Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Miso    23 June 2013 08:09 |
Pán Karabinoš,chcel by som počuť Váš názor na požívanie alkoholu po posilovacom tréningu. Cvičievame s partiou skoro každý deň ( objem ) a po ceste z posilňovne sa v týchto horúčavach zastavíme na jedno - max. dve pivká. Je to podľa Vás vhodné, alebo sa prikláňate k opačnému názoru.
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE A ALKOHOL
Iné je vypiť si príležitostne a iné je požívať alkohol každý deň. Do serióznej životosprávy pitie alkoholu nepatrí. Samozrejme, záleží od toho, aké máte vo formovaní svojej postavy ciele a predstavy. Ak cvičíte len kondične, jedno pivo po tréningu vám určite neuškodí. Pri serióznom cvičení musíte mať pod kontrolou príjem a výdaj energie. Pitie alkoholu brzdí odbúravanie tukov a človek často stráca tiež zábrany pri konzumácii čohokoľvek.

bager.v    20 June 2013 12:05 | sp.n.ves
zdravvim.p.karabinoš mam prosbu z časovych dovodou cvičim rano okolo 8:00 myslim posilnovaci trening s činkami mohli by ste mi prosim vas poradit aku stravu mam prijat pred tymto rannajsim treningom a po tomto treningu dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇUJEM RÁNO
Neviem presne, kedy vstávate a koľko máte času pred tréningom. Vo vašom prípade by som vstal najneskôr o 6.h a čo najskôr si dal energeticky silné raňajky. Napríklad ovsené vločky s jogurtom a ovocím (medom, piškótami, sušeným ovocím), prípadne i s proteínom. Ak máte časový priestor, dajte si 30 minút po raňajkách proteín samostatne. 20 - 30 minút pred tréningom vypite silný energetický nápoj (NO, arginín), ktorý môžete postupneriediť a popíjať i počas tréningu. Hlavné je, aby ste sa necítili prejedený, ale zároveň mali dostatok energie na silový tréning.

sisa    18 June 2013 09:08 | Trnava
dobry den pán karabinoš mám široke boky a väčší zadok ake cviky su vhodne,?, na schudnutie , hlavne ak cvičim doma a mam len stacionarny bicykel a činky dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY DOMA
Na boky unožovanie v stoji a unožovanie v ľahu na boku. Na zadok a stehná zároveň výpady a zanožovanie v kľaku. Pri uvedených cvikoch môžete činky použiť pri výpadoch a "žabacích" drepoch - drepy s činkou pred telom. V letnom období by som uprednostnil beh, prípadne bicykel pred stacionárnym bicyklom. Kardio môžete robiť hoci aj každý deň. Najlepšie nalačno.

Sima    17 June 2013 10:25 | komárno
dobrý den pán Karabinoš cvicim posilnovací tréning aj kardio cvicenie chcem sa spýtať ak skačem behám pri kardiu vyformuju sa mi lítka,?, mam ich dost hrube a bojim sa ze sa mi este zväčšia. a este 1 otazka aké činky resp zataz mam pouzivat na biceps a triceps ak chcem aby mi schudli a boli posilnene paže dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LÝTKA A PAŽE
Pri behaní a skákaní sa vám lýtka skôr vyformujú, ako by mali zväčšiť svoj objem. V tomto smere obavy mať nemusíte. Pri cvičení paží používajte takú záťaž, aby ste urobili väčší počet opakovaní, t.j. 15-20. Ideálne sú zhadzované série. Urobíte povedzme 10 opakovaní, znížite záťaž, resp. vymeníte činky za ľahšie, a pokračujete.

Filip    15 June 2013 18:11 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.potreboval by som radu pri naberani hmoty.
Mam 196cm,90kg.chcel by som nabrat svalovu hmotu ale neak sa mi to nedari.cvicim 4krat do tyzdna.kazdy den zjem 180gbielkovin.ale stale pri mojej vyske je 90kg malo.chcel by som vyzerat mohutnejsie.dakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NABRAŤ SVALY
Okrem bielkovín musíte konzumovať aj vysoké množstvo sacharidov, najmä komplexných (ryža, zelenina, zemiaky, cereálie), a to najmenej 600 g denne. Musíte veľa spať a relaxovať. Pri tréningu používajte ťažké váhy, robte vynútené opakovania a využívajte princíp pyramídy(mŕtvy ťah, drepy, tlaky).


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang