Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 110
Návštev dnes: 104
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


katy    27 April 2010 11:14 | Skalica
Dobrý deň p.Julo, už 3 týždne robím HIIT kardio 5x týždenne na stacionárnom bicykle s tým že minútu šlapem na najťažší prevod a minútu lahšie a takto to striedam cca.40 minút niekedy 50min. Problém je v tom že mi zhrubli stehná, síce spevnili ale už aj tak ich mám dosť svalnaté a potrebujem sa zbaviť ešte bokov a objemu. Počula som že tento typ tréningu je účinný na spalovanie tukov ale sama na sebe vidím že napomáha objemu a to je to posledné čo potrebujem. Moja strava je bohatá na bielkoviny aj komplex.sacharidy a zeleninu. Beriem L.carnitín a kofein. Dakujem a prejem pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všimli ste si, aké silné stehná majú šprintéri, či už bežci alebo cyklisti? A všimli ste si, že skôr štíhle stehná bez podkožného tuku majú vytrvalostní bežci a cestní cyklisti na dlhé trate? Tí prví idú na "ťažký prevod", ich námaha je krátkodobá a viac anaeróbna (zdrojom energie sú cukry). Tí druhí, aby dlho vydržali, musia mať "ľahký prevod", ich činnosť je vyložene aeróbna, kedy sa na energetickom výdaji podieľajú aj tuky. Ten kto vám poradil striedanie záťaže po minúte, mal zrejme na mysli intervalový tréning, ale ten sa robí inak. Takže, ľahká záťaž a dlho, Katy!

janci    24 April 2010 22:41 | tn
a mohol by som to robit aj tak ze by som doobedu si zacvicila poobede si isiel bud zabehat alebo zaplavat? a v tom cviceni by som zapojil aj skakanie na svihadle alebo to by som mal pridat ako aj k tomu behaniu a plavaniu? a tiez by nevadilo keby si idem hned po cviceni zabehat alebo zaplavat? lebo mal som aj take nazory ze najprv by sa malo plavat a pomplavani ist cvicit... ze ktore je spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ešteže vás mám, inak by som asi mohol Knihu odkazov zrušiť. Posilňovacie cvičenie by vždy malo predchádzať aeróbnym aktivitám (plávanie, beh, bicykel), nie naopak. Ak by ste však vykonávali aeróbne aktivity ráno, kľudne môžete popoludní cvičiť s činkami (nikdy nie bezprostredne po nich).

janci    23 April 2010 21:20 | tn
ja som myslel ze 2 dni cvicim a 3 den mam volno, ja nechcem vyrysovat ale nabrat svalstva, kolko krat za tyzden mam cvicit a kolko mam mat volna?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
To je individuálne. Pri naberaní svalovej hmoty môžete cvičiť obdeň, t.z. že po dni tréningu nasleduje jeden deň voľna, ale môžete trénovať aj tak ako to robíte, teda dva dni tréning, jeden deň voľna. Dôležitá je kvalitná strava bohatá na bielkoviny a komplexné sacharidy. Veľký význam má tiež oddych, regenerácia, spánok.

janci    23 April 2010 16:10 | tn
chcem sa spitat kolko krat za tydne by som mal cvicit a kolko mat volno za tyzden lebo teraz cvicim 2 dni a 3 mam volnu a potom tak isto znova ci robim spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pokiaľ si pamätám z predchádzajúcich otázok, vy ste chceli vyrysovať svalstvo. Vy dva dni cvičíte a potom máte tri dni voľna? Nehnevajte sa, ale vy asi nemáte základné znalosti o tréningových postupoch a zrejme ani o strave. Odporúčam vám dať si vypracovať tréningový a stravovací program odborníkovi.

Maja    23 April 2010 07:56 |
Dobrý deń pán Karabinoš,
mám na Vás otázku ohľadom svalov na nohách.
Cvičím Taebo a behávam,je možné,že mi z toho zhrubli stehná a lýtka? Čo by som mala zmeniť? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všimol som si u viacerých žien, ktoré robia taebo alebo korčuľovanie, že naberajú svalstvo na stehnách a zadku, niektoré aj na lýtkach. Odporúčam tieto športy vypustiť. Vytrvalostný beh na dlhé trate by mal byť na zoštíhlenie svalstva skôr prospešný. Možno to chce aj úpravu stravovania.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Alojza
Zajtra má meniny
Kvetoslava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
10 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang