Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Nora    13 March 2013 20:17 |
Dobry vecer pan Karabinoš,

chela by som sa spytat na Vas nazor. Som 36 rocna zena, pred 2 rokmi som chodila pravidelne do posilnovne. cvicila som s trenerkou- cvicievali sme fullbody, 3 krat do tyzdna. mam 3 druhy treningov. chcem opäť zacat( doma si obcas zacvicim:) ) a moja otazka je: FULLBODY alebo SPLIT? samozrejme, ze kardio6 krat do tyzdna.( chcem schudnut okolo 10 kg a vyrysovat). Dakujem Vam pekne za odpoved.

Zuzana    10 March 2013 12:57 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcela by som Vás poprosiť o radu. Vo fitku cvičím už nejaký čas, takže svaly mám celkom spevnené. Na leto by som chcela zhodiť prebytočný tuk. Neviem sa však rozhodnúť aký tréning by sa pre mňa hodil najviac, keď by som sa chcela zabaviť tuku no zároveň nestratiť nadobudnutú svalovú hmotu príp. silu.. 1. 3x/týždeň posiľňovací tréning s vyšším počtom opakovaní a nižšími váhami+krátke prestávky medzi sériami+ 3x/týždeň kardio ráno nalačno 2. nemeniť posiľnovací tréning a cvičiť s vyššími váhami +pridať 3x/týždeň kardio ráno na lačno. Za odpoveď ďakujem a prajem pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO TRÉNOVAŤ
1. spôsob tréningu odporúčam cvičiť posledné dva mesiace pred finále. 2. spôsob tréningu dovtedy.

Marcela    09 March 2013 17:15 | Ružomberok
Dobrý deň.Prosím vás nebudete mať náhodou seminár ku jarnej premene aj v ružomberku?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE BUDE SEMINÁR
Seminár môže byť všade, kde ho niekto zorganizuje. To znamená, že zabezpečí priestory (vhodnú miestnosť) a účasť aspoň 50 - 60 ľudí - najlepšie s nadváhou. Semináre sú bezplatné.

Vivien    09 March 2013 09:21 |
Dobrý deň prajem.Ja by som sa chcela opýtať,kedy je najvhodnejšie zaradiť kardio tréning.Pred cvičením,alebo po?Niekde som čítala,že lepšie je po..pretože aj tak sa tuk začína spaľovať až po polhodinke telesnej aktivity..a keď osobne vykonávam kardio pred posilovaním tak som potom bez energie..ale keď sa tak zamyslím po cviční som vždy bez energie
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tak sa nezamýšľajte a robte kardio po posilňovacom tréningu. A ešte lepšie ráno nalačno.

Ivona    07 March 2013 18:19 |
Dobrý deň.Chcem sa spýtať ako správne cvičiť brucho.Už som zúfalalá,pretože keď ho precvičujem bolia ma kríže viac ako brucho.A pri cvikoch na spodnú časť,keď dvíham nohy ma zas bolia stehná a bedrá
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ BRUCHO
Nie ste jediná, kto nesprávne cvičí brušné svalstvo. Vo fitnescentrách je takých 80 %. Pri cvičení priamych brušných svalov musíte mať zaguľatený chrbát. Ak ležíte na lavičke, musíte mať mierne nadvihnutý driek a hlavu. Táto poloha "guľatého chrbta" je veľmi dôležitá, aby ste si nepoškodili oblasť krížov. Priame brušné svaly cvičíme pomaly so stálym napätím. Stehná vás bolia preto, že neviete napnúť brušné svalstvo. Pri "otvorení sa" vdych, pri "zatvorení" výdych. Šikmé brušné svaly môžete cvičiť rytmicky a celé brucho cyklicky, čo znamená, že cviky striedate bez prestávky.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang