Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


darina váciová    18 September 2009 19:12 | nitra
dobry den pan karabinos, mam 54 rokov a vazim 91 kilov a meriam 165 cm. chcem vas poprosit poradte ni ako mozem schudnut hlavne so stravou pretoze cvicit nemozem. za odpoved vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Predpokladám, že ste imobilná, keď nemôžete cvičiť, ale u mňa cvičia aj "vozíčkari". Snáď aspoň bicyklovať by ste mohli. Skúste oddelenú stravu, jedzte 5 až 7-krát denne v malých porciách, aby sa vám zrýchlil metabolizmus. V strave uprednostňujte zeleninu, hnedú ryžu, ovsené vločky ako zdroj komplexných sacharidov, biele mäso a vaječné bielky ako zdroj bielkovín. V obmedzenej miere nízkotučné mliečne výrobky - maximálne 2 ks 150 g bielych jogurtov alebo tvarohu a maximálne 2 ks ovocia denne. Dodržiavajte tekutinový režim - najmenej dva litre vody s citrónom, resp. zeleného čaju za deň. Musíte jesť veľmi málo (maličké porcie - jedna asi 150 g), ke´d sa nehýbete, t.z. asi 1000 - 1200 kcal, resp. 4000 - 5000 kJ za deň. Musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem, inak neschudnete. Radím vám: prekonajte samu seba a začnite sa hýbať! Inak len ťažko schudnete a postupne sa na vás "nalepia" rôzne choroby. To dúfam nechcete.

Ondrej    16 September 2009 15:07 | Nitra
Dobry den!

Chcel by som sa vás opýtať niečo ohľadom posilňovania.
Mám 15 rokov som vysoký 165 cm a vážim 65 kg.
Rád by som chcel začať cvičiť so zaťažením-činkami a strojmi a
takto nabrať na svalovej hmote.
Lenže ako sa tak nad tým zamýšlam tak sa bojím či by to nemalo
negatívny účinok.
Negatívnym účinkom myslím to ,že kôli posilňovaniu prestanem
rásť do výšky.
Zatiaľ sa venujem posilňovaniu len tak okrajovo-trénujem športové
karate už 9.rok a tam cvičíme cviky len s vlastnou váhou.
Mnoho ludí som sa spýtal že ak začnem cvičiť s činkami či to
nebude mať ten negatívny dopad,čiže či neprestanem rásť do výšky.
Niektorí mi povedali že nie,niektorí že je tam to riziko.Preto sa
obraciam na Vás a chcem Vás požiadať či by ste mi nemohli povedať či je teda posilňovanie pre mňa vhodné alebo nie.

Prajem pekný deň

Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tiež som sa už stretol s názorom "tiežodborníkov" , že posilňovanie môže zastaviť telesný rast. Tvrdiť to môžu len ľudia, ktorí veci absolútne nerozumejú. Pravidelné cvičenie vo fitnescentre (s činkami, kladkami, na strojoch) všestranne rozvíja osobnosť, a to nielen po fyzickej, ale aj po psychickej stránke. Začiatočníci, hlavne chlapci v tvojom veku, by však mali cvičiť pod odborným vedením. V tréningu by nemali mať ťažké cviky, ktoré vertikálne zaťažujú chrbticu (drepy, mŕtve ťahy, tlaky v stoji). Pozri sa okolo seba. Určite poznáš veľa ľudí, ktorí pravidelne cvičia niekoľko rokov, no pritom sú dostatočne vysokí. Snáď najznámejším príkladom našej doby je Arnold Schwarzenegger, ktorý začal cvičiť ako 15 - ročný. Jeho možno len ťažko podozrievať, že by mu záujem o posilňovanie ubral na telesnom raste, tobôž na múdrosti, či na inteligencii.

Dadka    14 September 2009 23:51 | Liptovský Mikuláš
Prajem pekný deň pán Karabinoš. Chcem sa Vás opýtať, aký denný príjem KJ odporúčate niekomu kto dodržiava delenú stravu. Mám 18 rokov, 170 cm, 75 kg. V minulosti sa mi podarilo už schudnúť 8 Kg v priebehu 2 mesiacov, ktoré som naspäť zatiaľ nepribrala. Dodržiavala som denný príjem KJ okolo 4000 niekedy aj o dosť menej. KJ v každej potravine mám dokonale zmapované, čo koľko obsahuje...možno aj preto sa mi podarilo udržať váhu. No i napriek tomu sa pýtam, či robím správne. A či je vhodné schudnúť okolo 7 Kg aj za mesiac. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, Dadka! Asi takto si predstavujem jasnú a vecnú otázku. Na výpočet bazálneho metabolizmu používam Harris - Benedictovu rovnicu, ktorá zohľadňuje výšku, hmotnosť a vek. Podľa nej tvoj bazálny metabolizmus je 1600 kcal (6700 kJ). Aj tá najľahšia práca zvýši túto hodnotu o 25%, to znamená na 2000 kcal (8374 kJ). Ak chceš redukovať svoju hmotnosť (napr.aj delenou stravou), nemala by si prijímať menej ako 1400 kcal (5860 kJ). Z toho vyplýva, že príjem okolo 4000 kJ je pre teba absolútne nedostatočný. Takýto príjem energie je možno vhodný pre chorého človeka, ktorý 24 hodín leží na posteli, ale určite nie pre mladé a zdravé dievča. Zásadným predpokladom pre redukciu telesnej hmotnosti a tuku je pohyb. Posilňovací aj aeróbny tréning. Človek, ktorý pravidelne športuje, nesmie hladovať! Takže, asi to správne nerobíš. Schudnúť 7 kg za mesiac nemá logické zdôvodnenie. To sa nedá z tuku, ale aj zo svalov a hlavne z vody (telesných tekutín). Ideálne chudnutie je okolo 3 kg za mesiac, ale aj to len za predpokladu pravidelného cvičenia vo fitnescentre kombinovaného kardiotréningom. Chudnúť len stravou v tvojom veku a pri tvojej hmotnosti nemá zmysel. Musíš športovať a stravovať sa kvalitnejšie ako doteraz. Výsledok bude mať určite inú kvalitatívnu hodnotu a budeš sa cítiť výborne.

milada vranikova    12 September 2009 17:41 | puchov
Dobrý deň pán Karabinoš.
Obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri redukcií váhy. Mám 173 cm a vážim 72kg. Už roky cvičím pravidelne, čo znamená 4 krát behám priemerne 8 km, ktomu aerobik 1 krát, 1 krát step aerobik, sem tam tenis, spinning,v zime bežky. teraz som obmedzila aktivity pre zranenie šliach na členku ale už behán 4 krát, no len 5km a ktomu posilnovanie brucha, rúk s jednoručkami. stravujem sa takmer zdravo, žiadne vyprážané, mäsá, nepijem alkohol, kávu sladené nápoje, nefajčím. Jem zeleninu, ovocie,tofu,ryby,pijem kefírové mlieka, jem celozrnné pečivo, cestoviny, aj ovsenne vločky. A nechudnem. kde robím chybu? nechcem držať drastickú dietu a ani lieky na chudnutie. Tadial cesta nevedie. zhreším sladkosťami ale tak horkou čokoládo, asi 30g denne. Kojím ročnú dcéru aj preto nechcem dietovať. Bojím sa aj straty svalov pri diete. Poradte mi ako dalej. môj problém je, že váha mi poskočí aj o kilo hore za deň a pritom som deň pred tým bežala 10 km a jedla 5 krát podla mňa zdravo. ja zhodim 1 - 2 a potom zrazu ich mám opäť spáť. Nedokážem klesnúť pod 70 kg. Je možné,že mám malý prijem a telo šetrí? chorá nie som. Veľmi vás prosím o radu. Ak by ste potrebovali ešte nejaké údaje o mne, rada vám ich doplním.


S pozdravom Vraníková
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Opäť to isté. Zdá sa, že mnohým veciam rozumiete, no predsa niekde robíte chybu, možno niekoľko chýb. Tu sa nedá odpovedať jednou - dvomi vetami, o tom je táto rubrika. Chce to odborné vypracovanie programu špeciálne pre vás (cvičebného aj stravovacieho). Najlepší by bol osobný rozhovor s odborníkom. Ak si vyberiete mňa, vyplňte evidenčný list na mojej stránke, resp, kontaktujte ma na moju adresu info@karabinos.sk. Páči sa mi, že ste sa podpísali celým menom. Vidím v tom záruku serióznosti.

Lucia    12 September 2009 17:35 |
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu. Potrebovala by som nabrať svalovú hmotu v oblasti stehien a zadku, mohli by ste mi prosím poradiť ako by som mala postupovať v posilňovni, s akou záťažou začať, ako ju postupne zvyšovať a po akom čase, tiež koľko opakovaní a sérií by som mala cvičiť? Vážim 52 kg pri výške 168 cm. Veľmi pekne Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Milá Lucia! Trochu zložité a príliš veľa otázok na túto rubriku. Kniha odkazov neslúži na vysvetľovanie metodiky cvičenia, ale na špeciálnu otázku, na ktorú sa dá odpovedať jednou vetou. Tvoj problém si vyžaduje diskusiu alebo niekoľko strán textu. Najlepšie bude, ak sa obrátiš na odborníka osobne - vyžaduje si to vypracovanie tréningového a stravovacieho programu. Nabrať svalovú hmotu v oblasti stehien a zadku nie je problém.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang