Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Filip    03 July 2013 18:54 | komarno
Dobry den pan Karabinos.chcem sa opytat.Z prace pridem vzdy okolo siestej hned sa naveceriam a okolo pol siedmej idem cvicit po treningu si dam proteinovy napoj.je spravne ze si dam veceru pred treningom?alebo si ju mam dat po treningu ale to je uz devet hodin vecer ked dotrenujem.dakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEČERA PRED TRÉNINGOM?
Nezmysel. Stravovanie si zariaďte tak, aby ste mohli jesť v práci, napr. o 16.30h alebo o 17.h. Napríklad jogurt, vajcia, zeleninový šalát, proteínovú tyčinku. Po príchode z práce si dajte proteínový nápoj, nie večeru! Večerajte až po tréningu.

Eva    01 July 2013 08:23 | Žilina
Dobrý deň p.Karabinoš,
chcela by som sa opýtať, či každodenné kardio cvičenie - orbitrek cca 50 min.pri strednej intenzite ( v pohode zvládam dýchať, ale zapotím sa) je zo zdrav.hľadiska nebezpečné. Mám 30rokov, 157cm a 50kg váhu. Cvičím skôr z dôvodu ,,vyčistenia" hlavy a udržanie váhy (nie chudnutie). Taktiež, ak každý deň praktizujem to isté kardio cvičenie, ,,nezlenivie" mi metabolizmus (čítala som, že telo ,,zlenivie" pri tom istom cvičení)? Ďakujem, prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO TRÉNING
Kardio cvičenie každý deň, najlepšie ráno nalačno, je určite dobré na kondíciu, ale tiež na redukciu tuku a znižovanie hmotnosti. Samozrejme, záleží to tiež od energetického príjmu v strave. Ak budete mať vyrovnanú energetickú bilanciu, teda príjem a výdaj, nebudete priberať, ani chudnúť. Kardio by som robil na vašom mieste maximálne 6-krát do týždňa. Organizmus a metabolizmus si postupne zvykne na rovnaký typ stravovania i nemenný spôsob tréningu, a prestane reagovať. Preto by ste mali striedať kardio aktivity (napr. beh, rýchla chôdza, cyklistika, orbitrake, zumba a pod.), prípadne i meniť ich tempo. Mám na mysli intervalový tréning.

monika    27 June 2013 19:46 | puchov
dobry vecer,,pan Karabinos,mam otazku,,,,moj syn ma 14 rokov a zacal 3 krat tyzdenne chodit do posilovne,,,mam obavu,ci je to v jeho veku vhodne,,postavou je vyspely na svoj vek 174 vyska a vaha67 kg dakujem za odpoved,,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEK A CVIČENIE
Štrnásťročný chlapec môže cvičiť vo fitnescentre, ale za podmienky, že tréningový a stravovací PROGRAM mu vypracuje skúsený tréner. Mal by s ním absolvovať tiež niekoľko tréningov, zo začiatku najlepšie aj za prítomnosti rodiča.

Andrea    26 June 2013 14:17 | Banska Bystrica
Dakujem vam velmi pekne za radu skusim ci daco zhodim ak sa mi nebude darit tak by som sa vam ozvala ohladom jedalnicka ak by ste mali cas dala by som si zhotovit chcela by som tak 4kg dat dole
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Pre ďalšíe informácie mi napíšte na info@karabinos.sk .

Andrea    24 June 2013 07:04 | Banska Bystrica
Dobry den chcela by som sa spytat ci by ste mi nemohli poradit ak sa da mam vysku 164 vahu 58 vek 35 na akej frekvencii pulsu by som mala slapat na stacionari ze by som videla daky efekt velmi pekne dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Vo vašom prípade 130 - 140 pulzov za minútu. Mali by ste sa pri kardiu potiť, vládať ešte rozprávať, ale už nie spievať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang