Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Janka    03 September 2009 08:30 |
Dobrý deň,

tento týždeň som začala opäť pravidelne chodievať do posilňovne 3x do týždňa. Potrebovala by som v prvom rade schudnút aspoň 10 kg a následne si vyrysovať svalstvo. Touto cestou by som sa Vás chcela spýtať či je dobré urobiť napr. 2 série cviku a 12-15 opakovaní s menšími záťažami? Viem, že pri väčších svalových partiách je dobré robiť aj viacej opakovaní. Pýtam sa Vás to preto, lebo v posilnovni nám jeden pán, ktorý je zároveň aj majiteľom odporučil 3-4 série z jedného cviku s 10-12 opakovaniami. Chcela by som v tom mať jasno, lebo mám u Vás vypracovaný tréningový plán spolu aj s jedálničkom a viacmenej sa riadim podľa neho. S akými záťažami a opakovaniami sa rysuje svalstvo a s akými sa svalstvo buduje? Resp. čo by ste odporučili konkrétne pre mňa, keď potrebujem v prvom rade schudnúť?

Veľmi pekne ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dôležité je na koľko dní máte rozvrhnutý tréning (celé telo) a koľko cvikov vykonávate v jednom tréningu. Ak robíte povedzme 15 rôznych cvikov, sotva ich za hodinu odcvičíte v 3 sériách. Ak robíte 10 cvikov v tréningu, je to možné. Ak nesúťažite, nemá význam robiť 4 série z jedného cviku. Na väčšie svalové partie (stehná, chrbát) robte 12 - 15 opakovaní, na ostatné 10 - 12 opakovaní. Ak chcete vyrysovať svalstvo môžete zvýšiť počet opakovaní o 50 až 100% napríklad zhadzovanými sériami (uberiete si záťaž a pokračujete) alebo spájaním cvikov do supersérií. Cvičte pomaly, premyslene s kontrolovaným pohybom. Prestávky minimalizujte. Záťaž sa prispôsobuje počtu opakovaní. Všeobecne platí, že nižšia záťaž a vyššie počty opakovaní sú na vyrysovanie svalstva. Ak chcete schudnúť musíte robiť aeróbny tréning (beh, bicykel) a upraviť stravu tak, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Ak som vám vypracoval tréningový a stravovací program toto všetko by ste mali už vedieť.

Ivona    02 September 2009 14:05 |
Dobrý deň,
bola som u Vás aj na konzultácii, vypracovali ste mi aj tréningový plán, čiže ma máte určite niekde zaevidovanú.Na SB idem pri pulzovej frekvencii 126-136 ako ste mi odporučili a pri behu mám až 143-150, musela by som si robiť veľké prestávky, aby som to znížila a keď však vládzem, tak si ich nerobím. Fitnesscentrum navštevujem 3x do týždňa. Riešili sme spolu hlavne problém spodnej partie tela.
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Behajte tak ako vládzete, teda aj pri vyššej pulzovej frekvencii. Je dobré, že vás beh baví, väčšinu žien nie. Ak pravidelne cvičíte a robíte toľko aeróbneho tréningu ako píšete, určite ste už dosiahli pekné výsledky. Držím vám palce.

Ivona    02 September 2009 11:22 |
Dobrý deň,
chodím v týždni 2-3 krát behať (30-50 min.) a 3x stacionárny bicykel (40-60 min.). Keď jazdím na SB, tak sa omnoho viacej potím ako keď idem behať. Znamená to, že pri SB sa mi viacej spaľuje tuk alebo to nezohráva až takú úlohu?

Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Máte veľa aeróbnych aktivít. Predpokladám, že ste štíhla. Chcelo by to 2 až 3 - krát týždenne cvičiť vo fitnescentre. Potenie vo vonkajším príznakom toho, že sa spaľujú tuky. To znamená, že na SB máte prijateľnejšiu záťaž a vhodnejšiu pulzovú frekvenciu ako pri behu. Ideálna pulzová frekvencia je asi 70 % pulzového maxima. Pulzové maximum je 220 mínus váš vek v rokoch (= 100%).

luba    01 September 2009 18:47 |
Poprosim Vas, vyjadrite sa k cviceniu 5 Tibetanov, ak mate s tymto cvicenim skusenosti,velmi pekne dakujem za rychlu odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa môjho názoru toto cvičenie nemá veľký fyzikálny význam. Jeho zmysel je skôr v mentálnej a náboženskej rovine. Myslím si, že Päť Tibeťanov pomáha človeku v psychickej oblasti (vyrovnanosť, pokoj, sústredenie sa, rozvaha a podobne).

luba    01 September 2009 17:41 |
Pracujem 2 tyzdne v zahranici, kde vobec alebo len vecer cvicim 5 Tibetanov a posilnujen brusne svalstvo.Cele to trva asi pol hodiny.Ked som na Slovensku, behavam pomaly dlhsie trate rano aj vecer.Svalovicu po pauze nemam,ale mam pochybnosti, ci ma tento system zmysel,co na to vlastne hovori telo.Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každý pohyb má zmysel. Ani by ste neverili o čo ste na tom lepšie ako tí, čo nerobia vôbec nič. Fyzicky aj psychicky. Ak sa vám v zahraničí nedá robiť nič iné, robte to ako doteraz, ale brucho by som rozdelil. Jeden deň by som robil cviky na spodné brucho (dvíhanie nôh), druhý deň na horné brucho (predklony, sedy - ľahy). Každý deň by som to striedal s cvikmi na šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Doma by som zaradil každý týždeň trikrát cvičenie vo fitnescentre, hoci aj na úkor behania.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang