Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 110
Návštev dnes: 104
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ružena    16 January 2010 17:31 | Malacky
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ja a moja kamarátka máme cvičebný plán, ktorý dodržujeme. Ja popri tom užívam aminokyseliny a po cvičení proteínovú tyčinku, moja kamarátka nie. Aký bude rozdiel medzi nami?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Jednoduché sacharidy, ktoré obsahuje aj proteínová tyčinka (ale aj sacharidový nápoj, ovocie a pod.)sú po tréningu vhodné a dopĺňasú vyčerpané zásoby glykogénu. Amínokyseliny sú vhodné pre športovkyne, pre bežných ľudí je to zbytočná ivestícia. Neviem, aký bol rozdiel medzi vami, keď ste začali cvičiť a tiež neviem, aký je rozdiel medzi vami teraz. O tom, aké dosiahnete výsledky, rozhoduje veľa faktorov. Celková životospráva a stravovacie návyky, systém tréningu, jeho pravidelnosť a zapojenie mysle (sústredenie sa), kvantita aeróbnych aktivít, genetické predpoklady, psychika...Tyčinka a amínokyseliny by rozhodli možno len vtedy, keby ste boli identické dvojičky.

Peter    14 January 2010 15:29 |
Dobrý deň

Keď sa chcem zúčastniť súťaže Jarná Premena tak sa musím zúčastniť seminárov v Nitre? Ďakujem. S pozdravom Peter Grobarčík
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Účasť na seminároch nie je podmienkou pre JARNÚ PREMENU. Podmienkou nie je ani spolupráca so mnou. Napokon aj v minulosti sa zúčastnili súťaže ľudia, ktorých som nikdy naživo nevidel. Pozrite si pozorne pravidlá súťaže. To platí aj pre tie dve ženy, ktoré mi už poslali prihlášky a vraj sa odfotili s Báječnou ženou. Báječná žena je týždenník, nie mesačník.

Martina    14 January 2010 13:44 |
Dobrý deň, mám tendenciu k praskaniu žiliek na tvári a nohách, a to mám len 18 rokov. Posilňujem cca rok a ešte len teraz ma to začalo naozaj baviť, mám ale pocit, ze za tú dobu mi trochu žilky na nohách pribudli. Nechcem sa cvičenia vzdať, ale mama ma odhovára. Aký máte nato názor? Je pre mňa vhodné posilňovanie pri takomto genetickom nábehu? Prípadne ktorým typom cvikov sa mám vyhnúť? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa mňa by ste nemali cvičiť s ťažkými váhami, ale s ľahkým a vyšším počtom opakovaní (15 - 20). Prospieť by mohol aj nejaký krém. Odporúčam ísť za lekárom - odborníkom.

Ivica    14 January 2010 09:51 | Púchov
Dobrý deň.
Chcela by som sa spýtať koľko gramov bielkovín na 1kg hmotnosti by som mala denne prijať.A tak isto koľko gramov sacharidov denne treba prijať na 1kg.Chcem schudnúť 174/84. A ešte keby som chcela sacharidové vlnenie koľko gramov sacharidov by som mala dávať najviac niekde píšu že až 500g a to sa mi zdá strašne veľa.Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Prijímajte najmenej 1 g bielkovín na 1 kg váhy, maximálne však 1,5 g. To znamená u vás rozpätie cca 80 - 130 g, ideálne 100 g. Sacharidov, predovšetkým komplexných (zelenina,ryža,ovsené vločky)prijímajte 3 - krát toľko, to je približne 300 g. Tuky minimalizujte. Pri sacharidovom vlnení voľte vyšší príjem bielkovin, napr. 130 g. Odporúčam neprekročiť hranicu 350 g sacharidov. Na 500 g sacharidov by mohla ísť žena, ktorá venuje športu aspoň 90 minút denne.

jana    12 January 2010 07:06 | Pezinok
dobrý deň pán Karabinoš,dakujem za vašu odpoved,aj ked ma trošku prekvapila.Takže je moje cvičenie zbytočné,kedže nechudnem.Tak ako mám teraz podľa vás postupovať?Mám ísť do nejakého fitka a tam začať cvičiť za pomoci trénera?Ja už neviem,čo roboť,tak by som chcela schudnúť.Dakujem.Pekný deň.Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aj vy si prečítajte článok Ako začať chudnúť a následne sa podľa neho aj riaďte. Bolo by rozumné dať si vypracovať tréningový a stravovací plán odborníkom. Predovšetkým musíte zmeniť druh aeróbnej aktivity. Každý deň aspoň hodinu, alebo 2 x po 40 minút stacionárny bicykel. Ja to nevidím až také zlé. Dokážete to!


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Alojza
Zajtra má meniny
Kvetoslava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
10 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang