Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


XXX    05 March 2013 19:12 | Ladce
Dobrý deň,chcel by som sa opýtať na radu ako vyrysovať
brucho..dostal som rady cvičiť brucho vela opakovaní vlastná
váha,zdvíhanie nôh...druhú radu som dostal že mám cvičiť menej
opakovaní so závažím čo je správne?necvičím ani na vyrysovanie
ani na objem,po šiestej už nejdedávam snažím sa čo najviac
obmedziť tuky,behávam na futbale 2krat v týždni mám 19 rokov a 76
kg..
Ďakujem..
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ BRUCHO
Priame brušné svaly cvičte pomaly do únavy v rozsahu 15- 20 opakovaní. Záťaž použite len pri cvikoch, kde by ste počet opakovaní 20 prekročili. Cvičte cyklicky bez prestávky striedaním cvikov na spodné brucho (dvíhanie nôh), horné brucho (predklony trupu a šikmé brušné svaly - tie cvičte rytmicky do únavy)15 - 20 minút trikrát do týždňa. Tuk z brucha odbúrate kardio tréningom, ale dvakrát do týždňa futbal je pre tento účel málo.

Peťka    05 March 2013 15:28 | Nove Zamky
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či eliptický trenažér je dobrý stroj na chudnutie v oblasti zadku a stehien, cvičím bodybuilding ale chcela by som viac zapracovať na sebe. ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ELIPTICKÝ TRENAŽÉR
Špeciálne posilňovacie cvičenia s činkami a na strojoch sú pre posilnenie a formovania svalstva účinnejšie. Cvičenie na eliptickom trenažéri zaraďujeme ku kardio aktivitám. Ak ju robíte dostatočne dlho a za požadovanej pulzovej frekvencie, je účinná. Účinnejší je však beh a bicykel.

Tatiana    05 March 2013 11:20 | Prievidza
Dobrý deň p. Karabinoš.
Chcem sa opýtať ako to funguje s tou jarnou premenou,ja sa vlastne prihlásim,pošlem foto,pošlem peniaze na účet... a čo bude ďalej?.
ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2013
Ďalej budete robiť všetko pre to, aby ste boli úspešná. To znamená budete cvičiť, robiť kardio a racionálne sa stravovať. Všetko tak, aby ste v mesiaci JÚN 2013, kedy budete posielať druhú fotografiu, vyzerali podľa možností lepšie ako teraz. Ak neviete ako na to, môžete požiadať o vypracovanie tréningového a stravovacieho programu. Najlepšie písomne cez e-mail: info@karabinos.sk .

Filip    02 March 2013 13:08 | senec
Dobry den p.Karabinos.chcel by som sa opytat pri akej vahe a pri akych cvikoch by sa mal pouzivat opasok?a este jedna otazka:mojim cielom je naberanie svalovej hmoty po akom case by som mal zvysovat vahy ciniek?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY OPASOK ?
Opasok odporúčam používať len pri výkonoch, pri ktorých ide o rekord, tedy vtedy, keď očakávame, že urobíme len jedno alebo maximálne tri opakovania. V podstate sú len tri cviky, pri ktorých pri takýchto rekordných výkonoch je potrebné použiť opasok: 1. drepy 2. mŕtvy ťah 3. v stoji tlaky s veľkou činkou . Ja opasok nepoužívam, nie som silový trojbojár, nerobím žiadne rekordy, ale seriózne a technicky správne cvičím. Váhy činiek treba zvyšovať vždy, keď to je možné. Muži by mali cvičiť do maxima, do zlyhania. BEZ BOLESTI NIET POKROKU !

sima    02 March 2013 12:28 | komárno
dobrý deň Pán Karabinoš, chcem sa vás spytat cim nastartujem spomaleny metabolizmus?? existuje na to nejaky spôsob? zdravo sa stravujem aj cvičím, a som z toho pomalého trávenia už zúfalá, a ešte 1 vec sú banány absolútne nevhodné pre chudnúceho človeka ?? zatial ich nejem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NAŠTARTOVAŤ METABOLIZMUS
Na každé stravovanie (dokonca i na hladovanie) si metabolizmus časom zvykne, prispôsobí sa mu, prestane reagovať a "vystačí si" si aj z mála. Preto treba z času na čas stravovacie systémy obmieňať. Treba dodať telu niečo, čo vôbec nečaká. Napríklad jednozložková strava: 1.deň len mäso, 2.deň len ryža, 3.deň len vajcia, 4.deň len zelenina, 5.deň len tvaroh a jogurt, 6.deň len ovocie, 7. deň len zeleninové šťavy. Ideálnym stravovacím systémom na naštartovanie metabolizmu sú SACHARIDOVÉ VLNY. Človek, ktorý chudne, by mal s ovocím opatrne. Jeden banán dopoludnia alebo po tréningu by chudnutie nemusel pokaziť.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang