Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 109
Návštev dnes: 33
Z knihy odkazov
Daniel
TEST KNIHY ODKAZOV
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Karol    31 March 2013 21:39 | Poprad
Dobry den,
pred zaciatkom marca som zacal rysovaciu fazu na leto, a chcel by som sa spytat, doteraz som isiel sach. vlny stylom 50-100-150-250 a 200(den volna), priblizne mesiaci som sa zbavil priblizne 5 kg ale dalej uz to citelne stagnuje. Bielkoviny drzim nad 200g, z doplnkov prijmam BCAA,glutamin a HMB (pred aj po treningu) a k tomu spalovac. Moze byt stagnacia poklesu vahy sposobena spomalenim metabolizmu kvoli nizkemu prijmu sacharidov? Trenujem 2x denne (trening 1 hod + kardio 30-45min).
Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STAGNÁCIA
Stagnácia je prirodzená, aj keď človek všetko dodržiava poctivo. Telo (metabolizmus) sa jednoducho adaptuje. V takejto situácii treba niečo zmeniť. Napríklad robiť intervalový kardiotréning. V strave dať jeden "pažravý" deň, keď budete jesť doslova všetko. Musíte telu dodať jednorázovo množstvo sacharidov. Na druhý deň si dajte napr. očistný deň - len ovocné (dopoludnia) a zeleninové (popoludní šťavy), alebo choďte dva dni na teoretickej nule sacharidov, až 3. deň dajte 50 ...

Martina    30 March 2013 13:42 | okres Rimavská Sobota
Dobrý deň p. Karabinoš,
po pôrode sa neviem dostať do formy, trápi ma najmä väčšie bruško a boky. Ráno aj večer od januára urobím po 100 brušákov na prístroji AB Rocket Twister, snažím sa vyhýbať sladkému a vyprážanému, napriek tomu na bruchu nie a nie schudnúť. Mám pridať cvičenie, napr. na stacionárnom bicykli či inom podobnom prístroji? Vopred ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA DOSTAŤ DO FORMY
Nezáleží na tom koľko urobíte "brušákov", ale akých. Ide o to, aby ste ich robili technicky správne. Brušné svalstvo sa necvičí každý deň, ale stačí obdeň, no najmenej 20 minút bez prestávky striedaním cvikov. Cvičenie a stravovanie musí mať systém. Musíte jesť 5 - 7 - krát za deň v malých porciách. Ak budete každý deň ráno nalačno aspoň 40 minút na stacionárnom bicykli, určite vám to pomôže.

Radovan    30 March 2013 13:07 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcem sa vás opýtať, ako je to vlastne s BCAA. Kedy ich treba brať? Jeden známy tvrdí že: v objemovke pred tréningom sú zbytočné až 10-15min pred koncom si ich treba dať a v rysovačke že su neni potreba vôbec, lebo že zvyšujú hypoglykémiu. Čo vy na to?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Kedy brať BCAA
Žiadne doplnky výživy nemusíte brať. Ide predsa len o "doplnky". Ak sa ich však rozhodnete brať, riaďte sa návodom. V objemovej príprave BCAA nemajú veľký význam, lebo kvalitná strava (mäso, vajcia, tvaroh, proteínový nápoj) vám zabezpečí dostatok všetkých aminokyselín. V rysovacom tréningu BCAA majú svoj význam. Zabraňujú katabolickým procesom a tým devastácii svalovej hmoty. Užívajú sa spravidla na konci tréningu alebo bezprostredne po ňom.

sima    30 March 2013 09:30 | komarno
dobrý deň pán Karabinoš, chcela by som sa spýtať aké cviky sú vhodné ak chcem schudnúť na vnútornej strane stehien mam ich dosť výraznéé. ale niečo také ked cvičím doma mám len stacionárny bicykel dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY NA STEHNÁ
Na vnútornú stranu stehien je najúčinnejšia addukcia, čiže znožovanie. Cvičí sa v sede na špeciálnom stroji alebo v stoji na unožovacom stroji. Unožovať nohou do strany môžete aj doma. Rovnako môžete doma robiť žabacie drepy - v stoji rozkročnom so špičkami von drepy. Ste vzpriamená a v rukách pred telom držíte záťaž.

Filip    30 March 2013 09:12 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.Chcem sa opytat mam len dve 10kg jednorucky.a chcem naberat svalovu hmotu.nemam dostatok financnych prostriedkov na fitness centra a podobne veci.su neake cviky alebo nieco ako by som mohol ziskat svalovu hmotu?dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČIŤ SA DÁ AJ DOMA
Kto si chce zacvičiť, urobí tak aj v miestnosti s holými stenami. Cvičenie nie je o komforte, ale o vôli. Robte cviky s vlastnou váhou tela, napr. kliky. Môžete využiť aj dve 10 kg činky. Dá sa s nimi urobiť naozaj veľa cvikov, ale rovnaká záťaž nie je vhodná pre všetky cviky. V každom prípade by ste aspoň raz do týždňa mali zájsť do fitnesctra a trénovať tam hlavne nohy. Pre pribratie svalovej hmoty je dôležité správne sa stravovať a veľa spať.


1180
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Iľja
Zajtra má meniny
Daniel
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang