Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Nora    15 March 2013 20:08 |
Dobry vecer opät:),
az teraz som si vsimla,ze tam boli nejake problemy...takze moja otazka: mam 36 rokov,cvicievala som s trenerkou pred 2 rokmi 3 krat do tyzdna 4 20fullbody.celkom fajn.teraz chcem opat zacat, mam vsak dilemu ci:FULLBODY alebo SPLIT.co je podla Vas lepsie.samozrejme ze aj kardio 6krat v tyzdni pridam.chcem schudnut okolo 10kg+ vyrysovat.dakujem:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobry vecer opät:),
az teraz som si vsimla,ze tam boli nejake problemy...takze moja otazka: mam 36 rokov,cvicievala som s trenerkou pred 2 rokmi 3 krat do tyzdna 4 20fullbody.celkom fajn.teraz chcem opat zacat, mam vsak dilemu ci:FULLBODY alebo SPLIT.co je podla Vas lepsie.samozrejme ze aj kardio 6krat v tyzdni pridam.chcem schudnut okolo 10kg+ vyrysovat.dakujem:)

NIEKDE JE PORUCHA. VAŠU OTÁZKU SI MôŽEM PREČÍTAŤ (dokonca už dvakrát),ALE NEMôŽEM NA ŇU ODPOVEDAŤ. PRETO SOM JU SKOPÍROVAL. (Niečo také sa mi stalo prvýkrát. Nerozumiem.)
AKÝ TRÉNING ?
Ak ste dlho necvičili, začnite precvičovaním celého tela na každom tréningu 3 -krát do týždňa. Po dvoch až štyroch týždňoch by ste však mali prejsť na 3- dňový SPLIT, lebo v jednom tréningu sa všetky svalové skupiny kvalitne precvičiť nedajú. Cvičte 3 - 4 krát do týždňa, k tomu kardio a samozrejme úprava stravovacích návykov.

Nora    15 March 2013 19:55 |
Dobry vecer pan Karabinoš,

pisala som Vam,no nedostala som od Vas odpoved. Aj ked na nasledujucu- po mne- otazku ste odpovedali...neviem,ci neodpovedate na otazky tohto typu,alebo...zelam pekny vecer

magdalena    15 March 2013 14:46 | kosice
CHcem sa prihlasit do sutaze ale nechapem celkom ten sistem .Mam male dieta potrebujem vediet ze ci to budem musiet chodit niekam a ako casto myslim cvicit atd ...mohli by ste mi popisat aspon priblizne piebeh chudnutia aby som vedela ci to vobec budem moct absolvovat ...dakujem vopred pekny den
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2013
Niektoré otázky mi pripadajú akoby od ľudí z inej planéty. TU, na tejto stránke máte pravidlá súťaže JARNÁ PREMENA. Do súťaže sa môže prihlásiť ktokoľvek, aj človek z Košíc alebo Nového Zélandu. Či tí ľudia budú cvičiť doma v obývačke a stravovať sa v detskom kútiku je len ich vec. Či nebudú cvičiť vôbec, no napriek tomu sa prihlásia do súťaže, je len ich vec. Ak si chcú dať vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM, je zase len ich vec. Ak si PROGRAM chcú dať vypracovať odo mňa, najlepšie urobia, ak mi napíšu na info@karabinos.sk . Ak si PROGRAM vypracovať dajú, to ich nezaväzuje k tomu, aby sa prihlásili do JARNEJ PREMENY 2013. Súhrn: približný priebeh chudnutia si každý zariadi podľa svojich možností. Možno jeden bude celý deň ležať na posteli, iný bude chodiť cvičiť do fitnescentra a okrem toho každý deň hodinu behať. Čo myslíte, ktorý z nich schudne viac? (Ešte odkaz p. Nore na predchádzajúcu otázku. Pošlite otázku ešte raz. Z technických príčin nemôžem na ňu odpovedať. Ďakujem!)

Nora    13 March 2013 20:17 |
Dobry vecer pan Karabinoš,

chela by som sa spytat na Vas nazor. Som 36 rocna zena, pred 2 rokmi som chodila pravidelne do posilnovne. cvicila som s trenerkou- cvicievali sme fullbody, 3 krat do tyzdna. mam 3 druhy treningov. chcem opäť zacat( doma si obcas zacvicim:) ) a moja otazka je: FULLBODY alebo SPLIT? samozrejme, ze kardio6 krat do tyzdna.( chcem schudnut okolo 10 kg a vyrysovat). Dakujem Vam pekne za odpoved.

Zuzana    10 March 2013 12:57 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcela by som Vás poprosiť o radu. Vo fitku cvičím už nejaký čas, takže svaly mám celkom spevnené. Na leto by som chcela zhodiť prebytočný tuk. Neviem sa však rozhodnúť aký tréning by sa pre mňa hodil najviac, keď by som sa chcela zabaviť tuku no zároveň nestratiť nadobudnutú svalovú hmotu príp. silu.. 1. 3x/týždeň posiľňovací tréning s vyšším počtom opakovaní a nižšími váhami+krátke prestávky medzi sériami+ 3x/týždeň kardio ráno nalačno 2. nemeniť posiľnovací tréning a cvičiť s vyššími váhami +pridať 3x/týždeň kardio ráno na lačno. Za odpoveď ďakujem a prajem pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO TRÉNOVAŤ
1. spôsob tréningu odporúčam cvičiť posledné dva mesiace pred finále. 2. spôsob tréningu dovtedy.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang