Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


jana M.    26 April 2009 20:38 | považská bystrica
Dobrý deň Pán Július,ja som sa zapojila do Vašej súťaže. Žiaľ neviem či ju budem môcť dokončiť. Mala som úraz a mám silno narazená hrudnú kosť a rebra. Doktor mi povedal, že liečba je najmenej na mesiac. Prosím Vás, ak by sa mi vaša súťaž nepodarila dokončiť, mohla by som sa prihlásiť aj na jeseň? Ďakujem pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Je mi ľúto, že pravdepodobne nemôžete súťaž JARNÁ PREMENA 2009 dokončiť. Ide o príčiny VIS MAJOR, ktoré nemôžeme ovplyvniť. Aj to sa v živote stáva. Formovať svoju postavu môžete aj na jeseň, ale nie v súťaži. Chudnúť môžu totiž aj ľudia, ktorí začnú napríklad dnes, ale súťaž JARNÁ PREMENA 2009 má svoje pravidlá. Začína 21. marca a končí 21. júna. Do tohto termínu musia súťažiaci poslať druhú fotografiu (respektíve obidve fotografie) e-mailom na moju adresu info@karabinos.sk.

Katarina    25 April 2009 10:14 | Bratislava
Dobry den pan Julius

V prvom rade vam chcem prejavit svoj obdiv a zagratulovat k vasim uspechom. Chcela by som sa spytat - pri vyske 176cm a 66kg (28rokov) je mozne schudnut 4kg? Zacala som pravidelne behat -3x tyzdenne po 30min, uplne som vylucila sladke, bielu muku nejem vobec a neprejedam sa. Cvicim aj vo fitku (s cinkami) aj doma, no vaha stoji,max. sa pohne o 1kg nadol.
Ohladne stravy - mohli by ste mi dat tip na olovrant a vecerny snak? Chodim spavat o 23.00 a o nejakej 21.00 si dam napr. jablko alebo banan.Myslim,ze jem prilis vela ovocia a tym padom vela cukrov. Moze byt toto dovod preco nechudnem? Mam sedave zamestnanie, no som velka sportovkina a tych 62kg je moja vysnivana vaha. Dakujem a prajem vela zdaru!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem za pochvalu. Myslím si, že dobre vyzeráte aj pri súčasnej váhe a určite sa aj výborne cítite. Ale budiš, plňme svoje sny! Na olovrant si dajte napr. jogurt a malú musli tyčinku alebo rybaciu konzervu s ryžovým chlebíčkom alebo zeleninový šalát alebo 50 g tvrdého syra s jedným kusom ovocia. Na večeru je ideálne rybie filé (treska) s citrónom alebo zeleninový šalát. Krátko pred spaním si dajte 1 ks ovocia (grep, pomaranč, citrón, kúsok ananásu). Jablko a banán radšej nie. Je možné, že sa prejedáte ovocím a jednoduché cukry v ňom (fruktóza a glukóza) sa vám ukladajú ako tuk. Behať by ste mali najmenej 40 minút a dodržiavajte tekutinový režim.

maca    23 April 2009 19:51 |
dobrý deň,chcela by som sa spýtať,či pri hmotnosti 104kg mi odporúčate behať.A akého osobného trénera na redukciu váhy by ste mi odporučili v Trnave?Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Záleží to aj od vašej výšky, veku a kondície. Odporúčam vám však stacionárny bicykel. V Trnave sa obráťte na Petra Uríčka, ktorý pracuje vo fitnescentre FORTUNA (V jame).

monika    23 April 2009 12:50 | trencin
Dobry den,rada by som Vam opisala moj problem,a potesim sa Vasmu nazoru,rade,skusenostiam.Minuly tyzden som podstupila kompletnu kardio prehliadku,nakolko som si zacala citit srdiecko.Zistili mi vrodenu vadu-Prolaps predneho cipu mitralnej chlopne.Lekarka ma uistila,ze to nieje nic dramaticke,predpisala mi Egilok 25mg,rano polovicu,vecer polovicu.Na noc este Magnezium 500mg,aby sa srdiecko skludnilo.Tuto davku mam brat na preliecenie a stisenie prib.4 mesiace potom sa uvidi.Moj vek je 30 rokov,162cm,vaha 69kg,nepijem,nefajcim,jedine prehresky su 2kavy denne a tak 2sladkosti.Velmi by som chcela schudnut,zacat cvicit.Kardiologicka mi povedala,ze predtym ako pojdem do fitka mam si dat celu tabl.Egiloku.Bojim sa,ze srdiecko bude zmatene,aleno velmi spomalene.Na zatazovom teste,ktory ma trvat 10minut som uz v 8minute bola na maxime tepovej frekv.tazko sa mi dychalo,srdce mi velmi rychlo slo do ,,vysokych obratok,,Na odpadnutie som sa necitila,ale kedysi som skusala behat a tocila sa mi hlava,aj doma na steperi som nikdy nebola sama,kvoli tomu,ako mi stupalo vsetko do hlavy.V klude mi srdce busi 85,87uderov/min.Chcem sa opytat,akym cvicenim mam zacat,na co si davat pozor a coho sa uplne vystrihat?Je mozne ze srdieckari mozu cvicit,dokonca svoj stav zlepsit?Dakujem Vam velmi pekne za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie som lekár, nepoznám liek EGILOK, preto by som sa na vašom mieste držal rád lekárky, ktorá vám liek naordinovala. Vo fitku som sa stretol s ľuďmi, ktorí majú problémy so srdiečkom (šelesty, bypass) a pritom pravidelne cvičia. Nevidím problém v tom, že by ste nemohli robiť posilňovacie cviky v kľudnom a pomalom tempe. Pri takomto spôsobe cvičenia sa vám pulz príliš nezvýši. Náročnejšie to môže byť pri aeróbnych aktivitách (beh, bicykel, steper). Pri nich sa výrazne zvyšuje pulz. Aby ste redukovali telesný tuk (a teda hmotnosť) mali by ste vykonávať aeróbne aktivity najmenej 40 minút pri pulzovej frekvencii 120 až 130 pulzov za minútu. Riaďte sa pocitom a dajte na rady lekárky. Myslím si, že cvičenie môže daný stav zlepšiť.

jana gonosova    21 April 2009 18:31 | stropkov
mozem cvicit na stepery krokovom kazdy den 20.min?? Pocula som famu ze sa opotrebuju velmi skoro kolena. Mam 37 rokov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa toho, čo tým sledujete. Ak chcete formovať sedacie svalstvo, stačí vám každý tretí deň 20 minút plus ďalšie cviky na musculus gluteus major. Na redukciu telesného tuku je 20 minút málo. Odporúčam beh, v miestnosti skôr stacionárny bicykel. Ten môžete robiť každý deň, a to vždy najmenej 40 minút. Bez rizika, že sa vám "opotrebujú" kolená. Takže steper sa tento účel nehodí.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang