Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


tomas    05 July 2009 15:32 | nitra
dobry den pan Karabinos,

z Vasho clanku "Prec s pivnym bruchom" ma zaujala konzumacia vajecnych bielkov pocas celeho dna. Ako pripravujete vajecne bielky? Mozete uverejnit nejaky recept z Vasej kuchyne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
V článku mám na mysli len jeden deň ako jednozložkovú stravu, nie niekoľko dní za sebou. Najjednoduchšie je vajcia uvariť a zjesť len bielky. Inou možnosťou je urobiť si praženicu na rastlinnom oleji len s bielkov, prípadne jedného žĺtka. Kuchári by zrejme prišli aj na iné riešenie.

Liana    05 July 2009 11:34 | okres TV
Dobrý deň, mám 27 rokov, výšku 172 a váhu 68 kg. Chcela by som ešte schudnúť 6-7 kg. Už 2 mesiace cvičím 2 - 4x do týždňa doma na eliptickom trenažéri, tak som sa zbavila 5 kg. Dávam pozor aj na stravu, čo je asi najťažšie dodržiavať. Je to vhodný spôsob cvičenia na chudnutie? Okrem toho mám dedičné krčové žily na lýtkach, neškodí tomu toto cvičenie? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aby ste chudli správne, teda zbavili sa podkožného tuku, no pritom si udržali svaly, mali by ste cvičiť aj vo fitnescentre. Takéto cvičenie vám zároveň najlepšie vyformuje telo. Eliptický trenažér môže byť jedným z prostriedkov pre aeróbny tréning, ale tým, že stále stojíte na nohách kŕčovým žilám nezabránite, skôr naopak. Za vhodnejší by som považoval stacionárny bicykel.

Sasa    02 July 2009 21:16 | Prievidza
Pán Karabonoš prosím Vás akeho trénera by ste mi odporučil navštíviť v Prievidzi? Ak naberem odvahu raz sa aj ja prihlásim do Vašej súťaže DO FORMY ale teraz som 8 mesiacov po pôrode a pri výške 161cm vážim 84kg tak mám kompleksy začala som sa zdravo stravovať a teraz chcem začať cvičiť a myslíte ,že pri mojej váhe je vhodné chodiť do posilovne? Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Musím vás trochu poopraviť. Moja súťaž nie je DO FORMY (organizuje ju redakcia MUSCLE and FITNESS), ale JARNÁ PREMENA na www.karabinos.sk. Odporúčam vám aspoň tri mesiace racionálne sa stravovať a robiť aeróbne aktivity (stacionárny bicykel, plávanie). Rád vám osobne vypracujem Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM, odcvičím s vami aspoň dve hodiny metodického tréningu (to je dôležité)a potom sa pokúsim nájsť pre vás v Prievidzi trénera, ktorý vás bude viesť ďalej (dva typy mám).

Slavo    01 July 2009 13:52 | NItra
Dobry deň pán Karabinoš!Chcel by som sa spytat ked mam 85kg a 32 rokou a chcel by som schudnut na 75kg ako mam cvicit?Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dajte si vypracovať tréningový a stravovací program odborníkovi. Začnite cvičiť s osobným trénerom.

monika    24 June 2009 18:34 | trencin
Dobry den pan Karabinos.Kedze mi zistili vrodenu srdc.vadu,nezavaznu,(prolaps predneho cipu mitralnej chlopne),napriek konzultacii s lekarom,bala som sa zacat cvicit.Casom som sa ale nasvala,vyburcoval ma pohlad do zrkadla,ze uz to takto dalej nepojde a pocit uplneho znechutenia s toho ako vyzeram.Mozno je to dobre,ze ,,to,, zaslo az takto daleko.Po podani lieku na srdce som to teda skusila a zacala s behom.Striedala som mierny beh a chodzu,po dobu 30min.Zistila som,ze som uplne nemozna,nevladali ma niest vlastne nohy,pri behu som len tak cupkala,ledva nohy dvihala.To ma vyburcovalo este viac.Na druhy den som telo citila,ale ziadna drasticka svalovica.Na druhy den som sla doma na steper,40min.Vladala som viac.Priatel mi hovori,ze beh je NAJ na chudnutie,ze musim dvihat vahu celehu tela,ze pri behu zabera cele,preto som nevladala pri behu vonku,ze nemam ziadnu kondicku,a steper je lahsi.Som rozhodnuta schudnut,nech sa robi co chce,uz som sa odhodlavala dost dlho,2roky!Chcem sa opytat,ci je vhodne behat,al.steper(podla pocasia)kazdy den,a za kolko asi vymlatim zo seba slabu svalovicku.Ake dlhe trasy,a kolko pridavat pri bezcovi zaciatocnikovi?Mam 30rok.,vyska 162cm,vaha7Okg,typ postavy jablko-velke prsia,a este vacsie brucho.Viem,ze to nebude lahke,no aj Vy ste mi dokazom,ze ked sa chce,tak sa da.Moj obdiv patri vsetkym,este vacsmi obeznejsim,ktori dokazali zacat chudnut a schudli.Ja este niesom taky extrem a vidim,ake to je tazke.Dakujem za Vasu odpoved a prajem Vam mnoho dalsich uspechov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Veľkého brucha sa zbavíte len vtedy, ak zmeníte stravovacie návyky. Jedzte 5 až 7 - krát za deň, ale malé porcie jedla. Uprednostňujte zeleninu a chudé mäso, cereálne výrobky a ryžu, menej ovocie a mliečne výrobky. Beh je naozaj najlepší na chudnutie, pre vás pri pulzovej frekvencii 120 - 130 za minútu a dĺžke trvania najmenej 40 minút. Na druhom mieste je jednoznačne stacionárny bicykel (v praxi vlastne na prvom - na ňom chudne 90 % ľudí). Chudnutie na steperi nepovažujem za najlepšie riešenie. Aby ste však chudli len z tuku a nie zo svalov, mali by ste cvičiť vo fitnescentre.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang