Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Andrea    26 June 2013 14:17 | Banska Bystrica
Dakujem vam velmi pekne za radu skusim ci daco zhodim ak sa mi nebude darit tak by som sa vam ozvala ohladom jedalnicka ak by ste mali cas dala by som si zhotovit chcela by som tak 4kg dat dole
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Pre ďalšíe informácie mi napíšte na info@karabinos.sk .

Andrea    24 June 2013 07:04 | Banska Bystrica
Dobry den chcela by som sa spytat ci by ste mi nemohli poradit ak sa da mam vysku 164 vahu 58 vek 35 na akej frekvencii pulsu by som mala slapat na stacionari ze by som videla daky efekt velmi pekne dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Vo vašom prípade 130 - 140 pulzov za minútu. Mali by ste sa pri kardiu potiť, vládať ešte rozprávať, ale už nie spievať.

Miso    23 June 2013 08:09 |
Pán Karabinoš,chcel by som počuť Váš názor na požívanie alkoholu po posilovacom tréningu. Cvičievame s partiou skoro každý deň ( objem ) a po ceste z posilňovne sa v týchto horúčavach zastavíme na jedno - max. dve pivká. Je to podľa Vás vhodné, alebo sa prikláňate k opačnému názoru.
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE A ALKOHOL
Iné je vypiť si príležitostne a iné je požívať alkohol každý deň. Do serióznej životosprávy pitie alkoholu nepatrí. Samozrejme, záleží od toho, aké máte vo formovaní svojej postavy ciele a predstavy. Ak cvičíte len kondične, jedno pivo po tréningu vám určite neuškodí. Pri serióznom cvičení musíte mať pod kontrolou príjem a výdaj energie. Pitie alkoholu brzdí odbúravanie tukov a človek často stráca tiež zábrany pri konzumácii čohokoľvek.

bager.v    20 June 2013 12:05 | sp.n.ves
zdravvim.p.karabinoš mam prosbu z časovych dovodou cvičim rano okolo 8:00 myslim posilnovaci trening s činkami mohli by ste mi prosim vas poradit aku stravu mam prijat pred tymto rannajsim treningom a po tomto treningu dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇUJEM RÁNO
Neviem presne, kedy vstávate a koľko máte času pred tréningom. Vo vašom prípade by som vstal najneskôr o 6.h a čo najskôr si dal energeticky silné raňajky. Napríklad ovsené vločky s jogurtom a ovocím (medom, piškótami, sušeným ovocím), prípadne i s proteínom. Ak máte časový priestor, dajte si 30 minút po raňajkách proteín samostatne. 20 - 30 minút pred tréningom vypite silný energetický nápoj (NO, arginín), ktorý môžete postupneriediť a popíjať i počas tréningu. Hlavné je, aby ste sa necítili prejedený, ale zároveň mali dostatok energie na silový tréning.

sisa    18 June 2013 09:08 | Trnava
dobry den pán karabinoš mám široke boky a väčší zadok ake cviky su vhodne,?, na schudnutie , hlavne ak cvičim doma a mam len stacionarny bicykel a činky dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY DOMA
Na boky unožovanie v stoji a unožovanie v ľahu na boku. Na zadok a stehná zároveň výpady a zanožovanie v kľaku. Pri uvedených cvikoch môžete činky použiť pri výpadoch a "žabacích" drepoch - drepy s činkou pred telom. V letnom období by som uprednostnil beh, prípadne bicykel pred stacionárnym bicyklom. Kardio môžete robiť hoci aj každý deň. Najlepšie nalačno.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang