Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Slavomír    05 April 2010 22:53 |
Dobrý deň pán Karabinoš, prosím Vás poraďte mi ako mám posilňovať brucho aby sa mi na ňom vytvorili tehličky.
Mám 22 rokov, meriam 185 cm a vážim 72 kg.
Mám stroj na posilňovanie brucha Work king, prednedávnom som na ňom cvičil sotva tri minúty a na druhý deň som mal miernu svalovicu. Na istom portáli som sa dočítal o svalovici toto: ,,Nemusíte sa jej báť, je prejavom dobre odvedenej práce, prirodzene, ak nie je prejavom zranenia." Čo si o tom myslíte? Ešte sa chcem opýtať či by som mal cvičiť keď beriem tabletky na vysoký krvný tlak. Budem Vám veľmi vďačný keď mi poradíte.

S pozdravom
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tzv. svalovica je prirodzená reakcia regenerácie svalstva na každé cvičenie, zvlášť na cvičenie po dlhšej prestávke. Na dosiahnutie "tehličiek" na bruchu vám určite nebude stačiť cvičiť na Work kingu. Brušné svalstvo by ste mali precvičovať 3x 20 minút alebo 2x30 minút týždenne rôznymi cvikmi. Na spodné priame brušné svalstvo sú to rôzne spôsoby dvíhania nôh, na horné zase predklony trupu, sedy - ľahy, na šikmé vytáčanie a úklony. Priame brušné svaly cvičte pomaly a sústredene. Využívajte hlavne vlastnú hmotnosť tela. Cvičte cyklicky, čo znamená, že striedate rôzne cviky bez odpočinkových prestávok.

Sasa    01 April 2010 20:40 |
Dobry den pan Karabinos!
Preferujete delenu stravu,preto by som sa chcela spytat,aku knihu by ste mi poradil ak ju chcem dodrziavat,hlavne spravne-tak ako ma delena strava vyzerat.Pripada mi to ako nenasilny a celkom lahky sposob ako sa zbavit mojich prebytocnych 10kg(164/63).Chcem ist na istotu,nie sa riadit nejakymi bludmi a napodobneninami.Mnohi ludia si tento zivotny styl pochvaluju,tiez chcem patrit medzi nich,citit sa lepsie,zdravsie..zo zaciatku je to delenie urcite zlozite,pokym si to clovek osvoji,preto by som uvitala vasu radu ako uspesny start.
S pozdravom Sasa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
48jXxg cllzukfrqvhq, [url=http://bvvbuldmawna.com/]bvvbuldmawna[/url], [link=http://hduvexyowdfg.com/]hduvexyowdfg[/link], http://rppbpkabgswi.com/

Lenka    29 March 2010 11:06 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela ba som sa spýtať ako mám chudnúť? Meriam 178 cm, vážim 65 kg, 24 rokov a chcela by som schudnúť na 55 kg. Mala som 52 kg ale odkedy robím kancelársku prácu kilá išly hore. Stačí nejaká diéta a popritom beh? Akú stravu mám konzumovať? Dá sa schudnúť aj v posilnovni alebo je to len naberanie svalovej hmoty? Poznáte osobných trénerov aj v Hlohovci? Bývam kúsok od Nr ale V Hc mám prácu tak by to bolo časovo lepšie. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
UxOr6Q tjkgcvmqhcfw, [url=http://cabggqwnkzof.com/]cabggqwnkzof[/url], [link=http://penljhvackfq.com/]penljhvackfq[/link], http://azrjoljylnmi.com/

Ajka    27 March 2010 14:48 | Poprad
Pan Karabinos,chcela by som Vas poprosit o radu.Siesty den dodrziavam sacharidove vlnenie,popritom cvičím,schudla som 3 kila(neviem,ci je to v poriadku)ale chcela by som vediet ako dlho je mozne dodriavat sacharidove vlnenie a na aku stravu je potrebne potom nabehnut,aby sa kila nevratili a udrzala som si pocit ako doteraz "prijemne najedenie" bez plnosti.Je dobre ranajkovat jogurt alebo je v poriadku aj dopoludnajsie ovocie?Mozem si dat obcas proteinovu tycinku,musli a je to potom ako nahrada jedneho jedla?Dakujem vopred za odpoved,Ajka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, Ajka! Sacharidové vlny sa obyčajne držia dva týždne a potom nasleduje jeden voľný, tzv. "prejedací" deň. Súťažiaci kulturisti vlny dokážu držať aj tri mesiace. Ideálne je chudnúť asi 1 kg za týždeň, ak chudneme viac, zvyšujeme príjem sacharidov, ak menej, príjem sacharidov znižujeme. Tri kilogramy za týždeň je veľa, ide hlavne o odvodnenie, a to nemôže byť dlhodobým cieľom. Potom nasleduje primeraná strava, napr. na úrovni 1400 kcal (cca 5860 kJ). V nej samozrejme môžete raňajkovať napríklad ovsené vločky s jogurtom a desiatovať ovocie, ale aj naopak. Proteínov=u tyčinku si môžete dať ako náhradu jedla, ale nie večere. Nikdy nezabudnite prijímať dostatočné množstvo tekutín.

Slávka Karabinošová    26 March 2010 12:14 | Košice
Dobrý deň,
Chcela by som sa Vás opýtať , či by ste mi vedeli poradiť , čo sa týka nejakého dobrého trénera v KE?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vedel. Napíš mi e-mail na info@karabinos.sk. Pošlem ti na neho kontakt. A ku mne by si nechcela chodiť? Mala by si to zadarmo...


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang