Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Gabi    09 October 2014 10:32 | Martin
Dobry en pan Karabinos.Pred 5-timi rokmi som sa u Vas prihlasila do jarnej premeny.Vtedajsia moja vaha bola 112kg.Pod tiazou stresu ,miesto schudutia ,som sa vypracovala az na 117kg.Po zvladnuti stresu a upratani si hlave,som schudla podla Vasich pokynov,i ked mimo jarnej premeny,na dnesnych 82kg.Radsej neskor ako vobec.Cvicim v posilnovni 3krat tyzdenne na strojoch plus 30minut kardio a 3krat v tyzdni len kardio 1-1,5hodiny.Presla som v jedalnicku na 1200kcal,tri tyzdne,moja vaha ale ostala stat.Viem,ze treba vytrvat,otazka je,ci vo veku 49rokov ,pulzova frakvencia pri kardiu cca147 je v poriadku?Citim sa pri nej dobre a nemam problem s dychanim,ani ine problemy,len neviem,ci tam nerobim chybu v zmysle posunu mojej vahy smerom nadol.Dakujem za Vas nazor
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÁ PULZOVÁ FREKVANCIA?
Dôležité je ako si frekvenciu meriate. Či vám to ukazuje prístroj alebo priamo na ruke? Presnejšie je priamo na tepne na zápästí. Vám m to vychádza na 120 - 130 pulzov. Pri HIIT kardiu (striedanie tempa) to môže byť viac. Napr. 30 s veľmi rýchlo, 60 s stredné tempo. Pri kardiu by ste sa mali potiť a tempo by malo byť také, že dokážete sa ešte rozprávať, ale nie spievať. Vo vašom veku sa metabolizmus u žien významne spomaľuje. Príjem 1200 kcal (5000 kJ) je optimálny. Na naštartovanie metabolizmu by som vám odporúčal sacharidové vlny alebo aspoň jedenkrát za týždeň zaradiť tzv. "nulový" (bezsacharidový) deň. Treba to trošku "oživiť" a striedať množstvo prijatej energie.

Baska    28 September 2014 09:36 | Piestany
Dobry den.Pan Karabinos aky mate nazor na pouzivanie podpornych prostriedkov ako je L-carnitin,rozne aminokyseliny a pod.Zacinam s posilnovanim,som uplny novacik a hlavu mam plnu informacii o tom,ako je nevyhnutne uzivat tieto doplnky,ked sa chcem posunut niekam vyssie.Aby ste boli v obraze.Sama som dala dolu 14 kil za rok a to bez tychto chemickych doplnkov,cvicila som 4 krat do tyzdna,upravena strava a islo to aj prirodzenou vyvazenou stravou.Stale mam vsak ochabnute svlastvo a chcem ho dalej budovat.Trener v posilke ma presviedcal,ze bez roznych aminokyselin a pod. to nepojde.Beriem,ze jedalnicek a cvicenie urobia svoje,ale preco vsade pchat chemiu?Aky mate nazor na to vy?Nie je to len obrovsky biznis pre firmy a pre posilky,ktore to ponukaju?resp.co by ste doporucali?Vdaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOPLNKY VÝŽIVY
Keďže ide o "doplnky", znamená to, že pri vyváženej strave sa dá bez nich bez problémov existovať. Máte pravdu v tom, že ide v prvomrade o veľký biznis. Takže by som sa do doplnkov na vašom mieste nejako zvlášť nehrnul a ak predsa, tak len po porade so skutočným odborníkom. (Mimochodom, amínokyseliny sú vhodné pre súťažiacich kulturistov, ktorí sú na tvrdých diétach.) Myslím si, že váš problém, je niekde inde. Cvičili ste štyrikrát do týždňa a máte ochabnuté svalstvo. To znamená, že ste cvičili zle, že neviete správne cvičiť. Túto vec by som na vašom mieste riešil ako prvoradú.

Filip    12 September 2014 21:08 | Žilina
Dobry den,
Chcel by som vás poprosiť o radu,mám 15 rokov,cvičím 5 krát do týždňa,moj treningovy plan trva zhruba 1 hodinu denne,cvicim 5 krat do tyzdna,vážim 58kg a meriam 173cm.Okrem cvičenia mám aj 2x do týždňa 2hodinový futbalový trening...Chcel by som pribrať svalovú hmotu,ale cvičím iba doma vlastnou váhou a nevidím na sebe veľke zmeny.Teraz som zacal chodit po skole aj do skolskej posilnovne..a budem chodit 3 krat do tyzdna ...
Prosim vas poradite mi ako pribrat svalovu hmotu?
Ďkujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM PRIBRAŤ SVALY
Milý Filip! Ako si už sám pochopil, musíš cvičiť so záťažou. V posilňovni cvič trikrát do týždňa tak, že na každom tréningu precvičíš jednu veľkú svalovú skupinu (stehná, chrbát a prsia) a dve menšie (ramená, triceps, biceps, lýtka, predlaktie). Každú svalovú skupinu budeš precvičovať v týždni len raz, ale na konci každého tréningu cvič brušné svalstvo. Musíš veľa spať (najneskôr o 22.h v posteli a ak sa dá schrupni si aj popoludní). Jedz 5 - 7 - krát denne. Z doplnkov výživy môžeš používať Gainer vždy po fyzickej námahe. Teda po posilňovacom, ale tiež po futbalovom tréningu.

Sisik    12 September 2014 17:56 | Piešťany
Dobrý podvečer p.Karabinoš.Tri mesiace som necvičila,vyskočená platnička a bolesť chrbta urobili svoje...Ináč aktívne 4-5 krát do týždňa beh,plávanie,cyklistika.No a teraz k problému.Neskutočne som pažravá do jedla,jem piate cez desiate,hlavne sladké by som jedla na kilá.Zatiaľ váha neukazuje prírastok,ale viem,že aj to príde.Ako sa vyvarujem týmto prežieračkám?Momentálne som nabehla na cvičenie,ale len zľahka,dva krát do týždňa,ale som úplne demotivovaná týmto mojím stavom.V čom je vlastne problém?Vďaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM PAŽRAVÁ
Problém je v pažravosti. Otázkou je v čom je príčina. Odpoveď je v podstate jednoduchá. Ste nedisciplinovaná, stravujete sa živelne podľa pocitov, nemáte v tom systém. Musíte sa naučiť jesť viackrát za deň (najmenej 5-krát) v menších porciách, ktoré si stanovíte dopredu (napr. jedno jedlo 200 g). Len tak môžete udržať stálu hladinu krvného cukru, vyrovnané vylučovanie inzulínu a prejdú vám chute na sladkosti. Z praktického hľadiska odporúčam nemať sladkosti po ruke. Jedzte mäso, vajcia, tvaroh, jogurt, syry, ovsené vločky, zeleninu, ovocie, ryžu, celozrnné výrobky, oriešky...Dodržiavajte pitný režim.

Dagmar    08 September 2014 19:31 | Bratislava
Dobry vecer ,potrebovala by som spevnit telo a mozno trooosku vypracovat svalovu hmotu,ale mam 61 rokov no zalezi mi na tom ako vyzeram. Snazim sa stale cvicit v zenskej posilnovni stravujem sa zdravo. Dakujem Dagmar
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEK NIE JE PREKÁŽKOU
Nevidím problém v tom, prečo by ste nemohli spevniť telo a vyformovať svalovú hmotu. Dôležité je, aby ste cvičili technicky správne, presne vnímali, ktorý cvik na ktoré svaly pôsobí a tieto držali v stálom napätí. Mali by ste tiež správne dýchať a vedieť aké tempo cvičenia máte zvoliť. V ženskom fitnescentre to asi nie je možné, lebo tam sa zrejme striedate na strojoch. Pritom každá z vás má iný vek, inú hmotnosť a kondíciu, máte odlišnú silu. Určite aj odlišné postavy a ciele. Ak chcete byť naozaj úspešná, mali by ste si dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. To je prvý krok. Napíšte mi na mail: info@karabinos.sk Prajem pekný večer!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang