Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 165
Návštev dnes: 74
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

| do súťaže Jarná premena 2019 sa môžete prihlásdiť už teraz | súťaž začína 1.3.2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ada    11 May 2014 21:39 |
Dobrý den, pán Karabinos. Chcem sa Vás spytať na posilnovanie brušných svalov. Už 3 mesiac chodim do posilnovne, cca 3krat do tyzdna a moje brucho sa takmer vobec nezmenilo. Citim na rukach aj nohach, ze som trochu nabrala svaly, co aj potrebujem, ale kedze mam postavu typu jablko, potrebujem hlavne spevniť stred tela. Ked robim klasicke brusaky, vobec nemam svalovicu, iba ak by som ich spravila mozno 100..Stravujem sa zdravo, 5krat denne, nejem pecivo ani mliecne vyrobky a sladkosti obmedzujem..v com je podla vas chyba? Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEMÁM BRUŠNÉ SVALSTVO
V prvomrade pokiaľ človeka nevidím cvičiť, nemôžem posúdiť, či cvičí technicky správne. Z praxe viem, že asi 80% návštevníkov fitnescentier cvičí nesprávne a to často pod dohľadom certifikovaného tiežtrénera. Brušné svalstvo je potrebné cvičiť cyklicky (striedať rôzne cviky bez prestávky) so stálym napätím. Urobiť 100 opakovaní v jednom cviku je nezmysel. Kto vie cvičiť, sotva urobí viac ako 20 opakovaní. Urobiť 100 opakovaní v celom tréningu na brucho je zase žalostne málo. Nepočítajte opakovania, cvičte každý cvik do únavy, ale správne. Počet opakovaní je údaj, ktorý mi nič nehovorí. Limitujte to časom. Napríklad 20 minút. Neoddychujte, nerozprávajte sa, sústredene cvičte.

Radovan    11 May 2014 10:00 | Nitra
Dobrý den, pán Karabinoš. Čo si myslíte o tomto takzvanom mýtuse v rysovačke: Je kontraproduktívne znižovať váhy v období obmedzenia kalórií. Dávaš tým svalom presne opačný podnet ako potrebujú. Silovým tréningom, ťažkými váhami s nižšími opakovaniami dávaš svalom podnet je to ťažké, musím zosilnieť, musím sa zväčšiť. Keby to však platilo, tak načo potom všetok ten humbuk o sacharidoch po tréningu? A v rysovačke po tréningu sa robí kardio 30-40min a potom sa 1-2hodiny nič nekonzumuje, tak ako sa sval može zvečšiť, keď dobré 2.hodiny nedostane žiadne živiny a telo je v katabolizmé?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDY V RYSOVAČKE ?
Milý Radovan, čo ste tu napísali je také dopletené, že mám problém odpovedať vám. 1) Cieľom rysovacieho tréningu nie je zväčšenie svalovej hmoty, ale jej skvalitnenie a to predovšetkým redukciou telesného tuku. 2) Rysovací tréning nie je možné robiť s ťažkými váhami, lebo je postavený na zvýšenom počte opakovaní (napr. supersérie, zhadzované série)s minimálnymi prestávkami medzi sériami. 3)Odkiaľ to máte, že po tréningu a prípadnom (nemusí byť)následnom kardiu sa 1-2 hodiny nič nekonzumuje? Cvičím 45 rokov, ale toto čítam prvýkrát. Neviem, či som vám pomohol, ale snažil som sa.

DENISA    01 May 2014 08:59 |
Dobrý den,chcela by som zacat chudnut moja vyska je 180 cm a vaha 88 kg diety nie su pre mna hned kazdu vzdam,aky sposob stravovania je pre mna vhodny ?A vsade citam o srvatkovom proteine je vhodny na chudnutie kedze ma velky podiel bielkovin napr.po treningu mohlA BY SOM HO AJ AJ UZIVAT ?DAKUJEM VELA USPECHOV
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ?
Optimálne stravovanie predsa nie sú diéty. Mali by ste jesť vlastne všetko, ale musíte vedieť ako. Musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Ten sa dá dosiahnuť len vyváženým optimálnym stravovaním a pohybom. Srvátkový proteín samozrejme odporúčam. Hlavne po tréningu. Prečo sa bojíte bielkovín? Máte vôbec prehľad, koľko ich denne prijímate? A viete, koľko by ste ich mohli prijať? Určite neschudnete, ak nebudete cvičiť, budete sa prejedať a k tomu si dáte trikrát za deň srvátkový proteín. Ideálne by pre vás bolo, keby ste si dali vypracovať tréningový a travovací program. Napíšte mi na info@karabinos.sk . Prajem pekný deň!

Barbora    30 April 2014 13:29 | Bratislava
Dobry den p. Karabinos, mam otazku ohladne prijmu bielkovin, je pravdou, ze prebytocne mnozstvo bielkovin sa v tele uklada do tukovych zasob alebo je to mytus? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PREMENA BIELKOVÍN NA TUK? Je na tom zrnko pravdy a radi sa na tejto teórii priživujú tzv. "výživoví politici", ktorí sa chcú za každú cenu zviditeľniť. Ak sa totiž rozhodnete pre nejakú radikálnu diétu s radikálnym obmedzením príjmu sacharidov a energetickou hodnotou nižšou ako 1200 kcal (= 5000 kJ), vaše telo veľmi rýchlo začne používať vaše vlastné svaly (bielkoviny a aminokyseliny) na tvorbu glukózy, ktorú nevyhnutne potrebuje váš mozog. Preto tieto diéty venujú takú pozornosť zvýšenému príjmu bielkovín. Ak sa počas takej radikálnej diéty budete prejedať bielkovinami, čiastočne ochránite svoje svaly pred autokanibalstvom a navyše, prijaté bielkoviny sa stanú súčasťou vášho "paliva". Je to neprirodzené (v kozube tiež málokto kúri ebenovým drevom) a môže to mať svoje zdravotné dôsledky. Ide teda o zbytočne drahú energiu za situácie, že zásoby svalového a pečeňového glykogénu sú už vyčerpané. Aby sa bielkoviny ukladali až do tukových zásob, museli by sme ich prijímať také množstvo, že by sme sa prejedali, čo sa vlastne v bežnom živote nestáva.

jana terenova    27 April 2014 09:13 | detva
odkaz pre magdalenu Parobkovu z BB -na problem s platnickou doporučujem cvičenie podla Mc Kenziho /fyzioterapeut/


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lívia
Zajtra má meniny
Eleonóra
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang