Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Radovan    18 August 2013 10:48 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcem sa vás opýtať, aký je váš názor na banán po tréningu na doplnenie svalového glykogénu? Je, alebo ne je vhodný, pretože niekto vraví že je a niekto že nie je.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BANÁN PO TRÉNINGU
Po tréningu je v tele znížená hladina cukru v krvi. Či aj zásobného svalového a pečeňového glykogénu je závislé od tvrdosti tréningu a stravy, ktorú ste prijali počas dňa a bezprostredne pred tréningom. Pre jednoduché cukry je však najvhodnejší čas na ich prijatie práve po tréningu. Asi najvhodnejším je sacharidový nápoj (GAINER), ktroý sa často nahrádza klasickým WHEY proteínom, ktorý obsahuje menej cukru a viac bielkovín. To znamená, že potraviny, ktoré obsahujú jednoduché cukry, ktoré sa rýchlo vstrebávajú do krvi, sú po tréningu vhodné. Teda aj ovocie.

Karolína    16 August 2013 14:51 | Trnava
Dobrý deň Vám prajem pán Karabínoš. Chcela by som sa vás opýtať kolko dopredu sa asi treba u vás nahlásiť na osobné stretnutie a kompletné vypracovanie vášho stravovacieho a cvičebného plánu,nakolko sa na Slovensku zdržiavam iba 2 týždne v mesiaci.Dakujem vopred za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OSOBNÉ STRETNUTIE
Najlepšie je prostredníctvom e-mailu dohodnúť si stretnutie asi jeden týždeň dopredu. Osobné stretnutie však nie je nevyhnutné pre nadviazanie spolupráce. K tomu mi stačí zaslať vyplnený EVIDENČNÝ LIST, na základe ktorého vám vypracujem tréningový a stravovací program. Potom by malo nasledovať oveľa dôležitejšie stretnutie, a to dvojhodinové metodické cvičenie so mnou a Lenkou. Aby ste nemuseli dvakrát za mnou cestovať, navrhujem uprednostniť ten tréning.

Johnny    16 August 2013 12:27 | Prešov
Dobry den !

zaujimam sa o vas vyzivovy a stravovaci plan, len chcem vediet ci napriklad na ranajky tam davate len jeden druh jedla alebo 3-4 druhy..to iste na desiatu, obed, olovrant, vecer.. dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ PROGRAM
Moje výživové a stravovacie programy obsahujú niekoľko vzorov jedálničkov s rôznymi kombináciami a tým aj viacerými druhmi jedál na každé jedenie. Navyše vychádzajú z vášho BMR (bazálneho metabolizmu)a cieľa, ktorý tréningom sledujete.

Lenka    16 August 2013 10:01 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som vedieť Váš názor na Konopný protein, o ktorom som sa dočítala v Muscle fitness časopise. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KONOPNÝ PROTEÍN
Také články ani nečítam. Nechápem, na čo by mi bol "konopný", keď omnoho kvalitnejší a účinnejší je napríklad klasický srvátkový proteín (WHEY PROTEIN).

miro    13 August 2013 15:16 |
Dobry den pan Karabinos.
Chcel by som sa spytat, ci je mozne pri formovani si postavy (chudnuti) namiesto cvicenia vo fitnesscentre vyzivat cvicenie doma s kettleballom prip. trx spolu s kardiotreningom. A taktiez, ci sa da vypracovat plan na cvicenie a stravovanie tak, ze by tieto cinnosti boli vykonavane vo vecernych hodinach.

Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE DOMA
Kto si chce zacvičiť, urobí tak aj v miestnosti s holými stenami. Aj alternatívne cvičenie je lepšie, ako žiadne. Domáce cvičenie však nikdy nemôže nahradiť posilňovanie vo fitnescentre. (Iba v prípade, že máte doma široký repertoár činiek, lavičku, kladky, prípadne iné stroje). Tréningový program sa dá urobiť tak, že budete cvičiť vo večerných hodinách. Problém môže nastať v tom, že sa vám oddiali spánok.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang