Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Rasťo    20 February 2017 17:57 | Nitra
Dobrý večer, Som šofér z povolania a mám nepravidelnú stravu. Vstávam každý deň okolo 3ráno, za volantom strávim aj 13hodín. Mám 25r. 88kg 177cm a potreboval by som schudnúť aspon +-10kg. Viete mi prosím Vás poradiť ako upraviť stravu ?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO UPRAVIŤ STRAVU
Takým spôsobom, že si stravu pripravíte doma a na cestu si ju budete nosiť so sebou. Mali by ste mať so sebou rôzne druhy potravín (plus dostatočné množstvo vody), ktoré by ste konzumovali v malých dávkach (cca 200 - 300 g) v intervaloch cca tri hodiny. Aké potraviny? Niekoľko možností: rybacie konzervy, tvaroh, olomoucké tvarôžky, varené vajcia, celozrnný chlieb, ryžové chlebíčky, rôzne druhy ovocia a zeleniny, oriešky, proteínové a cereálne tyčinky, prípadne i proteínový nápoj. Takto zásobený môžete ísť do sveta aj na niekoľko dní, nielen na 13 hodín.

Vanessa    25 January 2017 14:34 | Pravenec
Dobrý deň,p.Karabinoš mám otázku aký je podľa Vás najlepšie tréning na bež.páse mám 40rokov a 169 výšku podľa hrc by sa mal pri chudnutí môj tep pohybovať okolo 112/130 mám pas s funkciu hrudného pásu kde sa podľa tepu určuje rýchlosť pri mojom tepe ide skôr o rýchlu chôdzu striedaní s pomalou neviem či takýto postup správny alebo si mám nastaviť len rýchlejsi beh aby bolo cvičenie účinné na chudnutie viem že tréning by mal trvať okolo 50/60 min aký je. Váš názor? môžem behať ráno aj večer? Chcela by som sa dostať čo najskôr do formy Strava a posilňovanie 3x do týždňa samozrejmosťou vopred ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO NA SPAĽOVANIE TUKU
Dobrý deň, Vanesa!
Na spaľovanie tuku je ideálny tep pre vás 121 - 131/min. Presnejšie je meranie priamo priložením prstov na tepnu. Ideálne pre spaľovanie tuku je striedanie tempa HIIT, napríklad dve minúty chôdza a 1 minúta poklus. V tomto prípade je, samozrejme, pulz rozdielny. Pri chädzi môže klesnúť pod dolnú hranicu, pri pokluse môže prevýšiť hronú hranicu.HIIT však stačí robiť kratší čas, napríklad 20 - 30 minút. HIIT môžete robiť ráno aj večer (ideálne tiež po posilňovacom tréningu). Ak však vaše kardio trvá 50 - 60 minút, odporúčam ho robiť len raz za deň.

Jan    03 January 2017 14:46 | Trencin
Dobry den Pan Karabinos, chcem sa spytat. Pred rokom, ked som chodil na strednu mal som vela casu na seba a teda na cvicenie, cvicil som pravidelne rozne cviky z internetu, drzal som si postavu, no ako nahle som prisiel na vysoku ktora je narocna hlavne na cas, kedze travim vela casu nad knihami a teda malo casu sportom, tak som pribral aj na vahe. Snazim sa jest menej kedze to co zjem hned vidim na sebe, a nie som spokojny s tym ako to je. hoci neviem aku stravu mam mat kedze strava bez pohybu nepomoze a na ten pohyb nemam moc cas. Co by ste mi poradil cim zacat aby som zacal zhadzovat to co mam navyse Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZAČAŤ ZHADZOVAŤ
Každý z nás si nájde čas na svoje priority. Pre vás je to v prvomrade štúdium, ale keby ste naozaj chceli, určite si nájdete čas aj na pravidelné športovanie. Kto chce niečo urobiť, hľadá spôsoby, nie výhovorky. Tri - štyri hodiny vo fitku každý týždeň a k tomu nejaký kardio tréning by ste mohli chápať aj ako určitý relax popri náročnom štúdiu. Samozrejme, úprava stravovacích návykov je tiež dôležitá. Snažte sa jesť v menších porciách viackrát za deň s dôrazom na zdravé výživovo hodnotné potraviny.

Marcela    02 January 2017 19:14 | Ružomberok
Dobrý deň.P.Karabinoš chcela by som sa spýtat aký trénink je efektívnejší?Myslím silový-3*týždenne celé telo zakaždým alebo rozdeliť väčšie svalové partie a k tomu menšie?napr.nohy zadok ,a k tomu ruky ,brucho?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, Marcela!
Po dlhšom, napríklad niekoľkomesačnom ničnerobení, by sa mohlo precvičiť aj celé telo na jednom tréningu. V každom prípade je však účinnejšie rozdeliť tréning na dva (napríklad vrch tela a spodok tela), prípadne na tri rôzne tréningové dni. Dôkladnejšie sa precvičia jednotlivé svalové skupiny.

Alena    07 November 2016 23:24 | Liptovsky Mikulas
Pekny vecer pan Karabinos...potrebujem poradit:..za 4 mesiace som schudla 15 kg ,bola som na ketodiete,este nadalej som.Jedlo som si pripravovala sama,ziadne praskove jedla.160/85kg teraz 70kg.Pokracujem este dalej v chudnuti v plane este-10kg.Pocas diety som ale necvicila.Citim sa velmi dobre.Chcem nabehnut teraz do posilovne,lebo minus 15 kg zanechalo, nie moc pekne telo.Pri mojej nadvahe som mala najvacsie brucho a horny chrbat,ramena.Zadok ,stehna neboli tak tucne. Potrebujem cvicit,aby som si spevnila telo,zbavila ovisnutej koze .hlavne na bruchu ,kde este su aj dost velke tukove zasoby.Mozem nadalej pokracovat v ketodiete?Nestracam nou aj zbytkove svaly co som mala ake take pod tukom?Vidim to hlavne na zadku...ten sa mi riadne zmensil ,hoci som ho nikdy nemala velky.Potrebujem teda usmernit aj v cviceni aj vo vyzive...zdravi Alena
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO POSTUPOVAŤ
Pani Alenka, dosiahli ste pekný výsledok v chudnutí, ale urobili ste viacero chýb. Prvou chybou bolo, že ste necvičili a teda nespevňovali svalstvo. Druhou chybou bolo, že ste išli po celý čas na ketodiéte. CKD je extrém, nedá sa na nej ísť dlhodobo a je určená predovšetkým pre športovcov pripravujúcich sa na súťaže. Ak s ňou skončíte, určite pribereiete. Tak ako po vysadení každej diéty. Nakoľko táto rubrika je KNIHA ODKAZOV, nebudem sa viac rozpisovať. Ak máte záujem, môžete sa na nás obrátiť o vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu.Radi vám poradíme a pomôžeme. Tréneri Julo a Lenka


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang