Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 168
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Marcela    02 August 2009 23:35 | Bratislava
Zdravim Vas pan Karabinos,chcem sa spytat na Lipodex a L-carnitin,ci je mozne uzivat oba sucasne alebo len jeden a kde sa daju kupit,su bezne dostupne v lekarni? Dakujem.M
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
L - carnitin sa dá kúpiť v každom fitnescentre a lekárni. LIPODEX napríklad u mňa. Užívať sa dajú aj súčasne, záleží na množstve účinnej látky v mg. Riaďte sa návodom, ale nezabudnite pritom aj cvičiť a robiť kardiotréning.

laura    31 July 2009 22:43 | trencin
Zdravim Vas pan Karabinos,rada by som sa Vas opytala na Vas nazor ohladom L Carnitinu.Kedze som v pociatocnom chudnucom stadiu(beh,steper,oddelena strava)a mala by som schudnut min.15kg,rada by som tomu dopomohla este viac.Objednala som si tabletovu formu L Carnitin 500mg.Chcem sa vas opytat,kedy lcarnitin uzit,myslim tym aky ma byt casovy odstup pred zacatim behu a cvicenia,a kolko tabliet,mg? Ake mate Vy skusenosti z praxe?Naozaj to pomoze?(samozrejme s kombinaciou so sportom)Mam 30 rokov,vyska 165cm,72kg.Dakujem Vam za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Predovšetkým sa s chudnutím neponáhľajte, tých 15 kg si rozplánujte asi na päť mesiacov. Myslím, že vám záleží na tom, aby to malo trvalý charakter. Preto je dôležité aj posilňovanie.Ak by ste necvičili vo fitku, chudli by ste aj zo svalovej hmoty, čo by bolo nesprávne. L - Carnitin podporuje chudnutie tým, že zasahuje do metabolizmu mitochondrií v tukových bunkách, ktoré sa následne podieľajú na energetickom výdaji. Vonkajším príznakom je zvýšené potenie. Tabletová forma by sa mala užívať asi 20 - 30 minút pred aeróbnou aktivitou, ak pred tým budete posilňovať, tak ho berte pred posilňovaním a následne budete robiť kardiotréning. Z praxe viem, že 500 mg dávka je málo účinná, preto odporúčam dve tablety.

Martina    31 July 2009 21:47 |
Dobry den pan Karabinos, mam 17 rokov, 159 cm a 50 kg, chcem dat dole 2 kg (problem:pneumatika okolo dolnej casti brucha-sklon ukladania tuku na tomto mieste mam dany geneticky, zvysok tela vysportovany). Vase rady o cvikoch na tento problem som uz precitala(pravidelne cvicim i sportujem); chcem vyskusat jednozlozkove dni, budu fungovat ako maju aj ak nejem oddelenu stravu? nemozu mi ublizit? inac jedavam podla vasich rad, akurat mam problem s velkymi narazovymi mnozstvami ovocia(neviem odolat), kolko by ste vseobecne odporucili na den? ak moje otazky zasahuju do platenej oblasti, vopred sa ospravedlnujem,
s pozdravom Martina
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Máš 17 rokov, čiže si vo vývoji. V tvojom veku jednoducho nie je možné, aby si bola dokonalá. Musíš mať nejaké chyby a nedostatky ako každý z nás. Spodná časť brucha je problémom mnohých žien. neostáva ti nič iné ako cvičiť cviky, pri ktorých dvíhaš nohy. Rob ich pomaly a sústredene. To je dôležité. Jednozložkové dni sú jednoznačne oddelenou stranou, budú fungovať. Tri kusy ovocia za deň bohato stačia, lepšie dopoludnia ako večer. Nárazové konzumovanie ovocia je nesprávne, kumuluje jednoduché cukry (glukóza a fruktóza), ktoré sa ukladajú do tuku.

Lenka    30 July 2009 13:55 |
Dobrý ďeň pán Karabinoš,potrebujem poradiť.Mám 22 rokov,167 cm a 58 kg.Za posledné 3 mesiace sa mi podarilo schudnúť 6 kíl,ibaže mi zostala nepekná pneumatika okolo spodnej časti brucha a pása,ktorej sa mi nedarí zbaviť,zasahuje až do spodnej časti chrbta,čiže to vyzerá akoby som mala celého brucha dosť veľkú pneumatiku.Prosím poraďte ako sa jej mám zbaviť a získať štíhly pás a brucho. Ďakujem za odpoveď. Lenka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Lenka, Lenka = dobrá dovolenka. Cvičte cyklicky brucho každý druhý deň. Striedajte cviky na spodné brucho (akékoľvek dvíhanie nôh), horné brucho (sedy - ľahy, predklony)- tieto cviky sa cvičia pomaly so stálym napätím v brušných svaloch - a šikmé brušné svaly (rôzne druhy vytáčania a úklonov) - cvičí sa rytmicky do únavy. Striedajte cviky a cvičte bez prestávky 20 minút. Potom si dajte 40 minút aeróbneho tréningu - beh, bicykel, stacionárny bicykel. Stravujte sa racionálne - jedzte viackrát za deň v malých porciách.

Jana    27 July 2009 21:18 | Trenčín
Dobrý vecer p.Karabinoš, dovolujem si Vam napisať a požiadať o radu.42 ročná,95 kg ,výsku 172 a výsledky celkoveho cholesterolu su zvýšene na hodnotu 5,36 a HDLcol 1,86, liecim sa na stitnu zlazu, liek Euthyrox,osteopenia,vertebrogenny syndrom C-LSchrbtice,hypermobilný syndrom , krcove zily vhodne na operaciu/jednu som absolvovala/, prosim o radu ake cvicenie a zlozenie stravy je vhodné,vsetko sa mi uklada v casti brucha a stehien, mala som 2 porody do roka a t.c. som v obdobi klimakteria. Ďakujem Vam za radu a zostavam spozdravom Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Je naozaj požehnane tých zdravotných problémov, ktoré ste vymenovali. V podstate všetky patria do rúk odborných lekárov. Ale!? Dovolím si tvrdiť, že príčinou 90% vašich zdravotných problémov je vaša nadváha. Ako ste sa ku nej vôbec "dopracovali"? Ale nikdy nie je neskoro, pokiaľ na tom záleží a môžeme chodiť po vlastných nohách. Klimaktérium vo vašom veku sa mi zdá príliš skoré. V tejto rubrike nie je priestor na jedálničky a skladbu cvikov. Mali by ste sa obrátiť na odborníka, ktorý vám vypracuje indivduálny tréningový a stravovací PROGRAM so zohľadnením vašich zdravotných problémov. Stravujte sa racionálne, t.z. zdravé potraviny viackrát denne a pitný režim. Musíte sa začať pravidelne "hýbať". Plávanie, dlhé a rýchle prechádzky, stacionárny bicykel....najlepšie každý deň aspoň 40 minút. Vážim si, že ste napísali. Nikdy nie je neskoro.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
7 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang