Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


sima    17 January 2013 11:29 | komárno
dobrý deň pán Karabinoš. Chcem sa spýtať, cvičím 5x do týždňa od pondelka do piatka víkend mám volný cvičím nohy ruky a brucho plus kardio ja chcem predovšetkým schudnúť , mám cvičiť takto dalej alebo ráno cviky nalačno na brucho a večer 50minút kardio?po akej hodine uz nemam jest? ja totiz cvicim vecer a potom som hladna mozem si dat nieco lahsie ako tvaroh s postruhanym jablkom alebo olomoucky syr či jogurt
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO SYSTÉM
Mám pocit, že cvičíte dosť chaoticky. Päťkrát do týždňa a pritom vôbec deltové, chrbtové, prsné a sedacie svalstvo. Celé zlé! Ráno nalačno cvičte brucho a robte kardio. Večer robte posilňovací tréning. Po tréningu si môžete dať niečo z toho, čo ste vymenovali, prípadne proteínový nápoj. Nejestvuje hodina, po ktorej už nemôžete jesť. To záleží od toho, kedy idete spať.

Filip    17 January 2013 08:37 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat co je lepsie trenovat spolu:ci chrbat a bicepsy a prsia a tricepsy alebo prsia a bicepsy a chrbat a tricepsy.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ SPLIT ZVOLIŤ?
Na túto otázku nejestvuje jednoznačná odpoveď. Zástancovia prvej verzie argumentujú tým, že veľkou partiou sa predunaví malá (pri chrbáte biceps, pri prsiach triceps) a tak je už vlastne rozcvičená. Pri druhom variante je menšia svalová skupina menej unavená a preto jej môžete dať viac zabrať. Osobne sa mi viac osvedčila druhá verzia. Ale treba vyskúšať všetko a nájsť si svoju vlastnú cestu. Nie je výnimkou, že triceps a biceps niekto cvičí v jednom dni. Mne vyhovuje aj kombinácia prsia s bicepsom a ramená s tricepsom, chrbát samostatne, nohy samostatne. Teda 4 - dňový split.

Radovan    16 January 2013 17:49 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš spaľuje sa svalový glikogén aj pri cvičení brucha? Napadla ma totiž taká vec, že cez dni voľna, keď mám len kardio, tak by som najprv 30.min cvičil brucho a potom 30-45 min bicykel. Mám doma starší rotopéd a keď som na nom dlhšie ako 30.min bolí ma strašne zadok. Čo si o tom myslíte? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GLYKOGÉN AKO ZDROJ ENERGIE
Ako zdroj energie najskôr slúžia cukry, potom zásobný glykogén a napokon tuky. To, čo vám napadlo, mi je sympatické. Ja to tak robím už celé roky. Brušné svalstvo cvičím ráno trikrát do týždňa 20 - 30 minút, potom robím kardio cca 40 minút. To všetko nalačno, kedy je najnižšia hladina cukru v krvi, preto idem zrejme na glykogén ako zdroj energie a pri kardiu už slúžia ako zdroj energie tuky. Ak by ste to nerobili ráno, mali by ste robiť vždy nalačno, teda vtedy, keď ste hladný. Ak by tomu tak nebolo, brucho by ste "išli" na cukry. Niečo podobné nastane aj vtedy, keď cvičíte brucho po posilňovacom tréningu.

Danka    16 January 2013 11:51 | Presov
Dobry den, chcela by som Vas poprosit o radu, mam po 30-tke a po 2 detoch som sa rozhodla troska vylepsit si postavu , zacala som chodit na bokwu a kazdy vecer travim poriadnu hodinu na cross traineri, /moja vaha je pri 168cm59kg/. Ale odkedy sa intenzivnejsie hybem, na druhy den som ovela viac unavena, chcem poprosit o radu, co by som mala pridat do jedalnicka na zvysenie energie, ale zaroven,aby som z toho nepribrala. DAKUJEM
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEMÁM ENERGIU
Ak ste unavené, zrejme ešte nemáte požadovanú kondíciu. Mali by ste brať komplexný multivitamín a multiminerál. Pomôcť by vám mohlo aj pitie kávy. A tiež racionálne stravovanie počas dňa, čo znamení jesť 5 - 7 - krát denne v malých porciách jedla (150 - 200 g). Dodržiavajte tekutinový režim. Je možné, že cross trainer je pre vás dosť náročný, uprednostnil by som stacionárny bicykel alebo chôdzu na páse. Inak, mali by ste sa venovať skôr serióznemu posilňovaniu vo fitnescentre a kardiotréningu, než zábavnej forme, ktorej názov si ani nemienim zapamätať.

Alena    15 January 2013 19:38 | Banska Bystrica
Dobry vecer pan Karabinos,snazim sa stravovat a cvicit podla Vasho " receptu" usiteho pre mna na mieru.Ale jedna vec sa mi vobec nedari: pocas cvicenia,hlavne kardia, mam problem udrziavat pulz v predpisanej norme.Prosim vas o radu.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA PRI KARDIU
Platí taký všeobecný vzorec: 220 mínus váš vek = 100% (tzv. pulzové maximum). Kardio aktivity by ste mali robiť na úrovni 60 - 70 % pulzového maxima. V praxi som zistil, že väčšina ľudí potrebuje vyššiu frekvenciu, preto odporúčam minimálne 70 %. Ak to meriame na prístrojoch, na ktorých robíme kardio aktivity, aj to je nepresné. Všetky ukazujú inak. Preto sa pulz najlepšie meria priamo priložením prstov na tepnu. Nemusíme však nič merať. Dôležité je, aby ste sa pri kardiu potili, aby ste ho vykonávali dostatočne dlho (najmenej 40 minút) a a mali také tempo, že dokážete ešte rozprávať, ale nie spievať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang