Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 110
Návštev dnes: 104
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ľubica    14 January 2014 18:30 |
Dobrý večer, prečítala som si že kardiotréning je lepší ráno, ale chcem sa opýtať či ho treba robiť hneď ešte pred raňajkami a či hneď po zobudení?? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RANNÉ KARDIO
Áno, treba ho robiť pred raňajkami, ale nemusí to byť hneď po zobudení. Po zobudení si dajte čaj alebo kávu, s čím môžete zapiť lipotropiká. Niekto si hne´d po zobudení dáva aj maličký 2 dcl proteínový nápoj alebo pár lyžičiek jogurtu. Asi o pol hodiny idete na kardio. Počas kardia nezabudnite piť. Potom raňajky.

Jaroslav    14 January 2014 11:32 | Banská Bystrica
Dobrý deň prajem pán Karabinos.

Chcel by som sa spýtať na váš názor. Z časových dovodou (práca)!!! Cvičím cez týždeň ráno okolo 05:30 som už vo fitku, cvičím posilňovací tréning 1 veľká partia + malá partia na koniec 20,30min.kardia pred cvičením si dám komplexné aminokyseliny + 1banán alebo protein,víkendy cvičím neskor,týmto by som sa chcel spýtať na váš názor hlavne na toto skoré ranné posilňovacie cvičenie. Za odpoveď vám vopred
ĎAKUJEM.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RANNÉ POSILŇOVANIE
Ráno nie je ideálnym časom na posilňovací tréning, pokiaľ chcete dosiahnuť seriózne výsledky. To, čo ráno zjete, je dosť málo, aby ste dosatočne zvýčili hladinu cukru v krvi (energiu potrebnú na tréning). Dajte si proteínový nápoj, amínokyseliny aj banán a k tomu ešte energetický nápoj NO na zvýšenie sily. Ten môžete piť aj počas tréningu. Ihneď po tréningu ďalší proteínový nápoj.

mima    10 January 2014 07:43 |
Dobrý deň,
pán Karabinoš aký je váš názor na absolútne vylúčenie akehokoľvek pečiva /chlieb a všetko ostatné/ vrátane cestovín zo stravy ? Známa sa tak stravuje už viac ako rok. Občas zje ryžu alebo zemiaky / možno raz za mesiac/. Schudla 2 konfekčné veľkosti bez pohybu len týmto spôsobom. Dá sa takto existovať dlhodobo ?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VYLÚČENIE PEČIVA
V prvom rade si treba uvedomiť, že žiadna optimálna strava nemôže jestvovať bez komplexných sacharidov. Vhodným zdrojom je zelenina, cereálie (napr. ovsené vločky, cereálny chlieb i pečivo),ryža...Základným predpokladom chudnutia je však negatívna energetická bilancia. Preto človek, ktorý cvičí, môže sa stravovať pestrejšie a kvalitnejšie. Je veľkou chybou chudnúť bez cvičenia. V takomto prípade sa človek nezbavuje len tuku, ale aj svalov, na ktoré je viazaná voda. Nehovoriac o tom, že takýto človek sa nemôže ani dobre fyzicky a tiež psychcky cítiť.

Majky    07 January 2014 14:03 | Levoča
Dobrý den, chcel by som sa spýtať kedy a koľkokrát do dna mam užívat l-carnitin? a v akých dávkach.. Kardio mam každy den... Dakujem velmi pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
L-CARNITIN
Užívajte ho podľa návodu.

Renata    02 January 2014 20:19 | Banska Stiavnica
Dobry vecer. Chcela by som sa len opytat ci sa s fitnes da zacat v akomkolvek veku. Dakujem .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEK A CVIČENIE
S pravidelným cvičením sa dá začať v každom veku. Mám klientov, ktorý začali s tréningom až po šesťdesiatke. Časo s nadváhou a obezitou a tiež so zdravotnými problémami. Po krátkom čase boli z nich celkom iní ľudia. Nielenže sa zbavili všetkých chorôb a pozitívne sa zmenila tiež ich psychika. Začal ich znova baviť život. Spomínam si, že napríklad pán Peter Petkeš z Nitry si myslel, že už je pred smrťou. Dnes vo veku 65 rokov chodí po súťažiach a je úspešný. Najstarší pravidelne cvičiaci muž v našom FK Milénium má 82 rokov, najstaršia žena 75 rokov. Dôležité je začať pod odborným vedením.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Alojza
Zajtra má meniny
Kvetoslava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
10 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang