Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lenka    15 May 2013 06:55 |
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či je vhodná na raňajky ovsená kaša alebo skôr ovsené vločky v mlieku s ovocím. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NA RAŇAJKY OVSENÉ VLOČKY
Ovsené vločky sa obyčajne zalievajú vodou, ale môžu sa i nízkotučným mliekom. Pridáva sa väčšinou jogurt a kúsky ovocia na dochutenie, ktoré môžeme striedať. Pridávať sa môže aj med, hrozienka a pod. Môžete raňajkovať tiež ovsenú kašu.

Júlia    10 May 2013 20:27 | Gerlachov
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať už dva týždne sa stravujem zdravo a každý deň chodím behať a cvičím kalanetiku, schudla som zo dva kila, ale to čo ma znepokojuje je to že vôbec nemám svalovku. behám cca 2km, čo je veľká zmena v mojom živote a to nevravím o kalanetike, ale je to normálne? robím niečo zle? za odpoveď ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEMÁM SVALOVICU
Viem, čo robíte, ale neviem, ako to robíte. Preto nemôžem posúdiť, či to robíte dobre alebo zle. Podľa môjho názoru dva kilometre behu denne nie až tak veľa a kalanetika tiež nič moc. Takže treba tréning zintenzívniť. Tešte sa, že ste schudli za dva týždne dva kilogramy, to je pekný výsledok.

Lenka    09 May 2013 05:21 |
Dobrý deň. Ďakujem za odpoveď, kde som ostala tak trošku prekvapená. Pochopila som správne, že kardio nie je cvičenie, takže v tento deň by som mala aj posilovať? Takže vlastne, keď behám okolo hodiny tak necvičím? Veď pri behu by som mala spalovať tuky, nie? Čo sa týka tých gumičiek asi som sa nevyjadrila správne, sú to expandre, s ktorým cvičíme celú hodinu, celé telo posilujeme.Takže si tiež myslím, že je to cvičenie. A koľko by ste mi teda týždenne odporučili vykonávať kardio a koľko posilňovanie? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOĽKO TRÉNOVAŤ
Nepoznám vás, aby som sa mohol kompetentne vyjadriť. Jedna vec je počet tréningov, iná vec kvalita tréningov. Pokiaľ som vám nerobil tréningový program ja a nevidel vás cvičiť, nepoznám presne váš typ postavy a vaše ciele, moja odpoveď môže byť len teoretická. V priemere tri posilňovacie tréningy do týždňa stačia. Ak robíte kardio za účelom spaľovania tuku, môže byť aj každý deň.Ak len pre kondíciu, stačí 2 - 3 krát za týždeň.

mirka    08 May 2013 20:12 |
dakujem za odpoved...ale to či je sacharid komplexny alebo jednoduchy určujem tento index?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vôbec nie! V ovocí sú len jednoduché sacharidy (cukry) - fruktóza a glukóza. Komplexné sacharidy sú v zelenine, ryži, cereáliách (napr. ovsené vločky).

Mirka    08 May 2013 19:22 |
dobrý večer
chcela by som sa opýtat na sušene ovocie.....myslela som si že je to rýchly sacharid ale glykemický index to ma len okolo 4 tak podla toho by to mal byť pomaly....a taktiež čerstve ovocie ma len do 50
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GLYKEMICKÝ INDEX
Glykemický index sušených ďatlí a fíg je vysoký, pri ďalších druhov sušeného ovocia je stredný a jablká majú dokonca nízky. Rovnako pri čerstvom ovocí sú značné rozdiely v hodnote GI. Dôležité je aj to, či je GI vyjadrený ku 100 % glukóze alebo ku 100 % bielemu chlebu. Rôzne tabuľky udávajú často odlišné hodnoty GI, preto si treba pozrieť viacero zdrojov.Väčšina druhov ovocia má nízky GI, a to od 25 do 35.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang