Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ján    30 October 2016 09:16 | Vrícko
Dobrý deň pán Karabinoš. Športujem a posilujem už nejakú dobu a tepové frekvencie, aerob.vs anaerob. sú mi vcelku jasné, takisto stravovanie. "Problém" je v silovom treningu. Cvičím cca 3X týždenne celé telo, teda vrchnú časť a drepy z jednoruckami, predkopavanie v jednom treningu cca 1 hod. Navyše ma bavia kliky na rozne spôsoby a taktiež ich robím v rámci treningu v seriach skoro do zlyhania. Celkovo okolo 130 klikov. Je podľa vášho odborného názoru tento spôsob vhodný, pretože som s postavou a kondíciou v podstate spokojný, alebo je čas niečo zmeniť a prejsť na nejaký delený trening? A či tie kliky sú tiež v poriadku. Mám 47 rokov a váha 82 kg, svalstvo spevnené. Ďakujem a želám veľa úspechov a dobré zdravie.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO POSILŇOVAŤ ?
Je rozdiel, či cvičíte pre kondíciu, pre udržanie daného stavu, alebo len tak pre zábavu. Samozrejme, je dôležité, aby vás tréning bavil a aby ste ho robili s chuťou a radosťou. Na druhej strane je dôležité, aké sú vaše ciele. Vo vašom veku nemôžete očakávať, že naberiete ešte nejaké svaly. Dôležité je, aby ste sa dobre cítili a boli sám so sebou spokojný. Inak, som trochu prekvapený, že nerobíte delený tréning. Osobne si neviem predstaviť, že by som na jednom tréningu dôkladne precvičil viac ako dve svalové skupiny. Tréning sa prispôsobuje k dosiahnutiu cieľa a našim predstavám.

Jana    24 October 2016 19:20 | Trnava
Dobrý večer.Rada by som vedela Váš názor na chudnutie Extremných premien, či je to zdravé chudnutie a reálne. Všade je uvádzané chudnutie tak 1kg týždenne a tu chudnú oveľa viac. Konkrétne sa spýtam je možné pri 4 hodinách kardia a hodine poslilovania denne, dať dole za 3 mesiace 25kg? Počiatočná váha je 98kg. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EXTRÉMNE PREMENY
Áno, je to možné. Samozrejme, záleží hlavne na stravovaní. Jedna vec je, že to možné je, druhá vec, že to je nezdravé a nerozumné. Takýmto extrémnym chudnutím si človek môže vážne a trvalo poškodiť metabolizmus a celý hormonálny systém. Nie som zástancom extrémnych premien, hoci ich viem naprogramovať. Seriózne chudnutie by malo byť cielené, bez extrémnych diét a pod kontrolou mozgu. Ideálne 2 kg až 4 kg za mesiac.

Dena    09 October 2016 17:35 | Levoca
Dobrý den, snažím sa zorientovať na trhu s bežiacimi pasmi. Chcem ho kupit na domáce použitie pre rodinu Ak by ste sa pozrel na parametre Spokey Arizona, dĺžka bežecké plochy, výkon, su postacujuce? Alebo ake dolezite parametre, hodnoty by som mala pozerat, pod ktore by som nemala ist? Dakujem za cas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEŽIACI PÁS
Bežiaci pás Spokey Arizona patrí síce k tým technicky jednoduchším, ale určite je pre domáce použitie vhodný, pokiaľ vo vašej rodine nikto nemá hmotnosť nad 120 kg. Práve hmotnosť človeka považujem za rozhodujúce kritérium pri výbere.

Simona    07 August 2016 20:22 | Bratislava
Dobrý deň p.karabinos som 4 mesiace po pôrode a chcela by som už chudnúť som po cisárskom reze úplne brucho nemôžem namáhať ale mierne áno samozrejme chcem začať stravou nakoľko nekojim nemusím si dávať pozor len je to horšie s cvičením ja by som veľmi chcela cvičiť. Nechcem byt ovisnuta len mám 4 mesačné dieťa a je to náročné do fitka ísť nemôžem nemám nikoho na stráženie ani rodičov a muž chodí okolo 7 domov a malého vtedy kupeme a uz je osem hodín keď som už máš unavená celý deň som z malým ja a dáva zabrať nakoľko je riadny kus poraďte ako cvičiť stačí aj doma i keď spinkal sotva po Pol hodine nejaké kardio cviky a mám aj niečo na podporu chudnutia tiež či nie ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ
Milá Simona!Toto je KNIHA ODKAZOV, čo znamená, že na jasnú otázku stručná odpoveď. Na tomto mieste vám nedokážem a ani nemožem odpovedať na problémy, ktoré ste naznačili. V prvom rade si musíte nájsť čas na cvičenie, či už doma alebo vo fitku. No, hlavne musíte vedieť, čo a ako máte cvičiť. K tomu slúžia aj metodické tréningy, ktoré s Lenkou svojim klientom ponúkame. Doma môžete robiť cvičenia s vlastnou váhou a kardio tréning. Držíme palce!

Marry    06 August 2016 19:07 |
Dobrý deň, je pravda, že na budovanie svalovej hmoty sú najlepšie rastlinné bielkoviny, sója, fazuľa, šošovica a pod.? A môžem ich konzumovať večer po tréningu aj o 20.00? Ďakujem :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RASTLINNÉ BIELKOVINY?
Nie je to pravda. Skombinovať rastlinné bielkoviny tak, aby ste mali všetky potrebné amínokyseliny, nie je jednoduché. Bielkoviny živočíšneho pôvodu sú komplexnejšie a preto pre budovanie svalovej hmoty vhodnejšie. Bielkoviny obsiahnuté v strukovinách môžete konzumovať aj večer, pokiaľ ovšem žijete sama tak trochu vzdialená od civilizácie.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang