Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Zuzana    22 July 2013 13:27 |
Dobry den.
Prosim Vas aky mate nazor na napoj Caro zaliaty vodou a sojovym mliekom?Je vhodny pri chudnuti?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nepoznám taký nápoj. Kto chce seriózne chudnúť, mal by piť len vodu, zelený čaj a kávu.

Sima    19 July 2013 14:03 | komárno
dobrý deň p. Karabinoš, chcem sa spýtať, ak chcem schudnúť je potrebne cvicit rano na lacno?,, lebo zatial cvičim len okolo 17hod,inak sa stravujem rozumne zdravo dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY CVIČIŤ
Pod pojmom cvičenie rozumieme posilňovací tréning. Ak chodíte do fitka (alebo posilňujete doma) o 17.h, je to v poriadku. Inou vecou je kardiotréning (beh, bicykel, chôdza na páse a pod.). Ten je ideálne robiť nalačno alebo vtedy, keď je najnižšia hladina cukru v krvi. To znamená ráno hneď po zobudení, alebo bezprostredne po posilňovacom tréningu. Ak chcete schudnúť, práve týmto spôsobom spálite najviac tuku.

Adriana Drábiková    19 July 2013 06:58 | Trnava
Dobry den,
mam taku prosbu, ci mi neviete poradit. Za minuly rok som zhodila cca 23kg, bola som rada, ze to ide dole, stale 5x do tyzdna cvicim bud cardio taebo alebo Jillian Michels a raz do tyzdna chodim do posilnovne, ked je dobre pocasie chodim na bicykel, nejem vyprazane, mastne, sladke, jem 5x denne - strava je myslim pestra, mliecne vyrobky, ovocie, zelenina, chude maso, ryby, vlocky, obcas cerealny chlieb, pijem nesladene mineralky, pripadne vodu s citronom, ale aj napriek tomu posledny rok vaha stoji a nejde dolu...kde robim chybu? uz som z toho nestastna..potrebujem zhodit minimalne este 6kg..meriam 176 a vazim 80kg..prosim, poradte mi. dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
V prvom rade vám gratulujem, že ste zhodili 23 kg. Podľa mňa schudnúť by ste mali ešte viac ako 6 kg. Chýb, ktorých sa dopúšťate, môže byť niekoľko. 1) Robíte málo posilňovacieho tréningu a robíte ho zle (technicky) 2) Na kardio, ktoré robíte si už telo zvyklo, chce to zmenu - robiť niečo iné, v inom tempe, napr. intervalový tréning 3) Vaša strava je už dlho monotónna - musíte urobiť šoky pre metabolizmus (napr. prejesť sa, dať si očistný deň alebo deň bez sacharidov - tých možností je niekoľko). Mali by ste obmedziť ovocie a mliečne výrobky a nahradiť ich zeleninou, mäsom a vajcami. Držím vám palce!

Ivana    17 July 2013 19:54 | Banska Bystrica
Dobry den p. Karabinos,
prosim o radu. Cvičim necely mesiac hodinu (HIIT) 5x do tyzdna na crosstrainer-i. Interval 60/60. Pri "rychlom" intervale (tep cca 125, rychlost cca 30km/h) avsak stale dokazem rozpravat. Viac zrychlit nemôzem, aby ma to nevyhodilo z crossu + ak cvicim rychlejsie, pracuju len nohy a vrchna cast tela nestiha. Po cviceni sa citim prijemne vecerpane. Prispôsobila som aj stravu - rano cerstve ovocie s jogurtom, desiata 2ks ovocia, obed biele mäso + zelenina, vecera vacsinou salat/zelenina/ryba/kur.mäso. Ziadny alkohol, ziadne sladkosti, 2 litre vody denne. Napriek tomu nechudnem. Pri info, mam 30r., 49% tuk v tele, BMI 42, pri tejto nadvahe sa vraj aspon spociatku chudne rychlejsie. Robim nieco zle, alebo treba len vydrzat? Dakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZMEŇTE TRÉNING
Podľa všetkého máte vysokú nadváhu. Ľudia s veľkou hmotnosťou by nemali robiť tréning s vysokou intenzitou. Za druhé: prečo cvičíte práve na crosstraineri? Skúste stacionárny bicykel alebo chôdzu na pásu. Nerobte HIIT tréning, na ten máte ešte čas, ale klasické kardio pri rovnomernom tempe 40 - 60 minút. Jedzte menej ovocia, viacej zeleniny a ovsených vločiek, a jedzte najmenej 6 - 7 - krát denne.

Jana    05 July 2013 18:21 | Banská Bystrica
Dobrý deň prajem pán Karabinoš.

Chcem sa vás spýtať aké raňajky by som si mala dať po raňajšom kardiu, ktoré práve začínam praktizovať nalačno??? a aj aký čas po odcvičení môžem raňajkovať? ...mojím cieľom je redukcia váhy- momentálna váhy 102 kg, výška 173 cm, vek 23 rokov.
Ďakujem vopred za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RAŇAJKY PO KARDIU
Po rannom kardiu si môžete dať prakticky ihneď proteínový nápoj alebo ovsené vločky s jogurtom (môžu byť ochutené ovocím, hrozienkami, medom). Dôležité je, aby ste počas dňa jedli malé porcie jedla v 5 až 7 dávkach. Nezabúdajte na posilňovací tréning!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang