Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


janka    14 January 2013 19:43 |
dobry vecer,chcem sa spytat ci moze zena ziskat pekny svalnaty zadok bez celulitidy,mam na mysli nieco ako kulturistky,lebo mam pocit ze nech robim co robim je to nemozne a aky trening je najvhodnejsi.ked sa mi dari naberat a s vrchom zacinam byt spokojna tak mi rastie aj zadok.nohy cvicim 2x do tyzdna,jeden trening vypady s 2x12 kg jednorucky-3serie po 12 na kazdu nohu,drepy na multiprese s 2x5kg 4serie po 10,drepy na siroko s 25kg cinkou mrtvy tah 4 serie s 2x14kg,predkopavanie 4x20kg.a druhy trening abdukciu,addukciu,leg press 120kg,zakopavanie 4x20kg,drepy s vyskokmi 4x10.co mam zmenit?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PEKNÝ SVALNATÝ ZADOK
Celkom určite sa cvičením dá získať svalová hmota musculus gluteus major i jeho vyformovanie. Cviky, ktoré popisujete by vás mali priviesť k vytúženému cieľu. Hmotnosti činiek, ktoré uvádzate sú nič nehovoriace, lebo nedokážem posúdiť, či sú práve pre vás vyhovujúce. Musel by som vás vidieť cvičiť, aby som mohol posúdiť tiež techniku jednotlivých cvikov a tiež tempo cvičenia. Mám pocit, že ste dostatočne skúsená cvičenka, preto to u vás chce individuálny prístup. To, čo jednému človeku prospieva, inému nemusí. Dôležitú úlohu zohráva tiež genetika, stravovanie, regenerácia, psychika.

silvia    12 January 2013 20:06 | pezinok
Dobry den, chcela by som sa informovat ohladne tohto vyrobku :Xtreme POWER. Mate s nim skusenosti? dakujem za informaciu
pekny vecer
silvia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nemám. Ak ste sa preň rozhodli, asi ste mali dôvod. Riaďte sa tým, čo je na výrobku deklarované.

KRISTÍNA    10 January 2013 20:51 |
Dôvod otázky bol pre ujasnenie správnosti.To čo je pre vás elementárne,môže byť pre mňa španielska dedina.tak vám ďakujem za odpoveď....
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Milá Kristína! Neberte to osobne. Predpokladám, že odpovede v KNIHE ODKAZOV čítajú aj iní. Skutočnosť, že to nevie niekto, kto s cvičením len začína alebo to neštudoval, je v poriadku. Smutnejšie je, že mnoho cvičebných hodín je zle zostavených. A to ich zostavujú tréneri. Teda, aby som bol presnejší rýchlo kvasení "tiežtréneri". A to ešte nehovorím a správnom technickom vykonávaní cvikov. Chodia za mnou ľudia, ktorí majú za sebou niekedy aj troch osobných trénerov, ktorí ich nenaučili ani základy správneho cvičenia.

Vladka    10 January 2013 20:39 |
Dobrý večer, chcem sa opýtať o koľkej by som mala vecerať? Môžem večerať po bicyklovaní aj o 20:00 mäso a ryžu? Stravujem sa podľa sacharidových vĺn,podľa tých čo sú na stránke. Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY MÁM VEČERAŤ?
Po bicyklovaní by ste mali prijať nejaké sacharidy. Najvhodnejší by bol proteínový nápoj. Ak robíte SACHARIDOVÉE VLNY, tak to kľudne môže byť mäso a ryža. A môžete jesť ešte raz, ak idete spať neskoro.

KRISTÍNA    10 January 2013 20:25 | nitra
Dobrý večer prjame.citam vase clanky,kde stoji: ze kardio pred posilnovanim zrejme neodporucate.vedeli by ste mi to zdvovodnit?Tym padom som teda pochoppila,ze to funguje opacne...nejake to rozohriatie,posilnovanie ,a potom kardio v podobe behu,bicykla, a pod?dakujem pekne za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO PO POSILŇOVANÍ
Ide o absolútne elementárnu vec. Posilňovací tréning ako anaeróbny "ide" na sacharidy a kardio ako aeróbny aj na tuky. Teda pokiaľ ide o zdroje energie. Cukry sú pohotovým zdrojom energie, uvoľňujú sa teda skôr. Až keď sa vyčerpajú cukry, nastupujú tuky. Kardio pred posilňovaním môže byť ako rozcvička 5 - 10 minút. Po kardiu, ktoré trvá dlhšie, normálny človek nemá silu (cukry) cvičiť. Ak to tak robí, tak posilňovací tréning je bez účinku alebo len "akože". Čudujem sa len, že sa na zdôvodnenie jasnej a logickej veci pýtate mňa, no nie toho, kto to robí opačne.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang