Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Filip    05 February 2013 12:04 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat:chodim skoro rano o piatej do prace a domov sa vratim okolo osmej.kedy je najvhodnejsie podla vas cvicit?pretoze volny cas mam len okolo 20:00 - 21:00.je to dobry cas na trening?mojim cielom je naberat svalovu hmotu.a co mozem jest ked trening skoncim okolo 22:00.mozem vobec nieco zjest po treningu?dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY CVIČIŤ
Pri takej náročnej práci, akú máte vy, môžete naozaj cvičiť len večer. Po tréningu si dajte proteínový nápoj alebo tvaroh. Odporúčam využiť na tréning hlavne tie dni, kedy nie ste v práci.

Lenka    05 February 2013 07:13 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som sa opýtať, ako je to teda s tým kardiom a posilovaní. Viem, že už viac krát sa Vás tu pýtali či treba robiť kardio pred alebo po posilňovacom tréningu. Ja som sa držala Vašej rady, a začala som kardio cvičiť po posilňovacom tréningu. v novom čísle Muscle Fitness 2/2013 je tiež rozoberaná táto problematika a dočítala som sa, že keď je cieľom formovanie svalovej hmoty, že sa má ako prvé robiť kardio a keď je cieľom rozvíjať vytrvalosť tak opačne, najskôr posilňovanie a potom kardio. Aký je Váš názor na to? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇOVANIE A KARDIO
Na túto otázku som už odpovedal viackrát. Ale prosím! Ideálne je oddeliť kardio (napríklad ráno nalačno) od posilňovacieho tréningu (napríklad popoludní alebo večer), prípadne obidve aktivity robiť v rozdielnych dňoch. Ak sa to z časových dôvodov nedá, tak najskôr by ste mali posilňovať (ako zdroj energie slúžia cukry) a potom robiť kardio (keď do energetického procesu vstupujú tuky). Robiť to opačne, t.z. vyčerpať cukry aeróbnou aktivitou by znamenalo, že na posilňovací tréning vám nezostane dostatok energie. Môžete tak cvičiť, ale len s ľahkou záťažou, prakticky bez výraznejšieho efektu. V každom prípade si to žiada značne vysoký príjem amínokyselín, aby sme zabránili katabolickému procesu svalových buniek. V tejto rubrike odpovedám všeobecne pre bežných ľudí. Špičkoví športovci majú svoje skúsenosti a poznajú odozvu svojho organizmu na tréning tak dobre, že každý si hľadá vlastnú cestu k dosiahnutiu cieľa. V individuálnom športe, kam posilňovanie výsostne patrí, žiadne pravidlo neplatí absolútne.

Marta hríbiková    04 February 2013 22:59 | Levice
Dobrý deň, p. Karabinoš, v r. 2010 som Vás kontaktovala a zaslala Vám nasledovnú prosbu: Mám 54 rokov, výšku 160 cm, váhu 70 kg. Rozhodla som sa schudnúť a niečo robiť so svojím zdravím, lebo sa veľmi zle cítim. Mám niektoré zdravotné problémy a slabú vôľu na to, aby som niečo so sebou urobila. Preto som sa rozhodla obrátiť na Vás s prosbou o pomoc. Mám nasledovné zdravotné problémy: žalúdočné problémy - dlhoročná gastritída a problémy s pankreasom, skolioóza chrbtice, výrastky na chrbtici, osteoporóza v chrbtici a na bedrových kĺboch, tachykardia... a ešte by som mohla pokračovať ďalej. Myslím, že by som potrebovala radu od takého fundovaného trénera, ako Ste Vy, aby mi pomohol vypracovať nejaký cvičebný program a radu ohľadne životosprávy, aby som si ešte viac nepoškodila svoje zdravie, zbavila sa prebytočných kíl, posilnila si brušné a chrbtové svaly, aby ma moja chrbtica a nohy tak strašne neboleli. Veľmi pekne prosím o Váš názor a radu. Ďakujem veľmi pekne. Zdraví Vás Marta

Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Marta! V mojej práci nie je výnimkou, že za mnou prichádzajú ľudia so zdravotnými problémami. Spomínam si na jednu pani vo vašom veku, ktorá mala asi osem diagnóz a dokopy brala takmer 30 liekov. Ich zoznam mi priniesla. Zmyslom mojej práce je práve snaha eliminovať takéto stravy. Vedú k tomu dve cesty. Osvojenie si správnych stravovacích návykov a začlenenie primeraného, cieleného a pravidelného pohybu. Moje metódy práce uznávajú aj lekári a viacerí z nich sa stali tiež mojimi klientmi. Aspoň mám s kým konzultovať. Neverili by ste, ale niekedy skutočne stačí rozumne schudnúť napríklad 10 kg a polovica zdravotných problémov pominie. Nehovoriac o tom, že človek omladne aj psychicky. Predpokladom spolupráce je vyplnenie evidenčného listu, vo vašom prípade by som však uprednostnil osobné stretnutie.

Pán Karabinoš, osobné dôvody mi zabránili, aby som Vás kontaktovala.p
Pribudli mi ďalšie diagnózy a som na tom oveľa horšie ako pred dvoma rokmi.Veľmi potrebujem upraviť životosprávu a začať s nejakým cvičením. Rada by som si s Vami dohodla osobné stretnutie. Ďakujem veľmi pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOBRÝ DEŇ, PANI HRÍBIKOVÁ !
Odpovedal som vám e-mailom.

Anka    04 February 2013 09:48 | Tatry
Srdečne Vás pozdravujem z Tatier, chcela by som sa opýtať, keďže som mamička na materskej dovolenke so štvormesačnou dcérou, rada by som sa vrátila k svojej pôvodnej váhe aj formou behu. Pred tehotenstvom som pravidelne behávala. Kedy je možné vrátiť sa naspäť k aktívnemu behu a či vôbec aj počas dojčenia, alebo je skôr vhodnejšie cvičenie, kde nie je vyvíjaná toľká záťaž na prsné svalstvo? Počula som rôzne názory, že to môže ovplyvniť chuť materského mlieka, príp. až oň prísť. Ako to teda v skutočnosti je? Zaiste názor odborníka je cennejší. Ďakujem, Anka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE POČAS KOJENIA
Cvičiť počas cvičenia môžete, ale len kondične, s ľahkou záťažou, bez veľkej námahy. Rovnako sa môžete venovať aj iným športom, napríklad aj behu. Nemali by ste športovať do únavy, do vyčerpania. Skôr len pre radosť z pohybu, akoby formou hry. Všetko si vynahradíte, keď prestanete kojiť.

Ivana    31 January 2013 11:48 | Lučenec
Dobrý deň pán Karabinoš. Veľmi ma zaujala táto vaša web. stránka, tie premeny sú užasné a veľmi rada by som bola jednou z nich. Škoda, že som o tomto nepočula skôr. Veľmi rada by som sa zučastnila letnej premeny 2013, lenze koncom februára sa sťahujem do nemecka. Je možné aj napriek tomu sa tejto premeny zúčastniť ? Akou formou by to asi fungovalo ? Ja som za velmi kratku dobu pribrala 20 kg a sama to nejak nezvladam, nemam disciplínu, neviem kde mám začat a mám zo seba strašné komplexy. Obdivujem Vás, vašu prácu, ako pomáhate ľudom, ktorý chcú zmeniť svoju postavu a tým aj svoj život, životný štýl. Ďakujem... S pozdravom Ivana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2013
V prvom rade odporúčam kontaktovať na e-mail info@karabinos.sk - pošlem vám bližšie informácie. Vypracoval by som vám tréningový a stravovací PROGRAM a podľa možností odcvičil s vami dve hodiny metodického tréningu, pokiaľ ste ešte na Slovensku. Toto je veľmi dôležité pre vašu budúcnosť. Do JARNEJ PREMENY sa môžete prihlásiť už teraz a pokračovať v súťaži môžete aj vtedy, keď nebudete bývať na Slovensku. ´JARNEJ PREMENY sa môžete zúčastniť aj bez spolupráce so mnou. Výnimkou nie sú súťažiaci zo zahraničia. Odporúčam vám pozrieť si pravidlá na tejto stránke.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang