Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 167
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Vladka    08 January 2013 19:31 |
Dobrý večer p. Karabinoš, chcem sa opýtať či nebudete robiť seminár aj v Košiciach alebo Prešove? Nevyhovujú mi tieto to termíny a chcela by som sa prihlásiť.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SEMINÁR VO VAŠOM MESTE
Seminár k JARNEJ PREMENE 2013 môžem urobiť všade, kde to niekto zorganizuje. Na východnom Slovensku by to mala byť účasť cca 50 ľudí, aby som tam prišiel. Seminár je určite poučný a motivujúci. Účasť na seminári však nie je podmienkou pre prihlásenie sa do súťaže JARNÁ PREMENA 2013.

sima    08 January 2013 10:45 | komarno
dobrý deň,už mesiac cvičím 6krat do týždňa nedelu mam volnú cvičím 1hodinu a samozrejme aj kardio , chcem sa spytat ak budem takto cvicit za aky cas sa da vidiet vysledky alebo podla vas mam este cvicit viacej ? samozrejme som si upravila aj stravu a vecer po treningu pijem syrovatku je to spravny postup ?,? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM CVIČIŤ VIAC?
Pri posilňovacom tréningu nie je rozhodujúca kvantita, ale kvalita. Dôležitý je správny výber cvikov, ich správne technické vykonanie, zvolená záťaž, tempo tréningu. To je individuálne. Niekto trénuje trikrát do týždňa a môže dosiahnuť lepšie výsledky ako iný, ktorý trénuje každý deň. Myslím si, že cvičíte veľa. Šesťkrát do týždňa trénujú ženy, ktoré sa pripravujú na OLYMPIU. Ak nápoj po tréningu je vašim posledným jedlom dňa, dajte si radšej kazeínový proteín alebo tvaroh (cottage).

Zuzana    07 January 2013 22:14 | LH
Dobry večer, mám 27 rokov, 170 cm a 63 kg, chcela by som na vyrysovanie postavy skúsiť sacharidové vlny podľa Vašej stránky, avšak množstvá sacharidov v posledných dňoch sa mi zdajú príliš vysoké...netreba ich individuálne prispôsobiť na základe hmotnosti a pohlavia? Vopred ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY
Princípom sacharidových vĺn je prísna kontrola príjmu sacharidov každý deň. Podľa hmotnosti tela je však potrebné množstvo sacharidov upraviť. Napríklad: 0-0-50-100-150-200-250-0-0-50-100-150-200-250-0-...Môžete si to prispôsobiť sama, ale potom dodržať minimálne dva týždne, aby z toho vznikla "vlna".

vilo    04 January 2013 10:26 | šurany
dobry den.
chcem sa spytat ci bude sutaz jarna premena aj tento rok.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2013
6. ročník internetovej súťaže JARNÁ PREMENA 2013 na www.karabinos.sk práve pripravujeme. Fotiť do súťaže sa budete môcť už s februárovým mesačníkom (napr. MUSCLE @ FITNESS, ZDRAVIE, FITNESS, SVĚT KULTURISTIKY a podobne. Samozrejme, môžete sa fotiť aj s marcovým číslom. Prihlásiť do súťaže sa musíte najneskôr do 21. marca 2013. Pravidlá budú včas uverejnené na tejto stránke. Súťaž bude končiť 15.6. a vyhlásenie výsledkov bude 29. júna 2013.

Mirka    02 January 2013 13:20 |
Dobrý deň p. Karabinoš, ja viem že do 19.01. neschudnem 7 kg,ale aspoň 2 kg by som mohla dať dole len aby som nepribrala z bicyklovania na stehná, toho sa bojím.Do jari by to mohlo byť dole 7 kg, ale neviem aké spaľovače by som mohla užívať.
A ešte som nikde nenašla tú sacharidovú pumpu čo to je aj keď som si prečítala príspevky ešte z januára minulého roku.A dva dni odvodnenia to znamená menej vody počas dvoch dní? Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EŠTE RAZ
Videli ste už niekedy cestného cyklistu? Aké mal stehná? Predsa vychudnuté ako majú napríklad aj bežci na dlhé trate. Ale vám sa asi príliš hýbať nechce, vy by ste chceli len schudnúť bez námahy, pokiaľ možno najradšej "zázračnými" tabletkami. Môžete užívať čokoľvek, bez každodenného cieleného pohybu a racionálneho stravovania (5-7-krát denne v malých porciách) sa nikam nedostanete. To odvodnenie je dva dni bez vody, ale to je trochu zložitejšia problematika. KNIHA ODKAZOV neslúži na vysvetľovanie všeobecne známych vecí, ale na konkrétnu odpoveď na konkrétnu jednoduchú otázku. Môžem vám vypracovať komplexný tréningový a stravovací PROGRAM, ak mi napíšete na info@karabinos.sk . Tak sa stanete mojou klientkou. Svojim klientom odpovedám bezplatne e-mailom i telefonicky. Tu fakt nie je priestor na na širšie odpovede.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
8 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang