Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Vierka    29 August 2013 22:21 | Prešov
Dobry vecer, p. Karabinos.
Chcela by som Vas poprosit o radu. Som 8 mesiacov po porode a chcela by som zacat na sebe pracovat, hlavne schudnut a spevnit cele telo. Proste dostat sa do formy. Kedze este stále kojim, chcela by som vediet ake doplnky stravy mozem používat, aky protein mozem a ci ho vlastne vobec mozem.... Co sa tyka stravy, viem co jest a co nie, len neviem ake vyzivove doplnky si mam kupit. Poradite mi, prosim? Budem Vam vdacna. Dakujem. Vierka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ DOPLNKY?
Pokiaľ kojíte, tak s doplnkami výživy radšej opatrne. Môžete užívať vitamíny a minerálne látky, ktoré sú spravidla tiež súčasťou proteínových prípravkov. Proteíny užívať môžete, ale nie viac ako 1 - 2 dávky (25 g) denne. Môžete uprednostniť svoju obľúbenú značku. Mne vyhovujú doplnky ALL STARS.

irena    26 August 2013 10:23 |
Dobrý deň pán Karabinoš, rada by som poznala váš názor - neviem či som si nevyrobila problém - mám 40 rokov a pred rokom som intenzívne cvičila aj s osobným trénerom. Cieľom bolo spevniť postavu nakoľko som sa nepravidelne stravovala a bola som chudá ale z nejedenia, čo nebolo dobré. No a pán tréner sa síce snažil aj to malo úspech, postava sa spravila, síce bez úpravy stravy, ale problém nastal s bruchom, ktoré som si cvičením vypestovala do špicatého tvaru. Cvičila som cvičila a brucho stále nepočúvalo ... Nakoniec som si z neho vypestovala tvar do špica a keď som potom na nete zistila, že vlastne som si asi ublížila - po tehotenstvách (2)mám pravdepodobne rozšírené brušné svaslstvo a na to sa podľa informácií na nete nesmú cvičiť cviky na priame brušné svalstvo, pretože spôsobia presne tvar do špica. Teraz už asi rok necvičím, pretože som sa bála pokračovať. Pravdaže som trošku pribrala, čo sa však najviac odzrkadlilo na tom nešťastnom bruchu - vyzerám strašne-vypuklé špicaté brucho.
Stretol ste sa prosím vás s takýmto niečím vo svojej praxi ? Prípadne čo mi navrhujete, čo mám urobiť ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ŠPICATÉ BRUCHO
Najskôr by bolo potrebné ísť za odborníkmi - lekármi, aby sme mohli vylúčiť prípadné gastronomické , resp. ortopedické problémy. Mám za sebou viac ako 2600 klientov, ale aby sa cvičením niekomu zdeformovalo brucho, s tým som sa veru nestretol. kto cvičí správne (výber cvikov, technické vykonávanie cvikov)nemôže si ublížiť (ani esteticky), ale naopak.

Sima    20 August 2013 11:57 | Trrnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat vybrala som jedno cele balenie spalovaca tukov znacky ThermX.mozem zacat pouzivat hned druhe balenie alebo si mam dat nejaky cas prestavku.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPAĽOVAČE
Odporúčam prerušiť lipotropiká, ak doberiete jedno balenie. Ideálne na dva týždne. ThermX je účinný, ale mne napríklad dvíhalo žalúdok, keď som ho bral nalačno. Preto som si nalačno musel dať 2 - 3 lyžičky jogurtu alebo malý proteínový nápoj (1 - 2 dcl)a potom ThermX. Ideélne je vyskúšať aj iný spaľovať a účinky porovnať. Lipotropiká berte predovšetkým pred kardio tréningom a rozhodne nie po 17.h.

Andrea    20 August 2013 10:52 | Nitra
Dobrý deň.
Pán Karabinoš, skladám poklonu k tomu čo robíte. Tiež sa k Vám chystám na konzultáciu, ale keďže som matka samo živiteľka, momentálne mi to nevychádza :).
Snažím sa aj napriek tomu cvičiť a aj sa zdravo stravovať. Ale za posledné obdobie som trošku poľavila, čo sa aj odzrkadlilo, tak by som sa chcela znovu dostať do formy. Z časových dôvodov som si obľúbila HIT tréningy v kombinácii s CORE tréningom. Chcela by som sa opýtať na Váš názor pri započítavaní zeleniny v sacharidových vlnách. Je veľa názorov, a ťažko si vybrať. A ešte na jednu vec, či je vhodné dať si kávu ráno nalačno, pred tréningom, nakoľko sa potrebujem trošku vzpružiť.
Budem Vám povďačná, ak odpoviete.
S pozdravom Andrea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY A KÁVA
Ak by sme sacharidové vlny riešili len zeleninou ako zdrojom komplexných sacharidov, tak by sa zelenina do vĺn započítavala. Sacharidy vo vlnách sú však riešené hlavne ryžou, ryžovými chlebíčkami, niekedy i ovsenými vločkami, či piškótami. V jedálničkoch žien i tvarohom a jogurtom. V takýchto prípadoch sa malé množstvo zeleniny (50 - 100 g), ktoré môžete konzumovať každý deň, do vĺn nezapočítava. Osobne si bez kávy neviem predstaviť predstaviť život. Môže byť i ráno nalačno, ale niekomu škodí. Preto je lepšie dať si ráno nalačno malý 2 dcl proteínový nápoj a potom kávu. Ja vypijem za deň 4 - 5 káv. samozrejme bez cukru a bez mlieka.

Sisa    18 August 2013 18:09 | Bratislava
Dobry den chcela by som sa spytat ci by ste mi nemohli poradit ak sa da mam vysku 164cm vahu 58kg vek 40 na akej frekvencii pulsu a ako dlho by som mala slapat na stacionari aby som videla nejaky efekt velmi pekne dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
FREKVENCIA PRI KARDIO TRÉNINGU
V prvom rade je dôležité, čo kardio tréningom sledujete. Či kondíciu alebo spaľovanie tukov ? Ak to druhé, tak kardio robte pri frekvencii 126 - 136 pulzov za minútu, vždy nalačno a najmenej 40 minút. Pre celkový efekt by ste však mali robiť tiež posilňovací tréning a racionálne sa stravovať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang