Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lara    19 March 2013 16:36 |
Dobrý den, cvičím(fitko 3x týždenne) a stravujem(7-8 jedál denne) sa podla iného trenera už 3 mesiace.A za ten čas som pribrala 6kg a aj celkovo na mierach som pribrala. Je pravda, že na žačiatku bol môj metabolizmus na bode mrazu.Chcem sa spýtať na váš názor, či je tento môj postup normálny. A či začnem aj chudnút lebo začínam strácať motiváciu,či mám vydržať a začnem chudnúť alebo mam nesprávny jedálniček. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY ZAČNEM CHUDNÚŤ?
Predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia, čo znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Vedú k tomu dve cesty, ktoré musia byť zosúladené ako "spojené nádoby": pravidelné systematické cvičenie a racionálne stravovacie návyky. Ak ste po troch mesiacoch namiesto redukcie hmotnosti pribrali 6 kg, niekde v programe musí byť zásadná chyba. Ak ste údajne mali metabolizmus na "bode mrazu", tak ihneď po jeho naštartovaní ste mali začať chudnúť. Naštartovanie metabolizmu môže trvať maximálne týždeň, no nie tri mesiace. Necítim sa byť kompetentným na to, aby som posudzoval prácu iných trénerov. Myslím si však, že človek by si mal trénera vyberať podľa vzdelania a kvalifikácie, no hlavne podľa referencií. To znamená podľa výsledkov jeho práce. Mali by ste o trénerovi vedieť, koho už trénoval a s akým úspechom. Ja trénujem klientov i "na diaľku", t.z. cez internet.

Hana    19 March 2013 14:26 | Nitra
Pekny den, mam 56kg/170cm, cvicim kardio v kombinacii s posilnovanim, nemam zaujem velmi chudnut, skor si vypracovat brusko. Tuku sa snazim zbavit zdravou stravou a kardiom, je vhodny pre mna ako doplnok L carnitin alebo nejaky iny? Samozrejme venujem sa celemu telu a nie len jednej partii. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPAĽOVAČ - ÁNO ČI NIE ?
Pri telesných parametroch, ktoré ste uviedli, je podľa môjho názoru užívanie akéhokoľvek lipotropika - teda aj L-carnitinu - pre vás zbytočné.

Martina    19 March 2013 13:12 | Bratislava
Dobrý deň,
p. Karabinoš, dovoľujem si obrátiť sa na Vás s jednou otázkou. Budem mať 40 rokov, pred 20 rokmi som bola operovaná na bedrové kĺby (nemám ich zatiaľ menené) a teraz mám začínajúcu artrózu. Plánujem si kúpiť eliptický trenažér. Je podľa Vás šetrný na bedrové kĺby? Ešte nikdy som na podobnom stroji necvičila, teda len občas po pár minútach, ale bolesť som necítila. Ďakujem Vám vopred za odpoveď a prajem pekný deň, Martina
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ARTRÓZA A CVIČENIE
Mali by ste si najskôr odskúšať, či vydržíte na eliptickom trenažéri dlhšie, napríklad najmenej 30 minút. Ak áno, a nebude pociťovať bolesť kĺbov, tak sa vám ho oplatí kúpiť. Osobne si však myslím, že šetrnejší na kĺby je stacionárny bicykel.

alena    19 March 2013 11:32 | zikava
krasny den chcem sa spytat som na voziku mam sclerozu multiplex a po kortikoidoch som pribrala da sa aj mne nejak pomoct ked som na voziku z schudnut nejak dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCLEROZA MULTIPLEX
Mal som klientku - lekárku - so sklerozou multiplex. Cvičil som s ňou tak, že nám asistoval tiež jej manžel - tiež lekár. Čiže cvičiť sa dá, ak by ste mali pri sebe aj svojho asistenta. Vypracovať pre vás stravovací program nie je problém.

Lenka    18 March 2013 10:36 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som sa Vás opýtať a zároveň poradiť. Začala som aktívnejšie cvičiť aerobic a trampolíny, dosť som schudla, váhu mám teraz 47kg pri výške 160cm,no mojím cieľom by bolo skôr vyformovanie postavy a nabrať trošku svalovej hmoty. Stravujem sa pravidelne 5krát denne, len čo by ste mi odporučili ako často chodiť do posilňovne, aký tréning by som si mala dať, a čo sa týka kardio ako často sa venovať aerobnej činnosti. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO CVIČIŤ
Myslím si, že pre vás by bolo ideálne robiť posilňovací tréning trikrát týždenne, pričom celé telo by ste precvičili na troch rôznych tréningoch (brušné svalstvo na každom). Predpokladám, že už nechcete znižovať telesnú hmotnosť. V takom prípade vám stačí robiť kardio len pre kondíciu, napríklad 3 - krát týždenne po 30 minút.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang