Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 279
Návštev dnes: 115
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Andrea    31 January 2010 09:13 | R. Sobota
chcem sa opytat ohladom sutaze premena 2010
ci sa uz moze chudnut od februara a bude sa ta premena pocitat alebo sa musi zacat len od marca
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pravidlá JARNEJ PREMENY máte na tejto stránke. Môžete sa fotiť už s februárovým mesačníkom (ZDRAVIE, MUSCLE and FITNESS, DIÉTA...), čo znamená, že už môžete začať chudnúť. Podmienkou je poslať vyplnenú prihlášku (je tu na nete) a 10,-Ź na účet 125642162/0200 (pri platbe nezabudnúť uviesť meno). Foto môžete, ale nemusíte, posielať teraz. Stačí ho poslať na konci súťaže, keď sa vyfotografujete s júnovým mesačníkom rovnakého titulu.

Ada    31 January 2010 08:01 |
Dobrý deň,
prosím Vás o odpoveď na otázku, v čom je rozdiel medzi cvičením na stacionárnom bicykli a bežeckom páse a čo je podľa Vás vhodnejšie.
ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ide o rovnaký druh pohybu, teda aeróbny alebo tiež kardio (tréning). Beh ako taký je najprirodzenejší pohyb prakticky dostupný pre každého. Jeho alternatívou v podmienkach telocvične je bežiaci pás. Stacionárny bicykel nám nahrádza klasickú terénnu cyklistiku. Obidve tieto činnosti sú vynikajúce na kondíciu a odbúravanie tuku, priaznivo pôsobia na kardiovaskulárny, dýchací a pohybový systém. Pre ľudí s vyššou hmotnosťou odporúčam uprednostniť stacionárny bicykel (sedíme) pred bežiacim pásom (viac sú zaťažované kĺby). Pri odbúravaní tuku je tiež dôležité, aby ste dlho vydržali (40 až 60 minút) a dosahovali určitú tepovú frekvenciu (70% maxima). Aj z týchto dôvodov sú ostatné aeróbne aktivity menej vhodné.

janci    27 January 2010 19:36 | trencin
dobry vecer pan.Karabinos.
chcel by som sa spitat teraz cez sviatky som bol casto chory nemohol som cvicit ale pred tym som cvicil behaval plaval a posiloval no teraz by som chcel znova zacat len neviem ako si urobit treningovy plan aby som mal behanie, plavanie a posilovanie vsetko v tom neviem si to rozdelit na jeden tyzden a aj zo stravou mam rychli organizmus a rychlo mi to spali ale zase nechcem brat ziadne doplnky vyzivy mne sa to nezda rozumne to brat vedeli by ste mi poradit.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno. Môžem ti vypracovať individuálny tréningový a stravovací program podľa cenníka na tejto stránke. Podkladom je buď osobná návšteva alebo aspoň zaslanie vyplneného evidenčného listu /je tu/.

nika    27 January 2010 13:25 |
Chcela by som sa opýtať ked som trošku pribrala cez vianoce teraz by som to chcela zhodiť. tak chcem vedieť že či môžem jesť veľa cestoviny pretože ju mám rada,potom kuracie mäso.jogurty,hyd. šunky,cereálne pečivo?? a ešte sa chcem opýtať či môžem jesť tofu a ak hej tak môžem jesť rôzne recepty s tohto syra napr.teraz som si kúpila časopis a tam boli halušky z tofu tak či aj také môžem.A ak mám velkú chuť na sladké tak to môžu byť napríklad koláče s pohanky alebo tvarohu a ovocia?? Prosím zodpovedať všetky otázky dakujem a príjemný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Rád odpoviem dvomi vetami na všetky tvoje otázky. Môžeš jesť všetko, čo si vyššie pospomínala a môžeš toho jesť koľko ti chutí. Ale! Musíš mať popri tom dostatočne veľa pohybu, aby si mala vyšší energetický výdaj ako príjem. Jednoduché, však?

Ludmila    26 January 2010 12:51 |
Dobrý deň p. Karabinoš,
chcela by som sa spýtať, aké jedlo je vhodné pred a po čisto aeróbnom tréningu, a tiež v akom časovom odstupe. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aeróbny tréning je najúčinnejší na prázdny žalúdok, pokiaľ nám ide o spaľovanie tuku. Preto sa najčastejšie robí ráno nalačno, bezprostredne po posiľňovacom tréningu alebo vtedy, ak sme aspoň 90 minút pred ním nič nejedli. Ihneď po aeróbnom tréningu sú ideálne tzv. rýchle cukry. Napríklad sacharidový nápoj, ovocie, musli tyčinka. Asi pol hodinu potom si už môžeme dať normálne jedlo (ráno ovsené vločky s jogurtom a banánom, večer rybie mäso so zeleninovým šalátom).


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Slavomír
Zajtra má meniny
Vojtech
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
9 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang