Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


barbora    28 April 2010 14:37 | zo zahranicia
mam 23 rokov,pri tehotenstve som pribrala 25 kil,a z toho som schudla len 10kg a 15kg mi ostalo nebola som stale tlusta a chcem sa vratit na svoju vahu,akurat nemozem behat lebo mam WPW syndrom (busenie srdca,arytmiu).pomozte mi prisim..Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pomôžem. Mali by ste si dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací program. Podkladom je vyplnenie evidenčného listu. Viac informácií je na tejto stránke alebo vám ich môžem zaslať e - mailom (adresa?).

Milan    27 April 2010 17:58 | Trebišov
Dobry den pan Karabinos volam sa Milan a mam 27 rokov,som handicepovany mam amputovanu polovicu lavej ruky,vazim len 56 kil,vela zjem ale aj tak nepriberam, pouzival som kreatin monohydrat ale ani to mi nepomohlo.Chcel by som pribrat a cvicit.Poradte mi
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aby ste pribrali, je treba nielen veľa jesť, ale aj správne sa stravovať. Treba mať tiež prehľad o tom, aké sú výživové hodnoty (bielkoviny, sacharidy, tuky) potravín, ktoré konzumujete. Druhou podmienkou je veľa spať, napríklad schrupnúť si aj popoludní a neponocovať. No a samozrejme cvičiť! Myslím si, že aj keď máte určité obmedzenia, vždy sa dá zostaviť tréningový program z cvikov, ktoré robiť môžete. Keďže ste od Trebišova, odporúčam vám trénera Akosa Dobosa alebo Jána Kusa.

Michal Križan    27 April 2010 11:45 | Šaľa
Dobry den pan Karabinos. Ja by som sa Vas prosim chcel opytat jednu vec. Mam 185 cm a len 70kg, velmi by som chcel pribrat aspon 10kg. Denne zjem dost vela jedla, urcite viacej ako priemerny clovek. Asi pred mesiacom som zacal aj chodit do posilovne. Neviete mi prosim poradit ze ako by som tych 10 kg mohol pribrat ??? Mam upravit stravu , jest nieco specialne alebo nieco vynechat s mojho jedlanicka ? A co cvicenie v posilovni to mi pomoze na pribratie ? Popripade mam vyskusat nejaky GAINER alebo nieco take ? Za odpoved Vam vopred velmi pekne dakujem. S pozdravom Miso zo Sale
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Miško, nestačí len jesť veľa, ale vedieť aj čo jesť a ako, t.z. často. Jesť musíš hlavne veľa mäsa, vajec, mliečnych výrobkov, zeleniny a ovocia. GAINER môžeš po tréningu. Samozrejme, že ti cvičenie pomôže. Verím, že chceš pribrať hlavne svalovú hmotu, a nie tuk. A musíš aj veľa spať. Inak pôsobím a trénujem aj v Šali.

katy    27 April 2010 11:14 | Skalica
Dobrý deň p.Julo, už 3 týždne robím HIIT kardio 5x týždenne na stacionárnom bicykle s tým že minútu šlapem na najťažší prevod a minútu lahšie a takto to striedam cca.40 minút niekedy 50min. Problém je v tom že mi zhrubli stehná, síce spevnili ale už aj tak ich mám dosť svalnaté a potrebujem sa zbaviť ešte bokov a objemu. Počula som že tento typ tréningu je účinný na spalovanie tukov ale sama na sebe vidím že napomáha objemu a to je to posledné čo potrebujem. Moja strava je bohatá na bielkoviny aj komplex.sacharidy a zeleninu. Beriem L.carnitín a kofein. Dakujem a prejem pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všimli ste si, aké silné stehná majú šprintéri, či už bežci alebo cyklisti? A všimli ste si, že skôr štíhle stehná bez podkožného tuku majú vytrvalostní bežci a cestní cyklisti na dlhé trate? Tí prví idú na "ťažký prevod", ich námaha je krátkodobá a viac anaeróbna (zdrojom energie sú cukry). Tí druhí, aby dlho vydržali, musia mať "ľahký prevod", ich činnosť je vyložene aeróbna, kedy sa na energetickom výdaji podieľajú aj tuky. Ten kto vám poradil striedanie záťaže po minúte, mal zrejme na mysli intervalový tréning, ale ten sa robí inak. Takže, ľahká záťaž a dlho, Katy!

janci    24 April 2010 22:41 | tn
a mohol by som to robit aj tak ze by som doobedu si zacvicila poobede si isiel bud zabehat alebo zaplavat? a v tom cviceni by som zapojil aj skakanie na svihadle alebo to by som mal pridat ako aj k tomu behaniu a plavaniu? a tiez by nevadilo keby si idem hned po cviceni zabehat alebo zaplavat? lebo mal som aj take nazory ze najprv by sa malo plavat a pomplavani ist cvicit... ze ktore je spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ešteže vás mám, inak by som asi mohol Knihu odkazov zrušiť. Posilňovacie cvičenie by vždy malo predchádzať aeróbnym aktivitám (plávanie, beh, bicykel), nie naopak. Ak by ste však vykonávali aeróbne aktivity ráno, kľudne môžete popoludní cvičiť s činkami (nikdy nie bezprostredne po nich).


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang