Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Veronika    13 December 2012 14:38 |
Dobrý deň p. Karabinoš, ja som už nižšie písala, že bicyklujem ráno. Od pondelka vstanem o 5:00 dám si 3 dcl vodu s citrónom a bicyklujem od 5:20 do 6:00 40 min každý druhý deň a vy ste mi odpísali, že neskoro raňajkujem tak som začala jesť o pol 7 po bicyklovaní a o 7 keď nebicyklujem. Tak neviem či je to dobré? Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZAČAŤ JESŤ ČÍM SKôR
Držte sa toho, čo som vám napísal. Dôležité je začať jesť čo možno najskôr po zobudení, aby ste v priebehu dňa stihli 6 až 7 jedál.

Radovan    13 December 2012 12:56 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chel by som sa ešte opýtať čo odporúčate na noc pred spaním v rysovačke? Cez objemovku si dávam tvaroh, ale je vhodný aj cez rysovačku? A cez dni voľna, keď mám kardio(bicykel) mám pred začiatkom a po skončení brať nejaké suplementy (bcaa, proteín)? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍN, BCAA, GLUTAMÍN
V predsúťažnej fázy prípravy ("rysovanie") môžete namiesto tvarohu ako VEČERU 2 užívať viaczložkový alebo kazeínový NIGHT PROTEIN a GLUTAMÍN. Ak robíte samostatne KARDIO, berte doplnky ako pri posilňovacom trféningu. Pred i po cvičení BCAA. Po cvičení proteínový nápoj s glukózou (maltodextrínom), BCAA, GLUTAMÍN a TRIBULUS TERRESTRIS.

Lucie    10 December 2012 13:06 | Brno
Dobrý den,chtěla bych se zeptat mám 176 cm a 55 kg,chtěla bych si vypracovat břišní svaly a trošku nabrat v oblasti zadku.Problém je hlavně asi ve stravě jsem vegetariánka,myslíte že i vegetarian může nabrat svalovoui hmotu a vypracovat se?Děkuji za odpověd.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEGETARIÁNSTVO A SVALY
Myslím si, že aj vegetarián môže pribrať svalovú hmotu technicky správnym cvičením a primeraným stravovaním. BIELKOVINY ako základnú stavebnú jednotku pre budovanie svalov vy však získavate len z rastlinných zdrojov, čo je omnoho náročnejšie ako keď sa bielkoviny získajú zo živočíšnych zdrojov. Podľa môjho názoru ste veľmi štíhla (až chudá) a to bez ohľadu na to, aký máte vek. Mali by ste trochu pribrať. Samozrejme svalovú hmotu. To znamená denne mať vyšší príjem energie ako je váš bazálny metabolizmus (BMR)zvýšený o 30 %. To môže predstavovať príjem 1800 kcal (7550 kJ) každý deň, možno aj viac. Inými slovami minimálne 100 g bielkovín, 250 g sacharidov a 45 g tukov. Ak nie ste schopná pokryť potrebu bielkovín prirodzenou stravou, mali by ste siahnuť po doplnkoch výživy - napr. proteínové nápoje.

Zuzana    10 December 2012 08:49 |
Dobry den. Chcela by som Vas poprosit o informaciu, ake cvicenie a strava je vhodne na schudnutie a spevnenie zadku, stehien a lýtok?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIANOČNÁ AKCIA NA PROGRAM
Hoci ste širokú problematiku vtlačili do jedinej otázky, sama musíte uznať, že na takýto rozsah sa v tejto rubrike nedá odpovedať. KNIHA ODKAZOV slúži na odpoveď ku jednému konkrétnemu problému. KNIHA ODKAZOV nemôže nahrádzať vypracovanie tréningového a stravovacieho PROGRAMU. Práve teraz je zľava na vypracovanie PROGRAMU. Viac informácií nájdete na tejto stránke a tiež na facebooku FITNESS TRÉNER - ZDRAVÉ CHUNUTIE PRE KAŽDÉHO .

veronika    09 December 2012 17:21 |
Ja sa potím, a určite od zajtra začnem so 40 minútami. Kúpila som si karnitín+chróm v zdravej výžive tak neviem či to bude stačiť, alebo čo by som si mala ako spaľovač tukov kúpiť? Možno máte niečo aj na predaj.Potím sa pri bicyklovaní. Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARNITÍN A INÉ
Karnitín mobilizuje tukové bunky ako zdroj energie pri aeróbnych aktivitách. Je však dôležité dodávať ho do tela v určitom množstve, aby to vôbec fungovalo. Mne sa osvedčila kombinácia tekutého karnitínu s tabletovým LIPODEXOM, prípadne i CARNI LIQom. Môžete si to pozrieť na tejto stránke vľavo kliknutím na Ponuka výživových doplnkov. V prípade záujmu môžem vám to poslať na dobierku. Napíšte mi na info@karabinos.sk .


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang