Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Radovan    11 May 2014 10:00 | Nitra
Dobrý den, pán Karabinoš. Čo si myslíte o tomto takzvanom mýtuse v rysovačke: Je kontraproduktívne znižovať váhy v období obmedzenia kalórií. Dávaš tým svalom presne opačný podnet ako potrebujú. Silovým tréningom, ťažkými váhami s nižšími opakovaniami dávaš svalom podnet je to ťažké, musím zosilnieť, musím sa zväčšiť. Keby to však platilo, tak načo potom všetok ten humbuk o sacharidoch po tréningu? A v rysovačke po tréningu sa robí kardio 30-40min a potom sa 1-2hodiny nič nekonzumuje, tak ako sa sval može zvečšiť, keď dobré 2.hodiny nedostane žiadne živiny a telo je v katabolizmé?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDY V RYSOVAČKE ?
Milý Radovan, čo ste tu napísali je také dopletené, že mám problém odpovedať vám. 1) Cieľom rysovacieho tréningu nie je zväčšenie svalovej hmoty, ale jej skvalitnenie a to predovšetkým redukciou telesného tuku. 2) Rysovací tréning nie je možné robiť s ťažkými váhami, lebo je postavený na zvýšenom počte opakovaní (napr. supersérie, zhadzované série)s minimálnymi prestávkami medzi sériami. 3)Odkiaľ to máte, že po tréningu a prípadnom (nemusí byť)následnom kardiu sa 1-2 hodiny nič nekonzumuje? Cvičím 45 rokov, ale toto čítam prvýkrát. Neviem, či som vám pomohol, ale snažil som sa.

DENISA    01 May 2014 08:59 |
Dobrý den,chcela by som zacat chudnut moja vyska je 180 cm a vaha 88 kg diety nie su pre mna hned kazdu vzdam,aky sposob stravovania je pre mna vhodny ?A vsade citam o srvatkovom proteine je vhodny na chudnutie kedze ma velky podiel bielkovin napr.po treningu mohlA BY SOM HO AJ AJ UZIVAT ?DAKUJEM VELA USPECHOV
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ?
Optimálne stravovanie predsa nie sú diéty. Mali by ste jesť vlastne všetko, ale musíte vedieť ako. Musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Ten sa dá dosiahnuť len vyváženým optimálnym stravovaním a pohybom. Srvátkový proteín samozrejme odporúčam. Hlavne po tréningu. Prečo sa bojíte bielkovín? Máte vôbec prehľad, koľko ich denne prijímate? A viete, koľko by ste ich mohli prijať? Určite neschudnete, ak nebudete cvičiť, budete sa prejedať a k tomu si dáte trikrát za deň srvátkový proteín. Ideálne by pre vás bolo, keby ste si dali vypracovať tréningový a travovací program. Napíšte mi na info@karabinos.sk . Prajem pekný deň!

Barbora    30 April 2014 13:29 | Bratislava
Dobry den p. Karabinos, mam otazku ohladne prijmu bielkovin, je pravdou, ze prebytocne mnozstvo bielkovin sa v tele uklada do tukovych zasob alebo je to mytus? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PREMENA BIELKOVÍN NA TUK? Je na tom zrnko pravdy a radi sa na tejto teórii priživujú tzv. "výživoví politici", ktorí sa chcú za každú cenu zviditeľniť. Ak sa totiž rozhodnete pre nejakú radikálnu diétu s radikálnym obmedzením príjmu sacharidov a energetickou hodnotou nižšou ako 1200 kcal (= 5000 kJ), vaše telo veľmi rýchlo začne používať vaše vlastné svaly (bielkoviny a aminokyseliny) na tvorbu glukózy, ktorú nevyhnutne potrebuje váš mozog. Preto tieto diéty venujú takú pozornosť zvýšenému príjmu bielkovín. Ak sa počas takej radikálnej diéty budete prejedať bielkovinami, čiastočne ochránite svoje svaly pred autokanibalstvom a navyše, prijaté bielkoviny sa stanú súčasťou vášho "paliva". Je to neprirodzené (v kozube tiež málokto kúri ebenovým drevom) a môže to mať svoje zdravotné dôsledky. Ide teda o zbytočne drahú energiu za situácie, že zásoby svalového a pečeňového glykogénu sú už vyčerpané. Aby sa bielkoviny ukladali až do tukových zásob, museli by sme ich prijímať také množstvo, že by sme sa prejedali, čo sa vlastne v bežnom živote nestáva.

jana terenova    27 April 2014 09:13 | detva
odkaz pre magdalenu Parobkovu z BB -na problem s platnickou doporučujem cvičenie podla Mc Kenziho /fyzioterapeut/

juraj    26 April 2014 16:49 | nitra
Dobry den, p.Karabinos.
Dovolte, aby som Vas poziadal o has nazor.
Moj 11-rocny syn hra hokej, napriek tomu trpi nadvahou. Vyska:165cm,vaha:66kg.
I ked Sa snazime strazit jeho zivotospravu, neradi by sme naopak u neho vyvolali psychicky problem.
Akym sposobom mozno dosiahnut kontrolu nad nadvahou? Ake dalsie cvicenia navrhujete. Myslite, ze by Nam pomohla osobna konzultacia u vas? Dakujem. Juraj
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SYN MÁ NADVÁHU
Predpokladám, že ako aktívny hokejista má váš syn dostatok aktívneho pohybu (tréningy, zápasy). Neviem, či sa u neho dá nájsť časový priestor na ďalší šport. V jeho veku by to mohol byť skôr kondičný šport s efektom odbúravania tuku, napríklad beh, bicyklovanie. Rezervy budú skôr v stravovacom režime. Mal by jesť často (asi sedemkrát denne) a menšie porcie jedla. Z jedálnička by mal vylúčiť jedlá typu "fasfúdy" a sladkosti. To znamená, že by mal v strave minimalizovať jednoducjé cukry a prijímať hlavne komplexné sacharidy (zelenina, ovsené vločky, ryža, zemiaky). Dôležitý je príjem bielkovín (mäso, vajcia, mliečne výrobky) a pitný režim. Váš syn je ešte dieťaťom, preto systém jeho stravovania musíte riadiť vy, rodičia. Držím palce!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang