Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Maroš    21 May 2013 13:54 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcel by som sa opýtať či viete spraviť stravovací plán s tým že ja málo chodím do posilňovne. Chodím ale 5x do týždna na Box(každý tréning 2km beh na začiatku.),a aj individuálne behávať zhruba ( 2-4 km ) mám 122,5 kg 19 rokov a výšku zhruba 192-3 cm. Koľko by bolo reálne schudnúť s vaším stravovacím plánom mesačne ? vopred Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
REÁLNE CHUDNUTIE
Reálne (aj rozumné !) chudnutie je v priemere 4 kg za mesiac, z čoho asi 1/2 riešime stravovaním a 1/2 premysleným systematickým pohybom. Posilňovanie zohráva dôležitú úlohu, lebo pevné svaly spaľujú viac energie aj v kľude. Rád robím komplexné tréningové a stravovacie PROGRAMY, kde viem presne príjem a výdaj energie vybilancovať. Pri vašich fyzických aktivitách, môžem energetický výdaj len odhadnúť. Takto by som vám mohol garantovať chudnutie asi 3 kg za mesiac, ale pri vašej súčasnej hmotnosti by to zo začiatku bolo určite viac. Podkladom pre vypracovanie PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu.

Lucia    21 May 2013 08:59 |
Dobrý deň pán Karabinoš,chcela by som sa opýtať, som rok a pól po pôrode cisárskym rezom, snažím sa stravovať zdravo, z jedálnička som vynechala chlieb, múku a prílohy k mäsu ako ryža a zemiaky, chodím bicyklovať, do fitneska, ale váh mi nejak nechce ubúdať. Pred tehotenstvom som absolvovala tento istý postup a úspech bol zaručený. Teraz bruško nie a nie dole, dosť ma to trápi, lebo vyzerám akoby som mala mať druhé bábo.

Ďakujem Lucia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PO TEHOTENSTVE NEVIEM SCHUDNÚŤ
Organizmus sa postupne adaptuje na stravu i na cvičenie. Preto, ak to nejde povedzme jeden mesiac a my máme pocit, že robíme všetko správne, treba niečo zmeniť. Zmeniť systém cvičenia i spôsob stravovania. Telo musíme šokovať, aby sme znova naštartovali metabolizmus. Ak tak neurobíme, naše telo si zvykne aj na "koncentračný tábor" a uloží si do zásoby tuky akoby z ničoho. CHCE TO ZMENU!

Viera    19 May 2013 20:26 | Liptov
Dobrý večer pán Karabinoš. Prosím Vás o radu. Mal by človek, ktorý sa chce zdravo stravovať ponechať vo svojom jedálničku divinu (mám na mysli hlavne diviaka, jeleňa, srnca) alebo ju radšej obmedziť či vylúčiť? Mám 28 rokov, výška 173cm, váha 63kg a konečne som sa aj ja rozhodla urobiť niečo pre svoje telo, zmeniť svoje stravovacie návyky, pravidelne cvičiť a trošku schudnúť. Divina sa u mňa na tanieri objavuje cca 2x v týždni. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PATRÍ DIVINA DO JEDÁLNIČKA?
Ak nie ste si istá, či divina patrí do zdravého jedálnička, pozrite si nutričné hodnoty potravín. Mäso vo všeobecnosti (teda aj divina) do jedálnička patrí. Obsahuje v priemere 15 - 22 % bielkovín, žiadne sacharidy a líši sa len obsahom tuku. Preto treba vyberať také mäso, ktoré tuku obsahuje čo najmenej. Z diviny najviac tuku obsahuje diviak a jahňacie mäso, ale ak by ste ho jedli 1 - 2 krát do týždňa, je to v poriadku. Mäso určite nepatrí k potravinám, ktoré by poškodili vaše racionálne stravovanie. Dôležitá však je aj jeho príprava a samozrejme, len so zeleninovou oblohou.

jana kytkova    19 May 2013 19:00 |
dobry vecer,pan Karabinos,zaujimalo by ma,ci mozem po praci v nocnej smene behat...dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEH PO NOČNEJ SMENE?
Spýtam sa takto: Na nočnej spíte alebo pracujete? Ak spíte, tak bez problémov môžete ísť behať. Ak bdiete, ráno by ste mali byť vyčerpaná a túžiť po dobrom spánku. Beh bezprostredne pred spánkom nie je vhodný. Po nočnej si dobre pospite a keď sa prebudíte, choďte behať. To je vlastne pre vás ráno, hoci aj o dvanástej hodine.

maťa    18 May 2013 21:33 |
dobrý deň pán Karabinoš,prosím vás o radu.Som obézna už velmi dlho,stravujem sa 5x denne dietne,nejem chleba,sladké,jednoducho si dávam pozor na stravu,cvičím 3-4x do týždňa kardio po hodine.Vážim 108kg,mám 41 rokov a kg nejdú dolu aj napriek niekoľko ročnej snahe.Je možné,že telo je už zvyknuté na to,aké je?ako si to mám vysvetliť?dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM OBÉZNA
Pokiaľ ste relatívne zdravá a netrpíte závažnými metabolickými poruchami, vysvetlenie je jednoduché. Všetko, čo robíte, robíte živelne, bez systému. Môžem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM a zaručiť vám, že pri jeho dodržiavaní dáte dolu v priemere štyri kilogramy za mesiac. Nemá predsa význam niekoľko rokov sa trápiť, keď sa to dá za jeden rok. O pozitívnom vplyve na psychiku a kvalite budúceho života asi hovoriť nemusím. (Napíšte mi na info@karabinos.sk )


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang