Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Silvia    13 August 2014 15:51 | Nitra
doplnenie otázky - chcela by som sa opýtať na vypracovanie stravovacieho programu. Ide o presný rozpis jedál na konkrétne dni? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ PROGRAM
Áno, ide o presný rozpis jedál na konkrétne dni. Informácie vám posielam e-mailom.

Silvia    13 August 2014 15:43 | Nitra
Dobrý deň, mám 172 cm, 72 kg. Chcela by som schudnúť hlavne zo stehien, ktoré sú strašne hrubé. Môžem zaradiť ráno 30 min. intenzívny kardio tréning a večer beh? Môžem to vykonávať každý deň, alebo je potrebná prestávka. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM SCHUDNÚŤ ZO STEHIEN
Áno, môžete. Otázkou je, čo rozumiete pod pojmom "intenzívny kardio tréning"? Môžete aj každý deň, ale volil by som postupný proces, aby vám to dlho vydržalo.

Patrik    10 August 2014 19:45 |
Dobrý deň pán Karabinoš,

Mám 47 rokov, 185 cm a 100 kg, takže asi min. 10 kg nadváhu. V mladosti som sa venoval aktívne boxu. Po tridsiatke som s boxovaním skončil, ale naďalej som behával (4-5 x do týždňa, min. 1 hodinu). Posledné roky som však prestal aj behať, pretože mám poškodenú chrupavku v kolene a onedlho pôjdem na operáciu. Chcel by som sa spýtať, v akej intenzite a aký typ kardia (s cieľom schudnúť) by ste mi poradil, keďže lekár mi neodporučil behať. Za odpoveď Vám vopred ďakujem. Nech sa Vám darí.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ KARDIO ?
Povedzme si úprimne, že beh je najprirodzenejšie a najúčinnejšie kardio. Sám musíte cítiť, či behať ešte dokážete, alebo už nie. Nahradiť ho môžete rýchlou chôdzou alebo bicyklovaním. Ideálna intenzita pre vás je 120 - 130 pulzov za minútu. Kardio robte nalačno, resp. keď ste hladný, lebo vtedy je najnižšia hladina cukru v krvi a o to skôr sa zapoja tuky ako zdroj enegie. Držím vám palce!

Silvia    10 August 2014 13:09 | Bratislava
Dobry den pan Karabinos,
prosim, chcela by som sa opytat - bolo by mozne vypracovat jedalnicek zalozeny na systeme tzv. sacharidovych vln aj pre vegetarianov (bez masa a vajicok)? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY PRE VEGETARIÁNOV
Áno, je to možné.

Simon    07 August 2014 01:00 |
Dobry den, mam dost vysoku nadvahu az 85 kil, cize pri mojej vyske 190 cm, 175kg. Dost ma motivovali "extremne premeny" Chcem zmenit svoj zivot od zakladov. Co by ste odporucali pan Karabinos na zaciatok?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZAČAŤ CHUDNÚŤ
je najčítanejší článok na tejto stránke. V každom prípade musíte najskôr zmeniť vaše stravovanie. Vaše stravovanie musí mať systém. Mali by ste tiež zvýšiť pohyb. Zo začiastku možno plávanie, chôdza, stacionárny bicykel...Som ochotný s vami spolupracovať ako tréner a poradca, ak mi napíšete na julius@karabinos.sk .


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang