Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Miriam    03 June 2009 14:38 | Žilina
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či môžem v posilovni začať cvičením napr. na steperi/40min./a až potom cviky v posilovni. Či sa sa na steperi pred posilňovaním spaľuje rovnako tuk ako po cvičení v posilovni. A ešte Vás chcem poprosiť aké cviky sú dobre na brucho hlavne na strednú časť brucha. A koľko krát do týždňa je dobre cvičiť? Chcem schudnúť tak tri kilá a hlavne zhodiť tuk na bruchu a páse. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Najskôr cvičte posilňovacie cviky, kedy ako zdroj energie slúžia cukry a potom aeróbne aktivity (stac. bicykel, beh, stepper), pri ktorých sa na energetickom výdaji podieľajú viac tuky. Cviky typu sedy - ľahy a predklony sú na hornú časť brucha, cviky , pri ktorých dvíhame nohy sú na spodnú časť brucha. Ich "hybridy" sú na strednú časť. Vytáčanie a úklony sú na šikmé brušné svaly. Brucho cvičte 2 - 3 - krát do týždňa. Tuk z brucha sa odstraňuje kardiotréningom a stravou.

nicola    01 June 2009 08:54 | Bratislava
Dobrý den,naša dcéra má 11 rokov,51cm a 51kg,má nadváhu.Chcela by som Vás poprosit o radu ,ako sa stravovat,v akých časových intervaloch a kedy by mala mat poslednú večeru,poprípade,či by mala byt večera lahšia/ovocie,jogurt,cerealie/alebo vydatnejšia/maso,ryby..../Ďakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Predpokladám, že údaj o výške je pri narodení, nie teraz.Ideálne je stravovať sa každé dve až tri hodiny, ale menšie porcie jedla a nikdy nie do nasýtenia. Vaša dcéra by mala mať pestrú stravu - vlastne jesť všetko, ale neprejedať sa. Ľahšia večera neznamená druh jedla, ale jeho množstvo. Je teda rozumnejšie zjesť na večeru 150 g chudého mäsa so zeleninou ako napr. 1 kg ovocia alebo 4 ks jogurtov. Jeden kus ovocia alebo jeden jogurt, to je v poriadku. Cereálie by som uprednostnil na raňajky.

Katarina    25 May 2009 17:35 | Skalica
Pekny den prajem,chcem sa spytat ci by bolo mozne zacat s pripravou na sutaz v bodyfitness ked som 3 mesiace po porode,ale citim sa skvele.Mohla by som sa na vas obratit?Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Je to individuálne, ale s prípravou na súťaž v bodyfitness môžete začať tri mesiace po pôrode, pokiaľ nekojíte. Najbližšie súťaže budú v mesiacoch september a október 2009. Môžete sa na mňa obrátiť.

Erika    22 May 2009 18:48 |
A este by som sa chcela opýtať,kolko krat do týždňa by som takto mala zadok a stehna cvičiť,pretože v spomínaných časopisoch som čítala,že mala by som maŤ medzi partiami dvojdnový oddych,aby si svay oddýchli.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Správne. Svalstvo stehien a zadku by ste mali precvičovať dvakrát do týždňa.

Erika    22 May 2009 18:38 |
Ďakujem.prekopávanie a zakopávanie robím tiež,zakopávanie s 10kg záťažou na stroji v ľahu,predkopávanie s 15 az 20 kg,trosku mi vadia aj vnutorné stehná.V podstate skoro všetky cviky robím nastroji,taktiež drepy s činkou na krku.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang