Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 125
Návštev dnes: 33
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Jozef    09 January 2010 12:52 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Meriam približne 190cm a vážim okolo 103kg. Brucho sa pri takejto postave nezaprie a je dosť vidieť. Chcel by som s tým niečo robiť a preto sa pýtam ako často mám brucho cvičiť alebo aké sú vhodné cviky a či mám obmedziť stravu úplne alebo jesť iba v menších dávkach. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Naše brucho je vždy vizitkou toho ako sa stravujeme. Menšie porcie sú základom správneho stravovania. Okrem toho obmedzte alebo vylúčte jedlá z bielej múky, chlieb, sladkosti. Brucho cvičte vždy nalačno, to znamená buď ráno alebo po posilňovacom tréningu. Ideálne trikrát do týždňa aspoň 20 minút. Cvičte cyklicky bez prestávky striedavo cviky na spodné brucho (dvíhanie nôh), horné brucho (predklony trupu) a šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Na odbúranie tuku je nevyhnutný aeróbny tréning (beh, bicykel).

Ivana    07 January 2010 17:59 |
Dobrý deň,celý život chcem schudnúť,ale vždy tie schudnuté kilá prídu späť,som zúfalá.Bývam v Trnave,neporadili by ste my nejakého dobrého trénera,s ktorým by som aj niečo dosiahla a mohla sa zúčastniť aj vašej súťaže Jarná premena.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vyplňte Evidenčný list na mojej stránke a pošlite mi ho alebo príďte ku mne na konzultáciu. Vypracujem vám tréningový a stravovací program a následne s vami odtrénujem najmenej dve hodiny metodického cvičenia. Porozmýšľam nad vhodným trénerom v Trnave, ale cvičiť môžete aj bez trénera. Z Trnavy so mnou spolupracovali už desiatky ľudí, v súčasnosti traja chodia cvičiť pravidelne.

Andrea Demkova    07 January 2010 01:02 | Poprad
Pan Karabinos,chcela by som Vas poprosit o radu,chcela by som si kupit domov stepper s posilovacimi pruzinami alebo rotacnou tycou(neviem,ci som sa vyjadrila spravne) alebo rotoped - stacionarny bicykel,ale neviem co je vhodnejsie na odburavanie tuku v sedacej oblasi a v oblasti stehien,lytok,cvicim aj cviky na tieto partie,ktore ste odporucali na tychto strankach.Kupovat obidva stroje je asi zbytocne,ja ako laik si neviem vybrat,Je vhodne uzivat nejake pripravky na odbur.tuku.Dakujem za odpoved,Vasa stranka sa mi velmi paci,prajem vsetko dobre v Novom roku a este raz dakujem,Andrea.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na základe mojich dlhoročných skúseností vám v domácich podmienkach odporúčam stacionárny bicykel. Je vhodný aj na odbúravanie tuku v oblasti zadku a stehien. Oproti stepperu má hlavne tú výhodu, že sedíte a tým odľahčujete kĺby. Asi 80% fitnesiek a 90% mojich klientiek robí aeróbnu aktivitu týmto spôsobom. Kupovať obidva stroje je naozaj zbytočné. Nekupujte však lacný stroj. Kvalitný stacionárny bicykel by mal mať cenu aspoň 300,-Ź. Prípravky na odbúravanie tuku je vhodné užívať práve pred aeróbnou aktivitou. Odporúčam LIPODEX, THERM X, prípadne prípravky s L-karnitínom, pri ktorých je však dôležité vedieť, aký je obsah účinnej látky v danom objeme (v 500 ml nápoja, resp. jednej kapsule).

Andrea Bobáľová    03 January 2010 17:07 | Lučenec
Dobrý deň,
prosím Vás o radu, mám problémy s chrbticou (vyskočené 2 platničky), 1-2x v roku ma tá bolesť poriadne potrápi, je pre mňa vhodné cvičenie na eliptickom rotopede? Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cvičenie na eliptickom rotopede vám neodporúčam. Na aeróbnu aktivitu by bol pre vás vhodnejší stacionárny bicykel alebo plávanie. Okrem toho by ste mali robiť posilňovacie cviky na celé telo, predovšetkým však na chrbtové svalstvo.

Roman    03 January 2010 09:57 | Šurany
Pán Karabinoš, mám záujem sa prihlásiť do súťaže DO FORMY 2010 , cvičím amatérsky už 7 rokov, a žiadne výsledky. Ako sa k Vám dostať a skontaktovať sa ?.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ja organizujem súťaž JARNÁ PREMENA 2010 na mojej www.karabinos.sk. Prvé fotenie koncom januára s februárovým mesačníkom /Muscle and Fitness, Zdravie, Diéta/. Súťaž DO FORMY organizuje časopis MUSCLE and FITNESS a súťaž POSTAVA SNOV pre ženy časopis FITNESS. V minulosti som pripravoval veľa víťazov a finalistov týchto korešpondenčných súťaží. Budem tak robiť aj tohto roku. Kontakt na mňa je na mojej stránke /mobil 0908 683322/.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vojtech
Zajtra má meniny
Juraj
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang