Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Silvia Falušova    11 April 2010 13:54 | Banská Bystrica
Pekný den Vám želám pán Karabinoš a všetko dobré k dnešnému sviatku.Dočítala som sa, že chodíte trénovat aj do iných miest, preto ma zaujíma, či k nim momentáne patrí aj Banská Bystrica. Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem veľmi pekne, je to od vás milé! Pokiaľ ide o trénovanie v iných mestách, môžem pricestovať prakticky všade. Problémom môžu byť financie. Rieši sa to tak, že sa stretnem napríklad so skupinou desiatich ľudí na pracovisku alebo vo fitku. Odporúčam vám dať si vypracovať tréningový a stravovací program na základe vyplneného evidenčného listu. Potom by sme dohodli ďalší postup.

Pucek    11 April 2010 12:01 | Bratislava
Dakujem za odpovede,takže bielkovín môžem pri diete jesť aj viac ako 2g na kilo váhy a neovplivní to chudnutie a príjem sacharidov mám počítať v surovom stave,príklad ked mám den ,kde príjmam 200g sacharidov tak by som mal zjesť 2 sáčky ryže a potom už len bielkoviny? tú ryžu som udal ako príklad. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobre tomu rozumiete. Ale môžete hýbať aj s bielkovinami. V dňoch s 50 g sacharidov, 300 g bielkovín. Ak by ste prijali 400 g sacharidov, môžete ísť s bielkovinami na 200 g. To je cca 2400 kcal (10000 kJ).

Pucek    11 April 2010 11:17 | Bratislava
Ešte niečo ku tým vlnám,boli by rozdelené asi takto50,50,100,200,250.300,400, s tým,že tie dva dni by som dával len aerobnú činnoť a ostatné vyššie dni by som dával aerobku a činky. Je pravda,že pri vlnách je potrebné príjmať min 2 g bielkovín na 1kilo váhy,aby sa nestrácali aj svaly? čo sa stane v prípade,ak by som dával bielkovýn viac,nechudol by som? dakujem za ochotu a odpovede
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobre zostavená sacharidová vlna, len ju treba zopakovať minimálne dvakrát za sebou, ale môžete tak ísť aj niekoľko týždňov. Vždy po dvoch týždňoch treba zaradiť jeden voľný deň (to znamená, jesť podľa chuti). Dva gramy bielkovín je minimum. Vyšší príjem bielkovín určite neuškodí a nezastaví chudnutie, skôr naopak. Ak zvýšite príjem bielkovín, môžete znížiť príjem sacharidov. Napríklad, ak by ste prijímali 300 g bielkovín, cyklus vašej vlna by mohol skončiť pri 300 g sacharidov. Odporúčam antikatabolické amínokyseliny BCCA.

Pucek    11 April 2010 11:09 | Bratislava
> Dobrý den Pán Karabinoš,úvodom Vám chcem vzdať velký obdiv,za to,čo ste dokázali
a čo robíte.Poznám Vás z časopisov ako úspešného trénera. Chcel by som Vás poprosiť teda
o radu,ak by sa dalo a boli by ste ochotný. Mám 23 rokov 175cm a 90 kg. Pripravujem sa
na dietu tkz Sacharidove vlny,čítal som o tom dosť dobrý članok na ronnie.cz,no nechápal
som jednej veci a to: Necchápem výživovým hodnotám ryže,príklad : mám den,kedy by som
mal prijat 100 g sacharidov,to pripadá na 125g surovej ryže. Dočítal som sa,že varením
ryža stráca energetické hodnoty,takže ked som to dal do výživových tabuliek,musel by som
zjesť okolo 400g uvarenej ryže,aby som dosiahol hodnotu 100g sacharidou pri sacharidových
vlnách denne. Mám pravdu? Ako to mám teda počítať v surovom,alebo varenom stave? Moc Vám
dakujem za odpoved,robím si jedálniček a tu som sa zasekol,,Ešte raz,dakujem za ochotu
a nehnevajte sa,že Vás otravujem, Vela úspechov Púček
>
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrá otázka, k veci. Sacharidové vlny sú skutočne osvedčenou stravovacou metódou pri naštartovaní chudnutia. V jedálničkoch sa obyčajne udáva hmotnosť potraviny v surovom stave. Čiže 125 g ryže (jedno vrecko) predstavuje 100 g sacharidov. Nemusíte brať do úvahy stratu energie tepelnou úpravou. Pri varení ryža nasiakne vodou, takže hmotnosť porcie sa prirodzene zvýši, táto hodnota však nie je dôležitá.

Marcela    10 April 2010 16:04 | L.Revúce
Váž.pán Karabinoš prosím vás o radu prečo už nemôžem schudnúť hoci stále rovnako cvičím ako som cvičila podľa cvičebného plánu aj s delenou stravou.No priznám sa niekedy som už zo zúfalstva povolila aj v strave.Je možné že si telo zvykne na cvičenie a potom už nepustí?Predtým som schudla 20 kg.Ale ako som nastúpila do práce a nepravidelne som jedla tak som pribrala 8 kg.Som z toho zúfalá a neviem čo už mám robiť. Mám doma bicykel na ktorom cvičím 40-60min.a potom ešte posilovacie cviky.No neviem prečo to vtedy šlo dole a teraz to nejde.Dakujem vam za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každé chudnutie sa raz zastaví. Je to dané tým, že organizmus si postupne zvykne na záťaž (pravidelné cvičenie) a tiež na v podstate jednotvárnu stravu. Vtedy treba niečo zmeniť a organizmus (hlavne metabolizmus) niečím šokovať. Zmeniť napríklad normálny tréning na kruhový tréning, zmeniť druh aeróbneho tréningu napríklad z bicykla na beh alebo z rovnomerného bicyklovania prejsť na intervalové a podobne. Najdôležitejšie sú zmeny v stravovaní. Skúste jednozložkové stravovanie v priebehu týždňa (každý deň iný druh potravín)a jeden očistný deň v týždni (len tekutiny), vyskúšajte sacharidové vlny...


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang