Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


nika    06 December 2009 16:16 |
Chcela by som sa opýtať teraz ked sa blížia vianoce.či neviete nejaké recepty na koláče alebo jedlá s ktorých človek nepriberie.A chcela by som ešte vedieť ako vyzerá váš jedálniček počas sviatkov??Alebo ako mám pripraviť jedlo ktoré som varila vždy tak aby som nepribrala.Vopred dakujem za zodpovedanie všetkých otázok.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vždy, teda aj počas Vianoc treba uprednostňovať jedlá ľahké a zdravé. Na prvom mieste je zelenina a z nej rôzne šaláty, ďalej biele mäso (nevysmážané),nízkotučný jogurt alebo tvaroh, ovsené vločky a hnedá ryža, ovocie....Recepty nepoznám, musel by som si ich prečítať napr. v Báječnej žene. V každom prípade zdravšie sú koláče, v ktorých je veľa tvarohu a ovocia. Môj jedálniček počas Vianoc je zložený z potravín, ktoré som uviedol vyššie. Snažím sa jesť malé porcie a viackrát za deň, to je dôležité. Ale na Vianoce si doprajem aj "úlety", napr. kapustnica (a v nej kúsok klobásky) s chlebíkom, koláče, pagáčiky s dobrým suchým vínom...Dôležité je nepreležať celý deň na gauči, ale hýbať sa. Každý deň si zacvičiť vo fitku, chodiť na prechádzky, bicyklovať...Zdravá je lyžovačka, najmä beh na lyžiach, naháňanie sa so psíkom...Nech vás netrápi, že počas sviatkov niečo priberiete, to je normálne. Treba vedieť ako sa nadbytočných kilogramov po Novom roku zbavíme. Prihlásiť sa napríklad do súťaže JARNÁ PREMENA 2010.

Michaela    03 December 2009 14:11 | Malacky
Dobry den,
velmi ma oslovila vasa webova stranka! Silna motivacia! Radite jednoducho, ziadne komplikovane navody... Mam 36 rokov, 2 deti a v poslednych 3 rokoch som pribrala 12kg. Chcem schudnut a zlepsit si svoju kondiciu. Po precitani Vasich rad a pribehov zacinam HNED!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem za uznanie, Michaela!To, čo ste pribrali za tri roky, môžete "dať dolu" za 3 - 4 mesiace. To je úžasné, však !?
Držím vám palce a prajem veľa úspechov.
Tréner Julo

Zuzana Veselovská    27 November 2009 16:52 | Ružomberok
Mám 46 rokov, 3 dospelé deti. Celé roky pravidelne cvičím, rada si zabehám, pes ma tiež "núti" k pravidelnému pohybu v prírode. Nemám nejaké problémy s postavou - moja hmotnosť sa pohybuje od 54 do 57 kg. Jediné, čo ma na mojej telesnej schránke trápi sú nohy. Preto som sa posledný polrok intenzívnejšie začala venovať posilňovaniu. V akomkoľvek pohybe ma zastavila prudká bolesť v bedrách - diagnostikovali mi koxartrózu II. stupňa, preliečili injekciami, dostala som kĺbovú výživu. Keďže na našej ortopédii lekár na pacienta jednoducho nemá čas, nedozvedela som sa kedy môžem začať s nejakým pohybom. Na internete som si našla, že vhodné je plávanie a bicyklovanie, ale mne sa to zdá akosi málo. Prosím, poraďte mi. Nemám problém precvičiť si hornú časť tela, ale ako s nohami aby som si kĺby celkom nedoničila a zároveň precvičila pokiaľ možno celé nohy.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Váš problém je zaujímavý a nie je ľahké zaujať k nemu jednoznačné stanovisko. Ortopedický nález musíte rešpektovať, to však neznamená, že nemôžete cvičiť. Vo všeobecnosti vám môžem poradiť, aby ste používali ľahšie záťaže a robili vyšší počet opakovaní v sérii (20 - 25). Cvičte veľmi pomaly a sústredene, so stálym napätím svalov. Nezabudnite sa pred cvičením "zahriať", no hlavne rozhýbať kĺby rozcvičkou. Musíte správne dýchať. Nohy cvičte jedenkrát za 5 až 7 dní. Využívajte hlavne stroje (predkopávanie, zakopávanie, gluteus, adduktor, abduktor, legpress). Na "diaľku" vám viac poradiť neviem.

Daníková Anna    22 November 2009 17:24 | okres Lučenec
Dobrý večer.Už dávno sa chcem s Vami poradiť.Mám 33 rokov 3 deti a asi 83kg pri výške 170cm.Trápia ma hlavne faldy vzadu na chrbte a bruchu.Šport mi nie je úplne cudzí,zbožňujem hlavne turistiku nemám problém prejsť 15-20km za deň,badminton a doma mám posilňovací trenažér Insportline.Necvičím na ňom denne,mávam obdobie keď som úplne bez pohybu.Stravovanie tiež nie je bez chyby všade čítam aké je potrebné rozdeliť si stravu na 5 porcií a jesť v rovnakom čase ale neviem sa to naučiť dodržiavať.Poraďte mi nejaké cviky na spevnenie chrbtových partií.Ďakujem za Váš názor a odpoveď.Prajem Vám pevné zdravie a veľa športových úspechov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Predovšetkým si naozaj musíte upraviť stravovací systém. Jedzte malé porcie jedla viackrát denne. Dá sa to naučiť a zvyknúť si na to. Pite veľa tekutín, aspoň dva litre denne. Na chrbtové svalstvo sú najlepšie rôzne príťahy na kladkách umiestnených v rozličných výškach (hore, v strede, dolu). Robte najmenej tri cviky po troch sériách s 15 opakovaniami. Pri príťahu vydychujete, pri záverečnej fáze pohybu od seba sa nadychujete. Okrem toho cvičte hyperextenziu alebo predklony s tyčou (tzv. "dobré ráno"). Mali by ste chodiť do fitka. Na posilňovacom trenažéri toho veľa neurobíte - myslím na správnu techniku vykonávania cvikov. Okrem toho musíte robiť aeróbny tréning. Každý deň aspoň 40 minút na rotopede alebo beh. Aj turistika je dobrá, ale tu by ste museli čas zdvojnásobiť, aby ste dosiahli porovnateľné výsledky.

sofa    19 November 2009 10:12 |
dakujem za odpoved..pekny den


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang