Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


janka    26 March 2013 13:31 |
Dobry deň,chcem sa spytat aky by mal byt percentualny pomer BST pri nabereni povedzme pri 2500 kal a chudnuti 1500.posilujem 4-5 x tyzdenne a chcem zaradit aj viac kardia.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POMER B : S : T
Pri príjme 2500 kcal je pomer bielkoviny : sacharidy : tuky 20% : 65% : 15%. Pri príjme 1500 kcal 25% : 60% : 15%. To sú však len približné hodnoty. Môže to byť ovplyvnené individuálne napr. vekom, hmotnosťou, BMI, percentom tuku, kvantitou a kvalitou tréningu ...

Patrícia    26 March 2013 12:31 | Kráľová pri Senci
Dobrý deň. V auguste budem mať 18 rokov a chcem sa opýtať, že ako mám schudnúť. Moja výška je cca 165 a váha 55 - 56 kg. Na prvý pohlad vyzeram chudá ale nepáči sa mi, že mam velke brucho, čiže napr. ked sa zohnem alebo mam vonku brucho tak mi brucho vysí, mam tam tuk, už som počula od vela ľudí že treba jest pravidelne a cvičit lenže mne sa v tom neak nedarí, chodila som sa už aj korčulovat, aj som jedla pravidelne a robila som brušaky, chcem od vas neaku dobru radu, a okrem toho ked vidim v televízii ten program kde ludia chudnu aj rok z osobnym trenerom, tak mam chut si takeho trenera zohnat, sama seba neviem prinutit civičt a chudnut aj ked som to už skušala viackrat, prosim vas, odpište mi na moj email BabyGirl852@azet.sk ďakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO MÁM SCHUDNÚŤ
Seriózne chudnutie chce systém - v stravovaní i cvičení. Chudnúť sa nedá živelne, že "chodila som aj korčuľovať, robila som brušáky". Vy musíte presne vedieť, čo máte cvičiť, ako máte cvičiť, kedy máte cvičiť...Nestačí len jesť pravidelne, treba tiež vedieť, čo jesť, koľko jesť a hlavne v tom niekoľko týždňov, či mesiacov vydržať. Najlepšie by bolo, keby ste začali spolupracovať s trénerom. TV programom sa nedajte zmiasť, ide o reklamu.

Sisinka    25 March 2013 20:47 |
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu..Mam 21 rokov, 75 kg a výšku 170 cm..už dlhší čas sa snažím schudnuť a nedarí sa mi čo by som mala robiť?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO MÁM ROBIŤ ?
Ak chcete zredukovať svoju hmotnosť, musíte dosiahnuť negatívnu energetickú bilanciu. Sú na to len dve cesty : 1. úprava stravovacích návykov (jesť 5 - 7 krát denne, pitný režim) 2. cielené systematické cvičenie (posilňovanie svalstva, kardio tréning). Tieto dve cesty sú ako spojené nádoby. Funguje to, len to musíte CHCIEŤ !

Kristína    23 March 2013 10:46 | Oľšov
Dobrý deň, Vám prajem pán tréner... Volám sa Kristína, mám 18 rokov. Výšku mám 171cm a váhu okolo65 až 66 kg. Každý deň cvičím približne 60 tkzv. brušákov a behám tiež každý deň okolo 20min. Jedávam tak 3 krát do dňa,niekedy aj viackrát, ale snažím sa to obmedziť. Chcem schudnúť približne 10kg, ale dajak sa mi to nedarí... Preto by som Vás chcela poprosiť o malú radu, aby to bolo lepšie a samozrejme rýchlejšie... Vopred Vám ďakujem :) S pozdravom Kristína
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
"MALÁ" RADA
Milá Kristína! V prvom rade jedenie by si nemala obmedziť, ale naopak. Musíš jesť najmenej päťkrát denne. Po druhé: 60 "brušákov" a 20 minút behu každý deň - to je skoro ako nič, ale určite dobré na kondíciu. Mala by si robiť seriózny posilňovací tréning, t.z. asi trikrát týždenne a rovnako seriózny kardio tréning - aspoň 4-krát do týždňa po 40 minút. Stravovanie a cvičenie musí mať presné pravidlá a systém. Môžem ti vypracovať tréningový a stravovací program i na "diaľku" a poslať e-mailom, ak mi napíšeš na info@karabinos.sk .

Martin    21 March 2013 12:37 | Humenné
Dobrý deň pán tréner..mám otázočku.Mám 105kg a 17 rokov..Pred pol rokom som mal 127kg... A nemám už motiváciu ám pocit ako keby to už nešlo dole na tom výzore,už ani neviem čo mám vlastne jesť,,poradili by ste mi niečo čo by som mal jedavať a ako často prosím vás? Robím aj na lačno kardio 40 minút...Dakujem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ
Nuž, mal by si aj posilňovať, aby si zvýšil bazálny metabolizmus (spaľovanie tukov aj v kľude). Kardio rob naďalej, ale môžeš aj dlhšie, t.z. 40 - 60 minút, prípadne i večer. Stravuj sa viackrát za deň (5 až 7 - krát) v malých porciách cca 150 g jedla. V strave uprednostňuj chudé mäso, vajcia, tvaroh cottage, olomoucké tvarôžky, zeleninu, ryžu, ovsené vločky, strukoviny, dopoludnia aj ovocie. Žiadny chlieb, žiadne jedlá z bielej múky, sladkosti, tučné jedlá, hranolky, tučné mäso, sladené nápoje...


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang