Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Chanečková Zuzana    23 August 2010 10:48 | Kopčany
Dobrý deň pán Karabinoš.Chcela by som vás poprosiť o radu ohladom stravovania.Som pevne rozhodnuta urobiť niečo pre svoje zdravie a zhodit pekných pár kilogramov.Mám 33 rokov a pri výške 163 cm vážim 85kg.Pracujem aj na nočné smeny a ráno vstávam už o 3 30hod. Neviem kolko jedál denne by som mala mať keď tak skoro vstávam a ak po nočnej okolo 11 doobeda vstanem akým jedlom začať.Chcela som skusiť sacharidové vlny ale neviem ako pri nocnej smene.Zatial vám velmi pekne ďakujem s pozdravom Zuzana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Moja klientka Erika Závacká, ktorej fotografie vidíte aj na tejto stránke, prišla tiež za mnou s hmotnosťou 85 kg. Postupne schudla na 75 kg a potom v rámci súťaže Jarná premena 2008 dosiahla váhu 62 kg. (Zároveň zvíťazila aj v súťaži POSTAVA SNOV časopisu Fitness.) Snažte sa stravovať najmenej 5-krát denne, lepšie až 7-krát. Svoj stravovací režim si musíte prispôsobiť dennému režimu. To znamená, že keď sa zobudíte (či už o 3.30h alebo o 11.h), začnete raňajkami. Ideálne sú napr. ovsené vločky s jogurtom a ochutením (piškóty, hrozienka, kúsky ovocia), káva, čaj. Na nočnej smene musíte jesť v noci, počas spánku celkom logicky jesť nebudete. Mali by ste však aj cvičiť a robiť aeróbne aktivity, inak vám svalstvo ochabne a nebudete sa ani dobre cítiť. :p

Lukáš    23 August 2010 09:01 |
Dobrý deň.

Chcem sa opýtať, či po dobratí jedného proteinu môžemhned prejsť na daľší a pridať do doplnkov aj nejaký základný kreatin monohydrat, alebo si dať radšej od prvého proteinu menšiu prestávku. Ddakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Proteínový nápoj v podstate nahrádza jedlo.Jeho užívanie nemusíte prerušiť, môžete ho užívať stále. Kreatín môžete doplniť, zvýši vám to fyzickú silu. Po vyčerpaní jedného balenia (napríklad 6 týždňov), je treba jeho užívanie prerušiť aspoň na štyri týždne.

Peter    21 August 2010 15:10 | Nitra
Dobrý den Pán Karabinoš!

Mám 16 rokov a pravidelne posilnujem už rok.Chcem sa vás ale spýtat na vplyv posilnovania na telesný rast.Meriam 167 cm a vážim 68 kg.Moja otázka smeruje priamo k tomu či posilnovanie nemoze pribrzdit telesný rast do výšky.Niektorí ludia mi hovorili že mi posilnovanie moze pribrzdit rast do výšky,niektorí mi zasa povedali že to je hlúposť.Preto by som sa vás chcel opýtať čo je pravda.Mohlo mi posilnovanie poskodit rast do vysky alebo je to vylucene? Dakujem za odpoved.S pozdravom Peter z Nitry.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Názor, že posilňovanie môže spomaliť alebo dokonca zastaviť rast vymysleli ľudia, ktorí posilňovaniu nerozumejú. Vychádzajú akiste z tréningov bulharských vzpieračov, ktorí už v detskom veku dvíhali nad hlavu ťažké činky, aby sa im zastavil rast. Čím boli nižší, tým ľahšie zodvihli bremeno nad hlavu. To však bola ich zlá socialistická metodika, ktorá videla len výsledky a úspechy, nie človeka. Vo veku 16 rokov ti neodporúčam robiť ťažkí cviky pri ktorých sa vertikálne zaťažuje chrbtica. To znamená, žiadne ťažké drepy, žiadne tlaky s veľkou činkou nad hlavu, ani v stoji, ani v sede. Je množstvo cvikov, ktorými sa tieto nevhodné cviky dajú nahradiť. Preto odporúčam cvičiť pod odborným vedením, mať správny výber cvikov a dodržiavať metodiku. V takom prípade nehrozí, že sa rast zastaví. Napokon príkladov vysokých kulturistov, ktorí cvičili už ako 16 - roční nie je málo (Arnold ). Aj ja som cvičil už ako 16- ročný, kedy som mal výšku 166 cm. Dnes mám 176 cm, prerástol som rodičov aj brata, ktorí necvičili s činkami.

kedAsyday    21 August 2010 13:19 | Belarus
Rather interesting. Has few times re-read for this purpose to remember. Thanks for interesting article. Deborah .

BiareeveisA    15 August 2010 19:32 | Lebanon
Hi,Congratulations to the site owner for this marvelous work you’ve done. My name is Brown .I like you blog!!
Thanks, Bye.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang