Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Martina    11 February 2014 13:25 | okres Rimavská Sobota
Dobrý deň pán Karabinoš,
chcela by som vás poprosiť o radu. V priebehu minulého roka som schudla vlastným cvičením, resp. cvičením výlučne doma 25 kíl, s takmer 85 kíl na aktuálnych 58. V súčasnosti cvičím 2xtýždenne kardio ráno nalačno (45 min.bicykel) a denne posilňovanie: brucho, nohy, ruky cca. 45-50 min.Zaujímalo by ma, či je takáto intenzita cvičenia dostatočná, aby som si váhu udržala. Samozrejme, stravu si strážim tiež.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOĽKO MÁM CVIČIŤ?
V prvomrade vám gratulujem k úžasnej fyzickej (určite aj psychickej) premene. Svedčí to o vašej pevnej vôli. Ak už nechcete ďalej znižovať telesnú hmotnosť, Tak dve hodiny kardia za týždeň pre kondíciu by mali stačiť. Nerozumiem však druhej časti otázky. To denne posilňujete všetky svalové partie alebo každý deň len jednu? Aj jedno je zlé, aj druhé. Posilňovaci tréning vám stačí trikrát do týždňa (maximálne štyri)a to tak, že budete robiť najmenej dva (lepšie tri) rôzne tréningy. Svalstvo predsa musí aj regenerovať. Veľmi dôležité je technika vykonávania cvikov, správne dýchanie a tempo cvičenia.

Jana    10 February 2014 18:21 |
Dobrý deň, chcela som sa spýtať, aké cviky sú najlepšie na špicaté brucho :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
"ŠPICATÉ" BRUCHO
Nie je mi jasné, či máte špicaté brucho, alebo chcete mať špicaté brucho. Na spodnú časť priamych brušných svalov účinkujú cviky, pri ktorých dvíhame nohy. Na hornú časť cviky, pri ktorých robíme predklony trupu. Dôležité je správne technické vykonanie týchto cvikov. Ak nechcete mať špicaté brucho, cvičte brušné svalstvo trikrát do týždňa vždy aspoň 20 minút. A neprejedajte sa!

Natália    08 February 2014 19:56 |
Dobrý deň,môžem vedieť kde presne bude v Dunajskej Strede Váš seminár? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SEMINÁR V DUNAJSKEJ STREDE
O zdravom životnom štýle, optimálnom stravovaní, správnom cvičení a súťaži JARNÁ PREMENA 2014 bude v sobotu 15.2.2014 o 15.h v malej sále Mestského kultúrneho strediska.

simi    04 February 2014 11:48 | komárno
dobrý den p.Karabinoš v jednom časopise som sa dočítala,že ak človek cvičí večer tak si tým zaťažuje obličky aký je váš názor?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ŠKODÍ VEČERNÝ TRÉNING OBLIČKÁM ?
Žiadny tréning, teda ani večerný, nepôsobí negatívne na obličky. Obličky skôr zaťažuje vyšší príjem bielkovín, respektíve čistých amínokyselín, čo má za následok zvýšené močenie. Rovnako pôsobí i vyšší príjem tekutín počas tréningu a po tréningu. S príjmom bielkovín by sa preto nemalo preháňať. Ako žene vám postačí, ak budete brať 1,0 až 1,5 g bielkovín na 1 kg hmotnosti.

Michal    03 February 2014 21:35 |
Pán Karabinoš, chcel by som počuť Váš názor na tréning ,,KORTE" Vyskúšal som už mnoho tréningových metód a teraz by som rád zacal s týmto. Pre koho je tento tréning vhodný poprípade aké máte skúsenosti.
Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNING "KORTE"
Na rozdiel od vás som nevyskúšal mnoho tréningových metód, lebo podľa môjho názoru to je zbytočné strácanie času. Musel som si pozrieť na internete, čo to je tréning "KORTE". Nuž, je to určitá modifikácia viac ako 50 rokov známej Weiderovej údernej metódy. (Pán Korte sa asi potreboval "presláviť".) Metóda je zameraná hlavne na zvýšenie sily a tým vlastne aj svalovej hmoty. Nemala by sa robiť dlhšie ako dva mesiace. Predpokladom jej účinnosti je kvalitná strava a dostatočný odpočinok (napríklad spánok aj popoludní). V žiadnom prípade nie je vhodná pre začiatočníkov, ale vám, keďže ste už všeličo vyskúšali, by mala zabrať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang