Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


miroslava    26 December 2012 14:57 |
dobrý deň
chcela by som sa opýtať aké vitamíny a mineraly sú dobré pri spaľovaní tukov??ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VITAMÍNY, ČI LIPOTROPIKÁ?
Na spaľovanie tuku sa užívajú lipotropiká, čiže spaľovače. Vo väčšine prípravkov je účinnou látkou L-karnitín, ale často tiež synefrín, kofeín, zelený čaj a iné. Z minerálov sa odporúča hlavne organický chróm (Cr), ktorý údajne potláča chuť na sladké. Vitamíny priamo so spaľovaním tuku nesúvisia, ale pri každej redukcii tuku by ste mali brať multivitamín, prípadne i multiminerál. Okrem toho samostatne ešte vitamín C ako významný antioxidant. Pri spaľovaní tuku sa mi osvedčila kombinácia káva (kofeín), aspyrín a vitamín C. Navodilo to zvýšene potenie pri kardio tréningu.

Vladka    26 December 2012 14:52 |
Dobry den p.Karabinos,chcela by som sa opytat ci je to v poriadku ked som si po Vianocnom prejedeni dala ovocny den jedla som len ovocie a pila vodu. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OČISTNÝ DEŇ
Už ste tak urobili, čiže keby som vám napísal čokoľvek, nevrátili by sme to späť. Ale urobili ste dobre. Očistný deň je prospešný zdraviu, hlavne metabolizmu. Nemusí to byť len ovocie, ale aj zelenina, prípadne dopoludnia ovocie a popoludní zelenina. Výborné sú aj ovocné (dopoludnia) a zeleninové (popoludní) šťavy. Poznám ľudí, ktorí v takýto deň pijú len vodu.

Edita    21 December 2012 10:06 | Čadca
Dobry den,

chcem sa spytat ci sa da viac posilovat na chrbat ked som 3mesiace po porode a kojim a ci mozem nejake pripravky (vsade pisu ze kojace zeny nie).musim zhodit v pase a mam z maleho uplne znicene krize-takze musim spevnit chrbat.lenze po cviceni (aj ked sa rozvicim) ma tak boli chrbat ze sa nedokazem predklonit.zatial bez cvicenia (nechcem aby som prisla o mlieko) chudnem tak 1kg za mesiac.neviete aspon aky vitamin by mi pomohol na ten chrbat?
p.s.do posilovne nechodim nakolko pri 3 detoch sa to neda sklbit ale doma mam multifinkcnu vezu na posilovanie.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE PO PôRODE
Cvičiť po pôrode (i počas kojenia) samozrejme môžete. Nemali by ste však používať príliš veľké záťaže a posilňovací tréning nerobte viac ako 3-krát do týždňa po 40 minút. Ak vás po cvičení bolí chrbát, znamená to, že cvičíte technicky nesprávne a pravdepodobne aj zle dýchate. Výber cvikov, ich dávkovanie (počet sérií a opakovaní), technické prevedenie a správne dýchanie by vám mal ukázať skúsený odborník. V Čadci napríklad Richard Chromík.

Filip    17 December 2012 07:41 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.Chcem sa opytat ci mozem kombinovat kreatin s gainerom alebo mam pouzivat len jeden?A este ci je dobre cvicit 7dni v tyzdny kazddy tyzden.Neni lepsie nechat telo troska oddychnut?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KREATÍN A GAINER
Ak je vašim cieľom priberanie svalovej hmoty, tak gajner (sacharidový nápoj) po tréningu je dôležitý. Ak ku tomu pridáte kreatín (aj pred tréningom), nič tým nepokazíte, skôr naopak. Cvičiť sedem dní v týždni je nezmysel. Cvičte split systém 2 + 1, čo znamená, že po dvoch tréningových dňoch nasleduje deň voľna. Celé telo by ste mali precvičiť na troch, maximálne štyroch tréningoch. Regenerácia (spánok, odpočinok) je dôležitá.

Lenka    17 December 2012 05:49 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som vedieť Váš názor a zároveň poradiť. Chcela by som si vyrysovať postavu, schudla som dve kilá čo ma veľmi teší, momentálne mám 164cm a 58kg, dlho som sa nemohla dostať pod 60kg a konečne sa mi to podarilo, len by som chcela vedieť či to môžem dosiahnuť aj v tom prípade, že do posilňovne chodím sobotu a nedeľu, kde sa venujem čisto posilňovaniu, a cez týžden chodievam na aerobic a trampolíny, cez leto je to skôr beh. Aký máte na to názor? Mala by som pridať ešte posilňovňu? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO "VYRYSOVAŤ"
Svaly sa formujú a tiež aj "rysujú" predovšetkým v posilňovni - teda pri posilňovacom cvičení. Ten by ste mali robiť najmenej trikrát do týždňa. Dôležitá je však správna technika vykonávania cvikov v maximálnom pohybovom rozsahu, ale veľmi pomaly. Dôležitý je vyšší počet opakovaní (20 - 25, najlepšie v supersériach alebo zhadzovaných sériách. Účinným kardiom je beh, stacionárny bicykel, chôdza na páse. Môžete robiť intervalovo (meniť tempo), potom to zaberie menej času.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang