Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Marcela    02 January 2017 19:14 | Ružomberok
Dobrý deň.P.Karabinoš chcela by som sa spýtat aký trénink je efektívnejší?Myslím silový-3*týždenne celé telo zakaždým alebo rozdeliť väčšie svalové partie a k tomu menšie?napr.nohy zadok ,a k tomu ruky ,brucho?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, Marcela!
Po dlhšom, napríklad niekoľkomesačnom ničnerobení, by sa mohlo precvičiť aj celé telo na jednom tréningu. V každom prípade je však účinnejšie rozdeliť tréning na dva (napríklad vrch tela a spodok tela), prípadne na tri rôzne tréningové dni. Dôkladnejšie sa precvičia jednotlivé svalové skupiny.

Alena    07 November 2016 23:24 | Liptovsky Mikulas
Pekny vecer pan Karabinos...potrebujem poradit:..za 4 mesiace som schudla 15 kg ,bola som na ketodiete,este nadalej som.Jedlo som si pripravovala sama,ziadne praskove jedla.160/85kg teraz 70kg.Pokracujem este dalej v chudnuti v plane este-10kg.Pocas diety som ale necvicila.Citim sa velmi dobre.Chcem nabehnut teraz do posilovne,lebo minus 15 kg zanechalo, nie moc pekne telo.Pri mojej nadvahe som mala najvacsie brucho a horny chrbat,ramena.Zadok ,stehna neboli tak tucne. Potrebujem cvicit,aby som si spevnila telo,zbavila ovisnutej koze .hlavne na bruchu ,kde este su aj dost velke tukove zasoby.Mozem nadalej pokracovat v ketodiete?Nestracam nou aj zbytkove svaly co som mala ake take pod tukom?Vidim to hlavne na zadku...ten sa mi riadne zmensil ,hoci som ho nikdy nemala velky.Potrebujem teda usmernit aj v cviceni aj vo vyzive...zdravi Alena
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO POSTUPOVAŤ
Pani Alenka, dosiahli ste pekný výsledok v chudnutí, ale urobili ste viacero chýb. Prvou chybou bolo, že ste necvičili a teda nespevňovali svalstvo. Druhou chybou bolo, že ste išli po celý čas na ketodiéte. CKD je extrém, nedá sa na nej ísť dlhodobo a je určená predovšetkým pre športovcov pripravujúcich sa na súťaže. Ak s ňou skončíte, určite pribereiete. Tak ako po vysadení každej diéty. Nakoľko táto rubrika je KNIHA ODKAZOV, nebudem sa viac rozpisovať. Ak máte záujem, môžete sa na nás obrátiť o vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu.Radi vám poradíme a pomôžeme. Tréneri Julo a Lenka

Ján    30 October 2016 09:16 | Vrícko
Dobrý deň pán Karabinoš. Športujem a posilujem už nejakú dobu a tepové frekvencie, aerob.vs anaerob. sú mi vcelku jasné, takisto stravovanie. "Problém" je v silovom treningu. Cvičím cca 3X týždenne celé telo, teda vrchnú časť a drepy z jednoruckami, predkopavanie v jednom treningu cca 1 hod. Navyše ma bavia kliky na rozne spôsoby a taktiež ich robím v rámci treningu v seriach skoro do zlyhania. Celkovo okolo 130 klikov. Je podľa vášho odborného názoru tento spôsob vhodný, pretože som s postavou a kondíciou v podstate spokojný, alebo je čas niečo zmeniť a prejsť na nejaký delený trening? A či tie kliky sú tiež v poriadku. Mám 47 rokov a váha 82 kg, svalstvo spevnené. Ďakujem a želám veľa úspechov a dobré zdravie.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO POSILŇOVAŤ ?
Je rozdiel, či cvičíte pre kondíciu, pre udržanie daného stavu, alebo len tak pre zábavu. Samozrejme, je dôležité, aby vás tréning bavil a aby ste ho robili s chuťou a radosťou. Na druhej strane je dôležité, aké sú vaše ciele. Vo vašom veku nemôžete očakávať, že naberiete ešte nejaké svaly. Dôležité je, aby ste sa dobre cítili a boli sám so sebou spokojný. Inak, som trochu prekvapený, že nerobíte delený tréning. Osobne si neviem predstaviť, že by som na jednom tréningu dôkladne precvičil viac ako dve svalové skupiny. Tréning sa prispôsobuje k dosiahnutiu cieľa a našim predstavám.

Jana    24 October 2016 19:20 | Trnava
Dobrý večer.Rada by som vedela Váš názor na chudnutie Extremných premien, či je to zdravé chudnutie a reálne. Všade je uvádzané chudnutie tak 1kg týždenne a tu chudnú oveľa viac. Konkrétne sa spýtam je možné pri 4 hodinách kardia a hodine poslilovania denne, dať dole za 3 mesiace 25kg? Počiatočná váha je 98kg. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EXTRÉMNE PREMENY
Áno, je to možné. Samozrejme, záleží hlavne na stravovaní. Jedna vec je, že to možné je, druhá vec, že to je nezdravé a nerozumné. Takýmto extrémnym chudnutím si človek môže vážne a trvalo poškodiť metabolizmus a celý hormonálny systém. Nie som zástancom extrémnych premien, hoci ich viem naprogramovať. Seriózne chudnutie by malo byť cielené, bez extrémnych diét a pod kontrolou mozgu. Ideálne 2 kg až 4 kg za mesiac.

Dena    09 October 2016 17:35 | Levoca
Dobrý den, snažím sa zorientovať na trhu s bežiacimi pasmi. Chcem ho kupit na domáce použitie pre rodinu Ak by ste sa pozrel na parametre Spokey Arizona, dĺžka bežecké plochy, výkon, su postacujuce? Alebo ake dolezite parametre, hodnoty by som mala pozerat, pod ktore by som nemala ist? Dakujem za cas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEŽIACI PÁS
Bežiaci pás Spokey Arizona patrí síce k tým technicky jednoduchším, ale určite je pre domáce použitie vhodný, pokiaľ vo vašej rodine nikto nemá hmotnosť nad 120 kg. Práve hmotnosť človeka považujem za rozhodujúce kritérium pri výbere.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang