Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ondrej    15 August 2010 16:56 | Nitra
Dobrý deň Pán Karabinoš!

Mám jednu otázku ohlľahom tréningu.Je výhodnejšie keď budem trénovať anaeróbny tréning ráno (po raňajkách) ako kebyže trénujem v inej časti dňa?Myslím tým či by som nedosiahol lepšie výsledky v naberaní hmoty.

Za odpoveď vopred dakujem!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
V každom prípade dosiahnete lepšie výsledky v naberaní hmoty, ak budete trénovať neskôr, t.z., že budete mať za sebou viac jedál. Po jednom jedle (raňajky) máte stále málo energie a nemôžete dať do tréningu toľko sily. Čím menšia záťaž, tým pomalší nárast svalstva...

Patrik    14 August 2010 22:56 | Žilina
Dobry vecer Pan Karabinos.
Mam 16 rokov,doma mam posilovaci stroj a cinky a tak snazim sa kazdy den posilovat okolo takej 12tej. Chem sa poradit o mojom posilovani: ako mam robit dobre serie,ci mam vsetky mozne cviky robit a ako ich potom striedať. Za odpoved vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
S ohľadom na tvoj vek by si nemal cvičiť viac ako trikrát do týždňa a tréning by nemal trvať dlhšie ako 60 minút. Môžeš precvičovať celé telo v na jednej tréningovej jednotke, a to 8 - 10 základných cvikov v troch sériách po 6 - 10 opakovaní. Iná možnosť je rozdeliť telo (svalové skupiny) na dve časti. V jeden deň odcvičíš polovicu tela, potom deň voľna, nasleduje druhá polovica tela a opäť deň voľna...Takto môžeš každú svalovú skupinu lepšie precvičiť 2 až 3 cvikmi. Na začiatku tréningu sa vždy robia väčšie svalové skupiny (stehná, chrbát, prsia) a ťažšie viackĺbové cviky : drepy, príťahy, tlaky...

jozef    12 August 2010 11:10 |
Dobry den pan Karabinos,
Dufam,ze mi pomozete v mojom probleme.Kedze pracujem ako nocny pracovnik,cize stale v noci a moj pracovny cas je
nerovnomerny( 12-15 hodin denne),na trening mi neostava cez den dlhsie ako 1 hodina denne.V tom by som problem nevidel,ale kedze
stavam asi okolo 14 h.poobede a trenig mam asi o 16h.,neviem,co by som mal skonzumovat za stravu tak,aby mi to nezatazovalo
zaludok pri treningu.....Radsej sa v tomto obdoby (2h.) niecoho napijem napriklad mieka,ako keby som mal dostat do seba pevnu stravu,kedze
hned po zobudeni mi nechuti hned jest.Neviem,ci by som to nemal riesit dajakym gainerom,alebo proteinovym napojom.
Druhou vec,ktora ma zaujima,je prijem sacharidou.Kedze mam"obrateny rezim",cize v noci som stale hore,neviem aky prijem
sacharidou mam zvolit tak,aby som nepribral zbytocny tuk,kedze hlavnym cielom je svalova hmota.Nieco som cital,ze v noci sa spomaluje metabolizmus,ale neviem,ci to
je moj pripad,kedze som stale v noci hore.Zatial moj jedalnicek je postaveny na 3 tvarohoch denne a sacharidy primam lubovolne.Tak isto prijem bielkovin je 1,5g na kilogram.
Este raz pekne dakujem za odpoved...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Svoj stravovací režim musíte prispôsobiť otočenému dennému režimu. To znamená, že pre vás sú o 14.30 h - 15.00 h "raňajky". Ideálny by bol proteínový nápoj. Má aj tú výhodu, že ho môžete piť aj 30 minút pred tréningom. Odporúčam tiež ovsené vločky s jogurtom a piškótami ochutené hrozienkami alebo ovocím.
Sacharidy by ste mali konzumovať hlavne v prvej polovici dňa, pre vás teda pred tréningom a po tréningu
proteínový alebo sacharidový nápoj). Po polnoci len bielkoviny a komplexné sacharidy (hnedá ryža, zelenina). Vy máte noc predpoludním až do prebudenia (cca 14.h). Ak by ste po polnoci (24.00 H) prijímali tuky alebo jednoduché cukry (mliečne výrobky, ovocie, sladkosti), ukladali by sa vám do tuku. Tvaroh je predovšetkým kazeínový proteín, ktorý metabolizuje pomaly, preto je vhodný pred spaním. V jedlách predtým by som uprednostnil mäso, vajíčka, proteínový nápoj na báze srvátky (WHEY protein).

Aňa    04 August 2010 15:07 | Námestovo
Dobrý deň,chcela by som Vás poprosiť o radu. Mám 41rokov,problémy s kĺbami a chrbticou.Začala som priberať- pri výške 167cm vážim 61kg.Aký druh cvičenia by bol vhodný,aby som nemala problény s bolesťami a mohla si vyformovať postavu,pretože sa cítim taká stuhnutá a pritom mľandravá. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
To, čo ste o sebe napísali, je málo na to, aby som vám mohol seriózne odpovedať. Dôležité je vedieť, aké zdravotné vyšetrenia ste absolvovali, prípadne akú máte lekársku diagnózu. Následne odporúčam obrátiť sa na skúseného odborníka a požiadať ho o vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu.

denisa    31 July 2010 08:47 | martin
dobry den,polovica mojho zivota je o chudnuti, raz hore a raz dole,myslim s vahou. vyskusala som delenu stravu, no podla mna to je tiez dieta a neda sa drzat cely zivot.Teraz momentalne jedavam normalne, no od obeda si necham prestavku 4 hodiny a potom uz nejem sacharidy.Plus som zacala chodit do posilnovne kde plavam a beham, plus pilates.Posilovat nemozem, nakolko mam velke problemy s rukou.Dokonca mam pocit,ze ani plavanie mi nerobi dobre.Lekarka to uzavrela ako myofascialny syndrom, ja som si nedanvo citala o "tenisovom lakti", tak by som sa skor priklanala k tejto dg.Kazdopadne posilovat ruky nemozem, s nohami je to podobne, chodila som totiz do posilovne a pri zatazovani noh ma bolelo,dost, prave koleno. Takze mi zostava hlavne aerobny trening a pilates, pripadne mozno joga.Chcem sa spytat na ranny aerobny trening, co jest pred a po, pripadne ci je mozne uzivat nejake bielkoviny, pripadne aky bielkovinovy prasok, zlozenim, je pre mna najvhodnejsi. V jednom prispevku som si citala, ze treba posilovat pred aerobnou cinnostou, pripadne ich oddelit. Mna by vsak zaujimalo co pred a po zjest. Pred posilkou si stale rozmixujem banan, ako zdroj pomalych sacharidov, v mlieku.Neviem,ci to robim spravne. Inac za tento mesiac som schudla 3kg. A este jedna otazka, ze co uzivat ako doplnok stravy, aby mi neovisla koza pri chudnuti, citala som o nenasytenych mastnych kyselinach. Dakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak je vaším cieľom znižovať, resp. nezvyšovať hmotnosť, tak pred ranným aeróbnym tréningom nejedzte, len pite tekutiny. Po tréningu raňajky, napr. ovsené vločky s jogurtom alebo ovocie alebo sacharidový nápoj. Vy vlastne neposilňujete, ale nahrádzate to pilatesom. Asi 1 hodinu pred cvičením si dajte ľahké jedlo (jogurt, musli tyčinka, ovocie). Môže byť aj banán v mlieku, to je vhodné aj po tréningu, lebo ide skôr o rýchle sacharidy, než pomalé. Konzumácia sacharidov je najvýznamnejšia ráno a vždy po tréningu, ale popoludní by som už nedával sacharidový, ale proteínový nápoj alebo tyčinku. Asi hodinu na to ľahká večera (mäso, zelenina).Keď výrazne schudnete, koža vám vždy ovisne, nezachránia to ani nenasýtené mastné kyseliny.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang