Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Sima    17 June 2013 10:25 | komárno
dobrý den pán Karabinoš cvicim posilnovací tréning aj kardio cvicenie chcem sa spýtať ak skačem behám pri kardiu vyformuju sa mi lítka,?, mam ich dost hrube a bojim sa ze sa mi este zväčšia. a este 1 otazka aké činky resp zataz mam pouzivat na biceps a triceps ak chcem aby mi schudli a boli posilnene paže dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LÝTKA A PAŽE
Pri behaní a skákaní sa vám lýtka skôr vyformujú, ako by mali zväčšiť svoj objem. V tomto smere obavy mať nemusíte. Pri cvičení paží používajte takú záťaž, aby ste urobili väčší počet opakovaní, t.j. 15-20. Ideálne sú zhadzované série. Urobíte povedzme 10 opakovaní, znížite záťaž, resp. vymeníte činky za ľahšie, a pokračujete.

Filip    15 June 2013 18:11 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.potreboval by som radu pri naberani hmoty.
Mam 196cm,90kg.chcel by som nabrat svalovu hmotu ale neak sa mi to nedari.cvicim 4krat do tyzdna.kazdy den zjem 180gbielkovin.ale stale pri mojej vyske je 90kg malo.chcel by som vyzerat mohutnejsie.dakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NABRAŤ SVALY
Okrem bielkovín musíte konzumovať aj vysoké množstvo sacharidov, najmä komplexných (ryža, zelenina, zemiaky, cereálie), a to najmenej 600 g denne. Musíte veľa spať a relaxovať. Pri tréningu používajte ťažké váhy, robte vynútené opakovania a využívajte princíp pyramídy(mŕtvy ťah, drepy, tlaky).

alexa    14 June 2013 19:29 | Prievidza
Dobry den chcem sa spytat sedim na tom prekliatom bycikli 4 krat do tyzdna po 50 minut ale dako sa mi nedari schudnut v com to moze byt ??Nejem vela ani mastne smazene jedla nerozumiem daco robim asi zle davam si aj karnitin tak nerozumiem tomu asi vobec.Neviete poradit v com to je
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PREČO NECHUDNEM ?
Robíte posilňovací tréning? Koľkokrát denne jete? Jete najmenej päťkrát? Štyrikrát do týždňa vôbec nemusí stačiť. Akú máte pri tom pulzovú frekvenciu? Chudnutie chce systém. Vy musíte presne vedieť ČO, AKO ,KEDY a KOĽKO máte cvičiť a jesť. Nestrácajte zbytočne čas. Najlepšie asi bude, keď si dáte vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM.

Miriam    12 June 2013 21:44 | Nitra
Dobrý večer p.Karabinoš,viete mi dať prosím Vás kontakt na pani,ktorá fotí do jarnej premeny,videla som to tu,no neviem to nájsť a zároveň sa chcem spýtat,či je možné si u Vás zakúpiť aj farbu,ďakujem Miriam
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA - fotenie a farba
JARNÁ PREMENA 2013 definitívne končí 21. júna. Do tohto termínu musíte poslať svoje fotografie na info@karabinos.sk . Viac informácií nájdete na fb Fitness tréner - zdravé chudnutie pre každého a tiež na mojej fb.
Kontakt na pani fotografku: Alena Ondrejičková 0904623019 (Jurkovičova 27, OC Sandokan, NR). Pokiaľ ide o farbu na telo DREAM TAN, zavolajte mne: 0908683322 . Pre JARNÚ PREMENU 2013 je vytvorená tiež samostatná stránka na fb:
https://www.facebook.com/events/113778845465221/?fref =ts

sisa    10 June 2013 16:52 | komárno
dobry den pan karabinoš cvicim pravidelne ale trapia ma nohy sirsie ake cviky su vhodne , je vhodne aj kardio cvicenie??, a este 1 otazka vytvarovala som si brucho akurat spodne je este take no nie ploche ake cviky mam cvicit,??
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÁPIA MA NOHY
Neviem ako dlho cvičíte, ale trénovať treba dlhé roky, aby ste sa postupne zlepšovali. V videli ste už niekedy cyklistov a bežcov na dlhé trate? Aké majú nohy? Tak behajte a bicyklujte hoci aj každý deň 60 minút. Na spodné brucho musíte robiť cviky, pri ktorých dvíhate nohy. Cvičte pomaličky so stálym napätím brušných svalov.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
6 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang