Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Peter    06 May 2010 21:37 |
Dobrý deň. Chcem sa opýtať či samotný protein bude stačiť ako náhrada stravy pri rysovacom tréningu, alebo mám opäť zapojiť mliečne výrobky teda mlieko, tvaroh, syry a podobne. Alebo aký druh stravy je pri rysovaní najdôležitejší. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pri rysovaní je najdôležitejšie mäso ako zdroj kvalitných bielkovín, zelenina a ryža ako zdroj sacharidov. Mäso možno nahradiť kvalitným proteínom a vaječnými bielkami. Tvaroh iba pred spaním. Ostatné mliečne výrobky do rysovacej prípravy nepatria.

danka    03 May 2010 09:33 |
Dobrý deň,či ho potrebujem? niekde som čítala, že pri behu cca 40 min. aby sa pálili tuky je potrebné aby som behala pri správnej tep.frekv.- aerobna činnosť,nechcem sa dostať do fázy keď sa priberá na svaloch na nohách-anaerobna činnosť, či som to nepochopila?Ak mám v pláne schudnúť 5kg za určité obdobie-vypracuvávate aj takého stravovanie a trén.plány?ďakujem, prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, vypracovávam Individuálne tréningové a stravovacie programy na základe vyplneného evidenčného listu. Všetko je na webe, ale môžem Vám informácie poslať aj e-mailom. Pochopili ste to dobre, na svaloch priberajú šprintéri, nie bežci na dlhé trate. Pulz sa dá zmerať jednoducho priložením prstov na tepnu, počítate počet pulzov napr. za 10 s a vynásobíte to šiestimi, alebo za 15 s a vynásobíte to štyrmi. Kto pravidelne behá, čoskoro vycíti, aký má pulz. Obyčajne to nastupuje po 15 - 20 minútach aeróbnej aktivity a musíte sa pritom potiť.

danka    02 May 2010 09:14 | bratislava
Dobrý deň,
chcela by som si kúpiť
športester, no neviem aký by bol vhodný, poradíte mi?chcem ho len na sledovanie tepovej frekvencie pri behaní a bicyklovaní,aby ukazoval km, a kcl a to vôbec ukazujú.Čiže stačí asi taký základný... ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nedokážem na takéto otázky odpovedať. Nesledujem výrobcov, ani sortiment, ani ich technické parametre. Ak by som si chcel niečo také kúpiť, tak si to pozriem na internete. Otázkou je, či nejaký "športtester" vôbec potrebujete?

simonka    29 April 2010 10:44 |
Ďakujem za odpoveď, dnes zo začala :-,ešte by ma zaujímalo pri akej tepovej frekvencií by som mala cvičiť-aerobna činnosť, na nete je to rôzne, moja max.tep.f. je 193 a z toho 70% 60% 50%? neviem čo si mám nahodiť do sporttesteru.Cvičím 3x týždenne po 1hod. zumbu a chcela by som pridať beh 2x týždenne /40 min.pri správnej tep. frekv./
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cvičte asi na 70% pulzového maxima. Pulzové maximum je 220 mínus vek v rokoch.

simonka    28 April 2010 14:56 | Pezinok
Dobrý deň,
chcela by som vyskúšať stravovanie na zrýchlenie metabolizmu-písali ste že týždeň stačí: každý deň iná zložka potravy, len neviem aké poradie mám zvoliť, či prvý deň ovocie, potom zelenina, ryby alebo je to jedno.ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Určite nie v poradí ovocie, zelenina...lebo to sú dva dni sacharidov za sebou. Odporúčam začať očistným dňom - dopoludnia ovocné šťavy, popoludní zeleninové šťavy. Na druhý deň len biele mäso a minerálka (voda), tretí deň len zelenina, štvrtý deň len vajíčka (lepšie viac bielkov), piaty deň len hnedá (celozrnná) ryža - ochutená, šiesty deň len mliečne výrobky (tvaroh, jogurt), siedmy deň len ovocie...Samozrejme vodu (s citrónom), minerálky, zelené nesladené čaje piť každý deň.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang