Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Jana    09 August 2009 14:48 | Ružomberok
Dobrý deň pán Karabinoš,bože kde som ich len zobrala 43 rokov a dvojnásobok kilogramov? Čítala som Váš článok o sacharidovom vlnení a chcela by som sa spýtať či je možné začať s touto dietou len tak zo dňa na deň alebo je potrebná nejaká predpríprava, ďalej ako dlho sa vlnenie odporúča a čo potom? Koľko kg. je možné pri ňom schudnúť napr. za dva- tri týždne? (ak to ovšem vydržím) A ešte jeden dotaz-na akú hmotnosť sú vypracované vlny vo Vašom článku?
Ďakujem ak si nájdete čas na odpoveď.
P.s. Ak aspoň trošku schudnem, pridám k tomu pohyb viem že je to nutné.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Sacharidové vlny sa zaraďujú vtedy, keď sa chudnutie zastaví. Ich úlohou je opäť naštartovať metabolizmus. SV nie sú stavané na nejakú hmotnosť, ale na určitú úroveň prijímanej energie. Opakujú sa asi dva týždne a potom sa prechádza na racionálne stravovanie - dôležité sú stravovacie návyky. Týmto by ste mali začať svoje chudnutie a tiež pravidelným pohybom. Nemyslím si, že je dôležité koľko schudnete za dva až tri týždne. Dôležité je, aby ste chudli postupne dovtedy, kým nedosiahnete vysnívanú hmotnosť. Chudnutie ne je o rekordoch, ale o trvalom efekte a hlavne o dobrom pocite. Preto musíte aj cvičiť.

Zuzana    08 August 2009 17:11 | Nitra
Dobry den, zaujima ma, ci po porode mozem zacat s cvicenim po sestonedeli, nie velmi aktivnym, asi 20 minut na stacionarnom bicykli a nejake posilovacie cviky na nohy a brucho. Samozrejme kojenie je na prvom mieste. Pred tehotenstvom som aktivne sportovala.Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Myslím, že 20 minút cvičenia vám len prospeje. Ale necvičte veľmi intenzívne, cvičte len ľahko a rozhodne nie do únavy. Ako ste správne napísali: kojenie je na prvom mieste.

Jana    08 August 2009 12:55 | Partizánske
Prosím o radu. Mám 46 rokov a 80 kg. Túto váhu mám asi 20 rokov. Mám novú prácu ,fyzicky veľmi náročnú. Zvyčajne ju robia muži. Myslela som,že aspoň pri nej schudnem,ale opak je pravda.Ako je to možné? Po takej náročnej práci som veľmi vyčerpaná a ťažko sa donútim ísť si zacvičiť.Jediný fyzický relax je pre mňa záhrada.Cez víkendy chodím aspoň si zaplávať. Mám veľmi spomalený metabolizmus,nepotrebujem jesť veľa.Mám šancu ešte schudnúť?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každý má šancu schudnúť. Teda každý, kto naozaj CHCE. Systematické chudnutie je premyslený proces založený na racionálnom stravovaní (viackrát denne malé porcie), pitnom režime a cielenom pohybe. Opakujem cielenom pohybe. Sem patrí cvičenie vo fitnescentre pod odborným vedením a aeróbne cvičenie (beh, bicykel, tanec, dlhé rýchle prechádzky, plávanie). Žiadna fyzická práca, nech je akokoľvek náročná a žiadna práca v záhrade tento pohyb nemôže nahradiť. Ak máte spomalený metabolizmus, nemusíte jesť veľa, ale musíte jesť často, aby ste matabolizmus zrýchlili. Osobne si myslím, že robíte chyby hlavne v stravovaní.

Lena    06 August 2009 11:22 | Košice
Dobrý deň,
mám 53 rokov, pri výške 175 cm vážim 105 kg. Vždy som bola silnejšej postavy. Mám skôr sedavé zamestnanie. Pred rokom som sa držala aspoň pod 100 kg, ale teraz to už nejde, napriek tomu, že sa neprejedám. Od júla som sa rozhodla /už prísne/ chudnúť.Dodržiavam pitný režim, nejem sladkosti ani chlieb. Zatiaľ nijaký výsledok. Prosím poraďte mi nejaké domáce cviky, ktoré neškodia na krćové žily a vysoký krvný tlak. Priberám hlavne na brucho.
Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Máte pekné meno. Ja takto oslovujem svoju priateľku Lenku, ktorá je vo vašom veku. Pokiaľ budete riešiť chudnutie len stravou, je logické, že raz sa to zastaví a ďalej to nepôjde. Navyše budete chudnúť aj zo svalov, čo je nesprávne. Nestačí sa neprejedať, musíte jesť často, ale v malých porciách. No hlavne treba cvičiť. Dá sa zostaviť cvičebný program aj na domáce podmienky. Takto na diaľku a na tomto priestore je ťažké poradiť, aké cviky máte robiť. Cvikov je veľa a vy musíte precvičovať celé telo. Za najdôležitejší cvik pre ženy považujem výpady. Robte ho obdeň asi 30 minút. Nevyhnutný je aeróbny tréning. Každý deň 60 minút alebo 2 - krát po 40 minút na stacionárnom bicykli.

Radka    06 August 2009 07:01 | Malacky
Dobrý deň pán Karabinoš, som z Malaciek a pravidelne navštevujem Vašu stránku. Som aktívna športovkyňa. Chodím do posilňovňe a na aerobik. Aktívne sa športu venujem asi 3 roky. Vo vašej rubrike dotazov som sa dozvedela, že Vašou zverenkyňou je obyvateľka Malaciek, ktorú pripravujete na súťaž fitness model. Chcela by som sa Vás spýtať aké sú podmienky zúčastnenia sa súťaže, prípadne, či by ste mi mohli dať nejaký kontakt na pani Beňovú, určite by mi vedela poradiť aj ona, vzhľadom na to, že k Vám chodí na konzultácie a ste jej osobným trénerom.

Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Súťaže fitnes šport a fitnes model organizuje Slovenská spoločnosť pre naturálnu kulturistiku a fitnes (SSNKF) so sídlom v Banskej Bystrici (prezident Peter Buvala). Pravidlá a propozície súťaží nájdete na ich stránke a tiež na www.natural-sport.cz , ktorá organizuje podobné súťaže v Českej republike. Pošlite prosím kontakt na seba, ja ho posuniem pani Beňovej.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang