Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 168
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Denis    01 January 2014 23:55 | Levoča
Dobrý deň p.Karabinoš. Mám 16 rokov 186cm a 82kg. Doteraz som mal objemový tréning, ale o pár dní sa mi začína zimna príprava(futbal). Takže pokračovanie v objeme by bolo zbytočné a preto chcem prejsť na rysovanie svalov.Tréningy mám 3x futbal a 3x fitko do týždna...mám doma protein a l-carnitin.. Len neviem koľko krát a kedy to mám brať.. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA TO
Skôr by som sa prikláňal k termínu "objemová strava" ako "objemový tréning". Proteínový nápoj môžeš užívať bezprostrdene po každom tréningu (aj futbalovom aj posilňovacom). Okrem toho si môžeš dať aj vtedy, keď nestíhaš iné jedlo. Napríklad hneď po zobudení alebo pred spánkom). L-carnitin účinkuje len vtedy, ak v jednej dávke príjmeš aspoň 1000mg. Efekt má pri kardio tréningu, teda asi 20-30 minút pred futbalovým tréningom. Prajem veľa úspechov v Novom roku 2014!

Diana    30 December 2013 12:41 |
zdravím p,Karabinoš.mám 80kg a výsku 160cm mám nehoráznu nadváhu az obezitu pribrala som 20kg brala som lieky hormony a vaha sa podpisala ,no chcem schudnut na povodnych 60kg aj ked to bude trvat rok chcem postupne chudnut,myslite ze ranne kardio 1hodinu kazdy den a poobednajsie cvicenie s cinkami mi pomoze?,, samozrejme aj strava upravena som nestastna necitim sa dobre v mojom tele staci to,? zatial nemam moznost chodit do posilky doma mam vsak stac,bicykel,a orbitrack,a samozrejme cinky da sa chudnut aj tak?,,alebo aj nejake vyzivove doplny ??,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DÁ SA SCHUDNÚŤ AJ DOMA?
V prvomrade by ste mali vdeieť, aká je hodnota vášho bazálneho metabolizmu (BMR). Podľa toho si nastavíte príjem a výdaj energie. Predpokladom úspešného chudnutia je totiž negatívna energetická bilancia. Chce to úpravu stravovacích návykov a aktívny cielený pohyb. Dôležité je vedieť, čo robíte, prečo to robíte a ako to robíte. Nie je to len o čase a akomkoľvek pohybe. Človek musí presne vedieť, čo a ako má robiť. Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Napíšte mi na julius@karabinos.sk .

Simona    16 December 2013 14:07 | komarno
dobry den pan karabinoš, mam dcerku ktorasa vratila z Ameriky bola tam rok a pibrala 20kg mala 60 a teraz 80kg pri vyske 160cm je to velmi vidno ale chce schudnut, cvici 5x rano kardio a aj posilnovaci trening 3x kolko kcal ma prijat aby chudla
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ
Pred mesiacom som bol v USA. Videl som tam veľa obéznych ľudí. Je to výsledok nesprávneho stravovania. Ešte šťastie, že tam dcérka nebola dva roky. Aby schudla, musí mať negatívnu energetickú bilanciu, čo znamená, že musí viac energie vydávať napr. športom ako prijímať v strave. K tomu je však potrebné vedieť hodnotu jej bazálneho metabolizmu (BMR). Ďalším problémom môže byť, či cvičí správne (technika, tempo, pulzová frekvencia). Poznám mnoho ľudí, ktorí cvičia veľa, ale zle. Teda zbytočne. Je toho viac, čo by mala vaša dcérka vedieť, aby seriózne schudla. Môžem jej vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM (teraz vo Vianočnej akcii za 50 Ź. Ak máte záujem, napíšte mi na info@karabinos.sk .

Marie    10 December 2013 11:43 | Plzeň
Dobrý den, chtěla bych začít lépe se o sebe starat, naučit se zařadit pohyb do svého života. Mám cca 10kg tuků navíc a chtěla bych je dát dolů. Je mi 48 let, nikdy jsem příliš nesportovala, zato se snažila hubnout omezením jídla. Můžete poradit? Děkuji
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ
Predpokladom je negatívna energetická bilancia, čo znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Deje sa tak kombináciou pravidelného cieleného pohybu a úpravou stravovacích návykov. Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM i na diaľku. Kontaktujte ma na julius@karabinos.sk .Ďakujem!

silva    09 December 2013 21:15 |
dobry vecer p, Karabinoš kolko mam pri diete zjest ovocia resp kolko mozem,,? a ktore je vhodne
a citala som 1 nemenovana fitnes trenerka pisala ze nie je to az tak zle ak si clovem da energeticky napoj pri treningu odporucate to ?,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVOCIE
Na ovocie sa treba pozerať v prvom rade ako na zdravú potravinu. Vláknina, vitamíny, energia, chuť...Tá energia je však tvorená jednoduchými cukrami: glukózou a fruktózou. Tieto cukry keď sa prijímajú vo veľkej miere a v nevhodnom čase, môžu sa ukladať a meniť na tuk. Netuším akú máte diétu, ale 1 - 2 ks ovocia denne určite nikomu neublíži.Ovocie je vhodné konzumovať ráno a dopoludnia. Niektoré druhy ako ananás, grep, citrón podporujú trávenie a sú vhodné pri chudnutí. Energetický nápoj pred, resp. počas tréningu je vhodný. Vždy je však dôležité to, aký je cieľ vášho cvičenia, v akej etape prípravy sa nachádzate - podľa toho sa mení a prispôsobuje jedálniček.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
7 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang