Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Martin    07 June 2010 16:53 | Nitra
Dobrý deň chcel by som sa spýtať na sacharidové vlny dá sa tento systém používať od začiatku až do konca behom 3 mesačnej predsúťažnej diety?Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno! Niektorí súťažní kulturisti využívajú systém sacharidových vĺn počas celej prípravy. Je to náročné hlavne na neustálu kontrolu príjmu sacharidov. Iní ju využívajú napríklad na dva týždne vtedy, keď potrebujú naštartovať zrýchlenie metabolizmu. Každý dobrý kulturista musí mať svoje stravovanie pod kontrolou.

Marcela    04 June 2010 20:37 | Ružomberok
Prosim vas p.Karabinos chcem sa opýtať či cvičím správne ked chcem schudnúť? Cvičím ráno 40-50min.bycikel alebo pás potom posilka-nohy brucho alebo ruky brucho nakoniec 10min.bycikel alebo steper.Dakujem za odpoveď.Marcela
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Robiť ráno aeróbny tréning je správne, ale posilňovací tréning nemôže nasledovať hneď po ňom. mala by tam byť časová prestávka najmenej tri hodiny a ideálne dve jedlá. Ak robíte kardio ráno, nemusíte ho robiť po posilňovacom tréningu. Z vašej otázky vyplýva, že neprecvičujete chrbát, prsné svalstvo a ramená, alebo vy tomu hovoríte "ruky - brucho"..."Ruky" sú len biceps a triceps.

Vladka    01 June 2010 18:48 |
Dobrý večer. Už mesiac chodím cvičiť do posilovne skoro každý deň a začínam bicyklom 40min. a potom behám 30 min. dám si okolo 200 brušákov a až potom posilňovanie. Ale aj menej jem a aj viac zeleniny. Lenže stále mam pocit, že sa mi objem stehien zväčšuje. Záťaž mám najmenšiu.Čo robím zlé. Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Čo robíte zle? Všetko! Najskôr máte posilňovať (ale aj to treba vedieť AKO), potom robte "brušáky" a napokon bicykel alebo beh. Ešte lepšie urobíte, ak aeróbne aktivity oddelíte od posilňovacieho tréningu. A necvičte každý deň! Najlepšie by bolo, keby ste si našli skúseného trénera, lebo máte v tom zrejme zmätok.

ERIKA    31 May 2010 20:12 | MYJAVA
Este nieco...chcela som sa spytat sutaz premena prebieha len raz do roka?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Súťaž sa volá JARNÁ PREMENA a prebieha v jarných mesiacoch. Čoskoro bude jej vyhodnotenie. Nový ročník začne vo februári 2011. Chudnúť, formovať a meniť svoju postavu môžete aj mimo súťaže.

ERIKA    31 May 2010 18:58 | MYJAVA
Dobry den chcela by som sa spytat...zacala som s chudnutim minuly mesiac zhodila som 10kg samozrejme cvicim a posilnujem kedze nechacem aby sa mi triaslo sadielko a nech sa spevni meriam 155 cm a teraz vazim 75kil no ide to dolu ma aku vahu sa mam dostat?viem ze je to individualne myslim ze opimalna vaha b mohla byt 62kg co vy na to,mam 35 rokov do jedalnicka sa snazim davat oddelenu stravu som disciplinovana a cvicim 3xkrat do tyzdna samozrejme pijem len nesladene caje zelene a mineralky nesytene problem zostava ze si chcem lepsie vytvarovat zadok ake cviky mi poradite na tieto patrie?dakujem vopred a vela uspechov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak ste zhodili 10 kg za mesiac (prípadne ja za 6 - 8 týždňov), nie je to správna cesta chudnutia. Určite nešlo len o úbytok tuku. To, že posilňujete je chvályhodné. Posilňovanie v konečnom dôsledku "kontroluje" správne chudnutie. Optimálna váha pre vás je taká, pri ktorej nielenže vyzeráte dobre, ale hlavne dobre sa cítite. Pri ktorej ste v pohode a spokojná sama so sebou. 62 kg sa mi zdá byť veľa. Na sedacie svaly cvičte drepy, mŕtve ťahy, zanožovanie a výpady.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang