Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 279
Návštev dnes: 115
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


denisa    31 July 2010 08:47 | martin
dobry den,polovica mojho zivota je o chudnuti, raz hore a raz dole,myslim s vahou. vyskusala som delenu stravu, no podla mna to je tiez dieta a neda sa drzat cely zivot.Teraz momentalne jedavam normalne, no od obeda si necham prestavku 4 hodiny a potom uz nejem sacharidy.Plus som zacala chodit do posilnovne kde plavam a beham, plus pilates.Posilovat nemozem, nakolko mam velke problemy s rukou.Dokonca mam pocit,ze ani plavanie mi nerobi dobre.Lekarka to uzavrela ako myofascialny syndrom, ja som si nedanvo citala o "tenisovom lakti", tak by som sa skor priklanala k tejto dg.Kazdopadne posilovat ruky nemozem, s nohami je to podobne, chodila som totiz do posilovne a pri zatazovani noh ma bolelo,dost, prave koleno. Takze mi zostava hlavne aerobny trening a pilates, pripadne mozno joga.Chcem sa spytat na ranny aerobny trening, co jest pred a po, pripadne ci je mozne uzivat nejake bielkoviny, pripadne aky bielkovinovy prasok, zlozenim, je pre mna najvhodnejsi. V jednom prispevku som si citala, ze treba posilovat pred aerobnou cinnostou, pripadne ich oddelit. Mna by vsak zaujimalo co pred a po zjest. Pred posilkou si stale rozmixujem banan, ako zdroj pomalych sacharidov, v mlieku.Neviem,ci to robim spravne. Inac za tento mesiac som schudla 3kg. A este jedna otazka, ze co uzivat ako doplnok stravy, aby mi neovisla koza pri chudnuti, citala som o nenasytenych mastnych kyselinach. Dakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak je vaším cieľom znižovať, resp. nezvyšovať hmotnosť, tak pred ranným aeróbnym tréningom nejedzte, len pite tekutiny. Po tréningu raňajky, napr. ovsené vločky s jogurtom alebo ovocie alebo sacharidový nápoj. Vy vlastne neposilňujete, ale nahrádzate to pilatesom. Asi 1 hodinu pred cvičením si dajte ľahké jedlo (jogurt, musli tyčinka, ovocie). Môže byť aj banán v mlieku, to je vhodné aj po tréningu, lebo ide skôr o rýchle sacharidy, než pomalé. Konzumácia sacharidov je najvýznamnejšia ráno a vždy po tréningu, ale popoludní by som už nedával sacharidový, ale proteínový nápoj alebo tyčinku. Asi hodinu na to ľahká večera (mäso, zelenina).Keď výrazne schudnete, koža vám vždy ovisne, nezachránia to ani nenasýtené mastné kyseliny.

Marcela    30 July 2010 13:47 | Ružomberok
Dobrý den.Chcela by som sa opýtať koľko by stál vypracovaný cvičebný a stravovací plán nakoľko nemôžem prísť do Nitry.Chcela by som schudnúť aspon 15-17kg.Už som raz chudla delenou stravou a cvičením.Schudla som 20kg.no neudržala som si ju pribrala som už 10kg aj napriek tomu že cvičím3-4krát do týždna a obmedzujem sa v jedle no nie až tak prísne ako vtedy.dakujem vám za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň! Môj cenník je tu na tejto stránke hore. Rovnako je tu aj evidenčný list, ktorý slúži ako podklad pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu. Bez tréningov so mnou by vás to stálo 70 EUR, s úvodnými dvomi hodinami metodického tréningu so mnou 130 EUR.

laura    28 July 2010 20:07 | trencin
Dobry den pan Karabinos,rada by som sa Vas opytala na par veci...Kedze som zaciatocnik,amater v stadiu chudnutia,kazda rada dobra.Mam 32rokov,vyska162cm,vaha72kg,typ postavy venusa,velke prsia a brucho,silne tukove ramena,proste taka baba.Na zaciatok chcem zhodit vahu,tuk,mam doma stacionarny bicykel a steper,po case planujem pilates cvicenie pod dohladom odbornika,na pekne a zdrave vytvarovanie postavy.Posilovni sa branim,mam nejak hlupo vsugerovane,a bojim sa toho,aby som nevyzerala ako maly zapasnik.Je moj pristup spravny?Este otazocka ohladom steperu a stac.bic.Na steperi zvladnem 40min.a viac,na bicykli tiez.MOzem,alebo nemusim sa obavat hrubych lytok,ci stehien?Je to len babsky mytus,ci kusok pravdy?Dakujem Vam velmi pekne za odpoved a prajem Vam mnoho dalsich uspechov do buducna!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Trochu veľa otázok na túto rubriku, ale aspoň stručne: 1/ Radšej si zaplaťte trénera vo fitnescentre ako "pilatesáka". Pod odborným vedením sa nemusíte báť, že budete vyzerať ako malý zápasník. naopak, je to ten najlepší a najúčinnejší spôsob na vyformovanie postavy. 2/ Na steperi by som to tak jednoznačne nehodnotil, ale na stacionárnom bicykli sa naozaj nemusíte obávať, že vám zhrubnú stehná alebo lýtka. Dôležitá je nie veľmi vysoká záťaž a pulzová frekvencia, pričom nemôžete cítiť bolesť vo svaloch nôh, ale musíte sa potiť ba celom tele. 3/ Tzv. babských mýtov je veľa. Vznikli preto, že mnohým sa nechce nič poriadne cvičiť, hľadajú cesty najmenšieho odporu, preto často a rady siahajú po neúčinných prostriedkoch a metódach. Za 10 rokov mi prešlo rukami 1300 žien rôzneho veku, viem o čom hovorím. A ďakujem!

Peter    27 July 2010 17:22 |
Dobrý deň. Chcem sa opýtať či je dobré pri naberaní svalovej hmoty cvičiť na plno aj brucho. Počul som, že sa to nesmie a treba to jasne vypustiť no no iní na to nedali dopustiť. A taktiež by som sa chcel opýtať podľa čoho sa má vybrať ten správny protein kedže ako vieme je ich plná kopa. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dôležité je, čo chcete naberať, svaly alebo tuk? Kto chce vyzerať ako vykŕmený neforemný brav, nemusí brucho cvičiť vôbec. Ja odporúčam v objemovo - silovej fáze prípravy cvičiť brušné svalstvo dvakrát do týždňa. Zorientovať sa v kvalite proteínov naozaj nie jednoduché. Vo všeobecnosti možno povedať, že drahší proteín by mal kvalitnejší, ale pri naberaní svalovej hmoty nemusíte brať ten najdrahší. Proteín je len doplnok výživy. Prirodzené bielkoviny v mäse, tvarohu a vo vajíčkach sú rozhodujúce.

e    22 July 2010 14:15 | važec
Ďakujem vám perkne za odpoveď,menzes už nemám 8 rokov ,kedysi som vážila okolo 60 kg.chcem Vás poprosiť o individ.plán,ale mám problém s evid.listom.majte sa ešte raz dík.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pošlite mi na môj e-mail kontakt na vás. Pošlem vám evidenčný list, ak ho neviete stiahnuť z tejto stránky. Prajem vám pekný deň!


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Slavomír
Zajtra má meniny
Vojtech
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
9 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang