Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Magdalena    11 April 2015 09:35 | Malacky
Dobrý deň pán Karabinoš,pred 3 rokmi som mala od vás vypracovaný stravovací a cvičebný plán,vďaka nemu som schudla 16kg...po vydaji som zlenivela a "užívala si s manželom života" odrazu som mala s kým raňajkovať a mala komu vyvárať :-))) váha stúpla ale postavu som mala naďalej peknú.do toho prišlo tehotenstvo a ďalších 15kg navyše :-((( som 5 mesiacov po pôrode a nemôžem sa naštartovať,bývam nevyspatá a unavená a zdá sa mi že práve preto telo pýta jesť...neviem či sa mi teraz podarí fyzicky zvládnuť cvičenie,rada by som ubrala na jedle,ale aby som mala dostatok energie počas dňa pri "náročnom"dieťatku...ako na to?prijať menej kalórií keď telo stále ohlasuje hlad?každý tvrdí že je ešte skoro,ale som veľmi nespokojná s postavou...ďakujem za odpoveď a prajem krásny deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Magdaléna! Rozhodujúce je, či dojčíte. Ak nie, môžete sa pustiť do systematického stravovania i cvičenia. Už ste to raz dokázali, máte vlastné skúsenosti, určite to dáte znova. Pre začiatok sa stravujte 5-7x denne v malých porciách. Ak je to len trochu možné, tak ranné kardio by vám pomohlo nielen naštartovať sa, ale postupne by ste odbúrali aj tuk. Držím vám palce a prajem veľa radosti z dieťatka.

Erika    07 April 2015 18:26 | Veľký Krtíš
Dobry den, pan Karabinos. Pred cca 2 rokmi ste mi vypracovali program krasne som dala 10kg dole. No momentalne som 6 mesiacov po druhom porode a cvicim od januara aj strava je upravena ako ma byt. Sice mi islo dole 7kg aj z bokov, stehien, no brucho je hotova katastrofa. Cele je ovisnute. Cvicim 3x do tyzdna s trenerkou a 3x kardio. Myslite si ze sa to da spevnit alebo mam ist na abdominoplastiku. Trenerka vravi ze tam nie je elasticita koze tak len plastika. Neviem sa rozhodnut no nemam chut dat sa rezat :-(. Dakujem krasne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA BRUCHO
Erika, v prvomrade mi dovoľte, aby som vám zagratuloval k dosiahnutým výsledkom. Pokiaľ ide o váš problém, musel by som vás vidieť, aby som sa mohol vyjadriť. Pokiaľ je to možné, snažte sa najskôr spevniť brušné svalstvo. Je celkom možné, že ste ho doteraz nesprávne cvičili. Až keď si budete istá, že v spevňovaní priamych a šikmých brušných svalov nemáte rezervy, riešil by som na vašom mieste možnosť chirurgického zákroku.

maria    18 March 2015 19:18 | zlzte moravce
Sme manzelia,6o rocni.akosi sme nabrali a nevieme sa pohnut s vahou smerom dole.potrbovali by sme obaja schudnut po 2o kg.co odporucate?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TROCHU DISCIPLÍNY
Chce to zmenu životného štýlu. To znamená zaradenie pravidelného cieleného a pre vás primeraného pohybu do života a tiež zmenu stravovacích návykov. Najlepším štartom pre vás bude, ak mi napíšete na info@karabinos.sk . Pošlem vám informácie o tom, čo musíte urobiť, aby som vám vypracoval individuálny tréningový a stravovací PROGRAM a následne ukázal a vysvetlil cestu, ako ho plniť a dosiahnuť seriózne výsledky v transformácii tela.

ludmila    11 March 2015 07:20 | Zlate Moravce
Dobry den p. Karabinos. Prosim Vas o radu. Mam 47 r. 58 kg stravujem sa racionalne. Venujem sa 2 - 3 × tyzdenne cviceniu asi rok - fitnes / zanozovanie, prednozovanie, vypady vpred vzad s cinkou, drepy s cinkou/ beh, bicyklovanie.Mam snahu zostihlit stehna a zadok. Pri posilnovani mi vididelne spevneli predne stehenne svaly, ale tukove vankuse na bokoch a ovisnuty zadok mi zostavaju. Prosim, poradte mi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA ZBAVIŤ TUKU
V prvom rade je dôležitý výber cvikov. Mali by ste doplniť cviky ako unožovanie a zanožovanie v stoji, addukciu a abdukciu v sede, žabacie drepy, hyperextemziu. Mali by ste uplatňovať zhadzované série, t.z. znížiť záťaž a pokračovať ďalej. Musíte cvičiť technicky správne. "Cvičiť" a cvičiť je veľký rozdiel. Zaraďte kardio (beh, bicykel, rýchla chôdza). Musíte mať pod kontrolou stravu.

hana    11 March 2015 07:02 |
Pán Karabinoš je možný aj taký postup, že po telefonickom dohovore prídem, vyplníme evidenčný list u vás, zaplatím na mieste a prebehne konzultácia ?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KONZULTÁCIA
Áno, je možný aj taký postup.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang